Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 619405 | Tags:

Coca-Cola Company kiest voor WPP als Global Marketing Network Partner
09-11-2021 | 13:35:00
De Coca-Cola Company heeft WPP verkozen tot Global Markting Network Partner ten behoeve van de wereldwijde activiteiten op het vlak van creatie, data, media en marketing
MediaCom met branded content-campagne NEFF keukenaparaten en Delicious.magazine
29-10-2021 | 16:15:12
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority
20-10-2021 | 11:23:00
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden
[Marketing Week] Bob Koigi: Social media giants redefine future of content, e-commerce
29-09-2021 | 18:02:00
Global social media powerhouses continue to evolve by tapping into opportunities that the tech space presents and are moving from being content platforms to digital commerce giants.
Wunderman Thompson stelt Mariska Wilschut aan als Managing Director
03-09-2021 | 15:00:00
Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director van Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op
SEO en Content Marketing activiteiten NS International naar Mindshare.Greenhouse
23-06-2021 | 13:04:00
Per 1 mei 2021 voert Mindshare.Greenhouse alle SEO en Content Marketing activiteiten van NS International uit. Eerder won Mindshare.Greenhouse al het NS-account
[Marketing Week] Bob Koigi: Marketers envision career opportunities fit for post-pandemic future
02-06-2021 | 10:11:04
As COVID-19 continues to disrupt economies, alter the way we work and redefine lifestyles, employers companies and staff are adjusting their way of work as the pandemic alters the future of work.
[Marketing Week] Bob Koigi: Advancing partnerships across content, advertising and marketing
26-05-2021 | 10:17:53
With increased competition in the media, marketing, PR and advertising space and evolving consumer demands, agencies and corporates are looking at new and innovative ways to stay afloat while looking at ways of meeting market needs with partnerships becoming an all too common strategy.
[Marketing Week] Bob Koigi: Brands, agencies invest in diversity, inclusion and equity
19-05-2021 | 15:39:02
Global brands, media, marketing and advertising agencies, alive to the growing call to champion inclusion, equity and diversity are investing in new strategies, partnerships and businesses in in unprecedented ways.
[Marketing Week] Bob Koigi: Content is king
12-05-2021 | 08:53:51
As marketers, advertisers and media companies look at innovative ways of packaging and disseminating content to a critical mass, they are exploring and embracing technologies and partnership to drive that agenda with impressive results.
[Marketing Week] Bob Koigi: Tapping technology to bolster efficiency
05-05-2021 | 09:36:50
The role of technology across various industries from media, advertising and marketing remains pivotal as companies increasingly invest in digital campaigns, online solutions and partnerships.
VBAT Amsterdam wordt Superunion
23-03-2021 | 15:48:36
VBAT Amsterdam gaat verder als Superunion. Het brand design-bureau in Amsterdam was al aangesloten bij het internationale netwerk, maar neemt nu ook definitief de naam over
WPP records £3 billion pretax loss on ravages of the pandemic
12-03-2021 | 09:59:08
Global advertising behemoth WPP has recorded a £2.79 billion, approximately €3.25 billion, pretax loss for the year to December 2020 as the global effects of COVID-19 continues to be felt across sectors.
GroupM kiest PubMatic als preferred SSP-partner
10-03-2021 | 12:46:00
GroupM heeft voor haar wereldwijde operaties PubMatic gekozen als preferred partner voor het sell-side-platform (SSP) ten behoeve van digital advertising. PubMatic en GroupM (dat onderdeel is van WPP) delen dezelfde visie als het gaat om transparantie en innovatie in digital advertising
Milka lanceert merkpositionering Teder smaakt beter
24-02-2021 | 12:41:00
Chocolademerk Milka start met de merkpositionering Teder smaakt beter. Daarmee wil het merk Nederlanders oproepen vaker te kiezen voor tederheid. Milka heeft een limited edition Milka-reep op de markt gebracht waarmee met verschillende blokjes chocolade een tedere boodschap gemaakt kan worden
Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom
15-01-2021 | 17:55:00
GroupM Nederland heeft Maiko Valentijn gepromoveerd tot de Chief Executive Officer van GroupM. In deze rol zal hij de Nederlandse activiteiten leiden, bestaande uit GroupM, Mindshare, Wavemaker, MediaCom en Greenhouse
Ogilvy Social.Lab Amsterdam wint global pitch International Volleyball Federation
11-12-2020 | 17:58:35
De International Volleyball Federation (FIVB) heeft WPP’s Ogilvy Social.Lab geselecteerd als strategisch en creatief lead agency om de wereldwijde merkcommunicatie, de mediastrategie en -planning te verzorgen in aanloop naar het wereldkampioenschap volleybal in 2022
Sanne Tolsma aan de slag als CSD bij Wunderman Thompson
27-10-2020 | 14:47:33
Sanne Tolsma is aangesteld als Client Services Director (CSD) bij Wunderman Thompson Amsterdam. Ze is daarmee verantwoordelijk voor een groot deel van de klanten, onder andere PLUS en Mazda
WPP appoints Dr. Ya-Qin Zhang to the Board
26-10-2020 | 08:42:00
WPP today announces the appointment of Dr. Ya-Qin Zhang to its Board as a Non-Executive Director with effect from 1 January 2021.
MediaCom wordt wereldwijd mediabureau voor Uber
07-10-2020 | 14:39:00
MediaCom is per 1 januari 2021 aangesteld als het wereldwijde bureau voor taxidienst Uber. MediaCom is al in de Verenigde Staten en Australië het mediabureau voor Uber en breidt hiermee ook voor de rest van de werel uit waaronder Europa
GroupM UK agencies attain new IAB certification on brand safety
24-09-2020 | 14:23:40
GroupM U.K., WPP’s media investment group, has announced that all five of its U.K. agencies plus GroupM U.K. and Xaxis U.K. have been awarded Gold Standard Certification 2.0 from the IAB. 
WPP subsidiary Wunderman Thompson acquires Velvet Consulting
09-09-2020 | 16:08:02
Global marketing communications agency, Wunderman Thompson, a subsidiary of WPP, has acquired French customer experience consultancy firm Velvet Consulting.
Modern teenagers are well informed, savvy and socially aware, report
20-08-2020 | 12:41:00
A new report has put to question the dominant perception that young people are care-free, thoughtless and irresponsible revealing that today’s teenagers are indeed well informed and socially aware.
Valerio Zeno en Shelly Sterk regisseren campagne voor Audi A3 Sportback
10-08-2020 | 13:39:00
MediaCom en Towel hebben, in opdracht van Audi Nederland, een campagne voor de nieuwe Audi A3 Sportback ontwikkeld. Valerio Zeno en Shelly Sterk zijn gevraagd om ieder op eigen wijze een social commercial te maken
Group M launches multicultural marketplace targeting minority publishers
09-07-2020 | 12:00:09
WPP’s media investment group Group M has launched a Multicultural Marketplace in the U.S with a comprehensive and growing list of Black and Hispanic owned and focused publishers.
Total value of the top 100 global brands hits $5 trillion, survey
06-07-2020 | 11:59:00
The world’s most valuable brands have seen their total brand value increase by 5.9 per cent despite the economic, social and personal impacts of COVID-19, according to a new ranking.
Marion Koopman wordt Chief Growth Officer bij GroupM EMEA
01-07-2020 | 12:06:00
Marion Koopman is benoemd tot Chief Growth Officer bij GroupM EMEA. Naast haar rol als CEO bij Greenhouse, wordt Marion Koopman daarmee verantwoordelijk voor innovatie, transformatie en verbinding binnen GroupM EMEA
Ogilvy appoints Andy Main as Global CEO
24-06-2020 | 13:47:03
Global marketing communications company Ogilvy has appointed Andy Main Global CEO effective end of July.
WPP announces raft of actions, resources to fight racism
18-06-2020 | 12:22:22
WPP has unveiled a raft of actions and commitments it says will help it combat and address racial injustice and support Black and minority ethnic talent.
Group M releases brand safety report for marketers
11-06-2020 | 13:17:00
GroupM, WPP’s media investment group, has released a new brand safety report that offers new category-specific recommendations for marketers on the future of brand safety.
WPP and SuperAwesome raise children privacy standards in digital space
29-05-2020 | 12:09:57
WPP has entered into a partnership with kidtech platform SuperAwesome that seek to champion privacy standards for children in the global digital space.
Simona Maggini appointed WPP County Manager for Italy
28-05-2020 | 11:35:57
WPP has appointed Simona Maggini Country Manager for Italy, taking over from Massimo Costa who has decided to step down from the role.
Online media consumption declines as lockdowns lift, Mindshare tracker
21-05-2020 | 14:14:40
WPP’s agency Mindshare has released the fourth ‘New Normal’ COVID-19 tracker that polled 1,000 persons in each market across 10 global markets.
7 nominaties Cross Media Bureau van het Jaar 2020
20-05-2020 | 16:26:00
Genomineerd zijn M2Media, Memo2, Mindshare, MPG., UM, Vertigo 6 en ZIGT. De winnaars van de Cross Media Awards worden bekendgemaakt tijdens het Cross Media Diner 2020 op 1 juli in Amsterdam
Geometry appoints Katie Streten Head of Experiential Strategy for MENA
20-05-2020 | 11:11:56
WPP’s end-to-end Creative Commerce agency, Geometry Global, has appointed Katie Streten as Head of Strategy for Middle East & North Africa region.
Nick Lawson appointed MediaCom Global CEO as Stephen Allan steps down
13-05-2020 | 13:37:56
Nick Lawson has been appointed as MediaCom Global CEO starting July 1 2020 as the current Worldwide Chariman and CEO Stephen Allan steps down after 12 years at the helm.
MediaCom Turkey secures P&G media business
07-04-2020 | 12:13:55
MediaCom Turkey has secured the Procter & Gamble, P&G, integrated media business from July 1 2020.
WPP unveils cost reduction plan to tackle corona crisis
02-04-2020 | 17:05:00
The world’s largest advertising company WPP has suspended its £950 million share buyback plan, cancelled dividends and frozen any 2020 new hires and salary increments in a raft of cost reduction measures.
Geometry appoints Nick Walsh first CEO of MENA
02-04-2020 | 12:32:17
Geometry, WPP’s end-to-end Creative Commerce agency has promoted Nick Walsh to first-ever CEO of Middle East, North Africa effective immediately.
Consumers express concerns over digital advertising
01-04-2020 | 10:50:00
Customers are more inclined to TV advertisements which they feel are less intrusive than digital marketing.
J. Walter Thompson Amsterdam wordt Wunderman Thompson Amsterdam
28-01-2020 | 14:21:00
Anita Lotten is de Managing Director van het bureau
[Onderzoek] Merkonderzoek: Tony’s Chocolonely meest purpose driven merk van Nederland
20-11-2019 | 13:59:54
Met zeven merken en een groei van 53 procent in totale merkwaarde naar 6,39 miljard Amerikaanse dollar is retail niet alleen de snelst groeiende branche in de BrandZ Top 30, maar ook het best vertegenwoordigd in de ranglijst
WPP wereldwijde partner voor Beiersdorf
13-11-2019 | 10:37:58
Beiersdorf, a leading provider of innovative, high-quality skin care products, has appointed WPP to be the lead global agency for its iconic global derma and healthcare brands, including Eucerin and Hansaplast/Elastoplast
Nederlandse Loterij kiest voor mediabureau Mindshare Greenhouse
10-10-2019 | 14:56:00
Nederlandse Loterij kiest na een bureauoriëntatie voor mediabureau Mindshare Greenhouse. Vanaf 1 januari 2020 is het bureau verantwoordelijk voor de strategie, mediaplanning- en buying van alle merken van Nederlandse Loterij, waaronder de Staatsloterij, Lotto en Toto
MediaCom verzorgt volledige digitale mediastrategie IKEA
10-10-2019 | 12:09:00
MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie-inkoop en -executie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-activiteiten voor IKEA
WPP appoints John Rogers as Chief Financial Officer
01-10-2019 | 09:03:00
WPP announces the appointment of John Rogers as Chief Financial Officer
MediaMonks verzorgt GigaNet-campagne voor VodafoneZiggo
23-09-2019 | 16:01:00
MediaMonks heeft zich ingezet voor de merkcampagne van VodafoneZiggo voor GigaNet, het netwerk van het bedrijf. De campagne is van start gegaan op televisie, internet en social media
WPP appoints Keith Weed to the Board
19-09-2019 | 10:10:00
WPP today announces the appointment of Keith Weed to the Board as a non-executive director
Voetbalhelden van kinderen in campagne Fox Sports
19-07-2019 | 17:17:00
FOX Sports start haar seizoensstartcampagne dit jaar onder de noemer Het begint bij FOX Sports. De campagne brengt de impact in beeld die rolmodellen en toonaangevende momenten uit het voetbal hebben op kinderen
WPP verkoopt meerderheid Kantar aan Bain Capital
12-07-2019 | 11:48:21
WPP verkoopt de meerderheid van het onderzoeksbureau Kantar aan Bain Capital. De overeenkomst waardeert Kantar op 4 miljard Amerikaanse Dollar. WPP zou 3,1 miljard Amerikaanse Dollar, oftewel 2,75 miljard euro, overhouden aan de verkoop
Wybe Sallows stapt over van WPP naar CODE D'AZUR
04-07-2019 | 13:43:54
Wybe Sallows keert als Strategy Director terug bij CODE D'AZUR na twee jaar werkzaam te zijn geweest bij J. Walter Thompson
[Onderzoek] Amazon langs Google als 's werelds sterkste merk
11-06-2019 | 12:22:00
Amazon blijft maar groeien en is inmiddels ‘s werelds meest waardevolle merk, zo blijkt uit de BrandZ Top 100, de ranglijst van sterkste merken wereldwijd. WPP en Kantar maken de BrandZ Top 100 van 2019 openbaar op de New York Stock Exchange
VodafoneZiggo kiest voor WPP
03-05-2019 | 15:39:00
VodafoneZiggo kiest voor een samenwerking met WPP. De organisatie wil hiermee de klantbeleving meer centraal stellen in al haar marketing- en communicatieactiviteiten
WPP opens new campus in Amsterdam
03-04-2019 | 12:00:00
WPP opens new campus in Amsterdam. Each WPP campus is designed to provide world-class spaces that bring together its people and agencies into one location
[Nederlands MediaNetwerk TV] Gertjan Schaefers over Wunderman Commerce
25-01-2019 | 12:08:00
Wunderman Commerce, een WPP bureau, heeft wereldwijd ruim 1000 experts aan het werk op gebied van e-commerce. Deze experts ondersteunen klanten met betrekking tot e-commerce op gebied van techniek, strategie en creatie
WPP en Kantar publiceren de BrandZ Top 30 Dutch Brands
10-12-2018 | 15:54:00
WPP en Kantar hebben de BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 gepubliceerd. Een ranglijst van, de naam zegt het al, de honderd meest waardevolle merken wereldwijd. Naast deze top 100, publiceren WPP en Kantar voor het eerst de BrandZ Top 30 Dutch Brands
WPP and J. Walther Thompson unite to become Wunderman Thompson
27-11-2018 | 09:54:00
WPP today announced that Wunderman and J. Walter Thompson will unite to form Wunderman Thompson, a creative, data and technology agency built to inspire growth for its clients
Wunderman neemt meerderheidsbelang in Emark
25-09-2018 | 09:47:00
Wunderman, onderdeel van WPP, heeft een meerderheidsbelang genomen in marketingtechnologie performancenbureau Emark. Het hoofdkantoor van Emark zit in Haarlem. Emark levert diverse Salesforce cloudservices, DMP en advertisingtechnologie
MediaCom internationaal bureaunetwerk van het jaar bij M&M Global Awards
24-09-2018 | 08:59:00
Het mediabureau van GroupM heeft drie grote prijzen behaald tijdens het awardfestival
MediaCom had 800 miljoen aan new business in eerste halfjaar
20-09-2018 | 10:11:00
COMvergence analyseerde de accountwinst van mediabureaus wereldwijd. GroupM was de best presterende bureaugroep
[Interview] Bas Korsten: Bij J. Walter Thompson geloven we in samenwerken binnen én buiten WPP
20-09-2018 | 09:37:00
Bas Korsten, creative partner bij J. Walter Thompson Amsterdam en sinds mei dit jaar zelfs Global Creative Lead binnen het JWT netwerk. Hij is de nummer 54 in de Media 100. Tijd voor een paar vragen
Wunderman acquires 2Sales
05-09-2018 | 13:42:00
WPP announces that Wunderman has acquired 2Sales, an e-commerce consulting agency. 2Sales supports global brands in building their business on Amazon, and will become part of Wunderman
Marc Read presents interim results WPP
04-09-2018 | 10:42:00
Mark Read got appointed as CEO of WPP, succeding Sir. Martin Sorrell. Read presents WPP's Interim Results of 2018
WPP benoemt nieuwe CEO Mark Read
03-09-2018 | 09:18:00
De nieuwe topman van de grootste reclame- en communicatieholding ter wereld begint per direct
adidas ‘Create the New’ with consolidated global media brief awarded to MediaCom
29-08-2018 | 20:58:00
The combined brief will be executed across all platforms with a focus on innovation aligned to the brand’s strategic business plan; ‘Creating the New’
Sir Martin Sorrell en MediaMonks eens over overname
10-07-2018 | 11:26:00
Het Nederlandse MediaMonks komt in handen van Sir Martin Sorrell. Hiermee komt er een einde aan alle speculaties rondom de overname door of Sorrell, of WPP, het bedrijf waarvan hij in april terugtrad als CEO. Sorrel is officieel verwelkomd als Senior Monk
GroupM and Zer join forces by launching digital agency Ingage
06-07-2018 | 09:33:00
WPP's GroupM, and Zer, a Koç Group Company, have formed a partnership to launch digital media agency Ingage. Ingage will service the rapidly growing demand for digital marketing and offer clients agile solutions that bring together GroupM's global communications services with Zer's expertise
Google, Apple, Amazon top 3 in top 100 meest waardevolle merken
29-05-2018 | 10:03:00
Europa doet het veel minder goed dan China en de VS. In de top 10 zien we geen enkel Europees merk terug
Kantar lanceert analysetool Analytics Practice
22-05-2018 | 16:40:24
Met Analytics Practice integreert Kantar de analyse-capaciteiten binnen het bedrijf en brengen ze klantdata, data van derde partijen en zelf verzamelde data samen
Martin Sorrell steps down as CEO of WPP
14-04-2018 | 23:38:00
Roberto Quarta, Chairman of WPP, becomes Executive Chairman until the appointment of a new Chief Executive Officer
Crisis bij WPP, onderzoek naar vermeend wangedrag Martin Sorrell
05-04-2018 | 12:13:00
De man die bekend staat als het boegbeeld van het wereldwijde reclamevak zit in de problemen en WPP ook

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie