nieuws
Tag Resultaten
Christian Peeters en Geert van Leeuwen creatieve directie van JUMP! RETAIL
Op 1 maart starten Christian Peeters (Art) en Geert van Leeuwen (Copy) als creatieve directie bij JUMP! RETAIL
[CMTA] DPG Media - Brand Studio: Albert Heijn Beter Eten
Albert Heijn maakt kiezen voor beter eten makkelijk en betaalbaar. Zij werken met vaste boeren en telers aan een duurzame toekomst met aandacht voor biodiversiteit, klimaat en dierenwelzijn. Met een video op de mediamerken van DPG geven wij Nederlanders meer inzicht over wat ze dagelijks op hun bord krijgen
[CMTA] dentsu: The Masked Singer: Kijkcijferkanon dat Nederland gezonder liet eten
Albert Heijn en The Masked Singer hebben de handen ineengeslagen om Nederland op vermakelijke wijze gezonder te laten eten
Airborne ontwikkelt audio-experience van Albert Heijn actie Expeditie Oceaan
Het project is tot stand gekomen door een samenwerking vanuit Albert Heijn met Studio Freek, Naturalis Biodiversity Center, Lumen Loyalty en Dentsu. Airborne was daarbij verantwoordelijk voor de audio-experience van Expeditie Oceaan
No Fairytales lanceert verse salsa
No Fairytales heeft een innovatie gelanceerd: een verse salsa gemaakt van vers gesneden groenten, zonder toegevoegde suikers, laag in kcal en Nutri-score A, is sinds deze week te vinden in het koelschap van Albert Heijn
AH-managers krijgen workshops van telers
Albert Heijn geeft zijn 1100 Managers Vers deze weken een workshop bij telers op het erf over de nieuwste inzichten van de groente- en fruitproducten
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022
De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven
Digital Enterprises en Albert Heijn winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Voetbalpassie
Digital Enterprises en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Voetbalpassie. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
Dentsu Cross Media Bureau van het Jaar 2022
Dentsu is Cross Media Bureau 2022. Dentsu kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
SAS helpt Albert Heijn bij omnichannel-strategie
Albert Heijn gaat gebruikmaken van additionele functionaliteiten binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform. SAS, marktleider in analytics, heeft zijn samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren
Team Jumbo-Visma grote winnaar SponsorRingen 2021
Team Jumbo-Visma heeft drie Ringen gewonnen bij de Sponsorringen 2021. Het gecombineerde schaats- en wielerteam kreeg de Gouden SponsorRing Sport en Ringen voor twee specialismen: Businesscase en Creativiteit
Albert Heijn en TBWA\Neboko winnen de Ster Gouden Loeki
Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar van Albert Heijn en TBWA\Neboko heeft de Ster Gouden Loeki gewonnen. De zilveren en bronzen award waren respectievelijk voor Staatsloterij en Plus
Albert Heijn voert statiegeld in op plastic sapflessen
Albert Heijn gaat vrijwillig statiegeld op alle plastic sapflessen invoeren. Dit is duidelijker voor klanten en zorgt ervoor dat meer plastic flessen op de juiste manier ingezameld en gerecycled worden. Met deze stap krijgen alle plastic flessen frisdrank, water en sap van het Albert Heijn eigen merk statiegeld
Albert Heijn lanceert jaarabonnement Mijn Albert Heijn Premium
Albert Heijn introduceert een omnichannel-abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen besparen op hun dagelijkse uitgaven
Albert Heijn komt met The Masked Singer-verspakketten
Op 15 oktober start een nieuwe serie van The Masked Singer bij RTL 4. Exclusief bij Albert Heijn zijn er vanaf 11 oktober tien speciale The Masked Singer-verspakketten verkrijgbaar
Soupalicious en Albert Heijn in actie voor de Voedselbank
Albert Heijn start de verkoop van Soupalicious in 700 winkels. Dit sociale soepmerk werkt met het one-for-one principe: met elke cup koelverse soep die de klant koopt, doneert hij automatisch evenveel soep aan de voedselbank
Albert Heijn: 40 miljoen Nederlands fruit en groente extra in assortiment
Albert Heijn zal dit kalenderjaar meer dan 40 miljoen aardappel-, groente- en fruitproducten van Nederlandse bodem toevoegen aan het assortiment
Welk bedrijf volgt Albert Heijn op als Cross Media Adverteerder van het Jaar? Draag nu jouw klanten voor!
De Cross Media Awards komen eraan! Op dinsdag 14 september wordt in Amsterdam het beste in crossmedia bekroond. Een van de hoogtepunten is de bekendmaking van de Cross Media Adverteerder van het Jaar 2021
Albert Heijn opent AH to Go op het Media Park
Op maandag 3 mei 2021 opent Albert Heijn op het Media Park in Hilversum de deuren van een AH to Go-winkel. De convenience store is op weekdagen van 08:00 tot 17:30 uur geopend voor alle bewoners en bezoekers van het Media Park en biedt een breed assortiment aan verse, gezonde en grab and go-producten
Albert Heijn komt met spaaractie MoestuinMaatjes
De jaarlijkse spaaractie van Albert Heijn voor zaaisetjes krijg dit jaar een vervolg in de vorm van MoestuinMaatjes. De setjes bestaan uit een groentesoort en zaden voor een kruid of bloem die als maatje erbij hoort. De actie legt de nadruk op biodiversiteit
Albert Heijn opent eerste onbemande to go
In Dordrecht is de eerste onbemande Albert Heijn to go geopend. De supermarkt werkt samen met het Zwitserse bedrijf Selecta om in kantoren kleine supers te openen waar medewerkers producten kunnen kopen, bijvoorbeeld voor de lunch