Tag Resultaten

[Column] Jerome Kuijken: Ome Johan

12-09-2024 | 13:37:51
Volgens mij wordt Jumbo pas marktleider als ze zich ernaar gaan gedragen. En dan raad ik ze aan om het advies van Ome Johan te volgen

[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?

03-09-2024 | 15:36:00
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste advefteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1 (cijfers Nielsen). Jumbo laat de afgelopen tijd in de televisiecommercials zien hoeveel een product kost bij Albert Heijn en hoeveel bij Jumbo (spoiler alert: bij Jumbo goedkoper).

[Forum] Thijs Muller: Jumbo te paard

03-09-2024 | 13:06:00
Reputatie komt te voet en gaat te paard. En in deze gaat Jumbo te paard. Jumbo miskent hier haar merk en haar prijs-kwaliteit perceptie

[Forum] Bas Vlugt: Prijsvergelijkende reclame van Jumbo dom? Jazeker en wel hierom

03-09-2024 | 10:35:00
Het zal ongetwijfeld heel slim en effectief zijn - want waarom zou je het anders doen? - maar ik vind het dus dom. Misschien effectief maar dan nog steeds dom. En ik sluit niet uit dat het effect er alleen is op korte termijn en misschien wel wat relatieve schade op de langere termijn

[Forum] Marco Maatman: Logisch dat Jumbo de aanval kiest middels het opspelen van directe prijsvergelijkingen

03-09-2024 | 07:58:00
Als we kijken naar de resultaten vanuit het laatste supermarktKOMPAS, dan zien we dat Jumbo op veel tevredenheidsaspecten onder druk staat. Dit geldt zeker ook op het gebied van prijsimago - zowel op lage prijzen als aantrekkelijke aanbiedingen

[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

19-07-2024 | 12:53:43
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland

[Merken100 2024] Laura Klaver: Lidl maakt een duurzame en gezonde leefstijl voor iedereen betaalbaar en toegankelijk

24-06-2024 | 14:37:00
Lidl is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laura Klaver, Head of Marketing bij Lidl.

Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne

06-06-2024 | 14:51:00
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten

fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn

18-04-2024 | 10:16:00
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen

Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024

10-04-2024 | 17:42:00
Vijftig van de ruim driehonderd onderzochte organisaties zitten in de race om uitgeroepen te worden tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024.

TBWA\NEBOKO maakt Beter in eigen merk. En dat merk je - campagne voor Albert Heijn

01-04-2024 | 16:41:00
We geven veel liefde en aandacht aan de kwaliteit van ons eigen merk. Van Zaanlander kaas tot Perla koffie, van AH Terra 100 procent pindakaas tot appelmoes zonder toegevoegde suiker

Albert Heijn zet AI in voor Pasen: kindertekening wordt product

18-03-2024 | 09:50:44
Albert Heijn maakt AI onderdeel van de paascampagne. Kinderen kunnen een tekening insturen met daarop hun lekkerste of mooiste idee voor een paasproduct.

Blurring Lines: a Travel Retail Media Event

11-03-2024 | 13:13:00
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event werd op woensdag 6 maart door Schiphol en de Combinatie van Factoren georganiseerd met uitzicht op Amsterdam vanuit de Adam Tower

Joris Lak CMO Gall & Gall

26-02-2024 | 11:29:00
Hij werkte de afgelopen zes jaar voor Albert Heijn, de laatste vier jaar als Senior Director Marketing Channels.

TBWA maakt Krijg ook de smaak te pakken-campagne voor Albert Heijn gebaseerd op even leuk als briljant consumer insight

26-02-2024 | 08:33:00
De mensen van TBWA hebben weer eens een slimme en leuke campagne ontwikkelt voor Albert Heijn. De commercial mega sympathiek en gebaseerd op een tamelijk briljant consumer insight.

Reclamebestedingen top-50 retail daalden 5,6 procent in 2023; grote supermarkten -13,7 procent

22-02-2024 | 08:19:00
Marketing Report gaat de komende maanden in samenwerking met Nielsen diep de cijfers in om in kaart te brengen wat er in 2023 in diverse branches is gebeurd op gebied van mediabestedingen

Albert Heijn en Renewi recyclen 125.000 pannen

17-02-2024 | 09:47:00
Johan van der Zanden, Head of Marketing and Communications bij Albert Heijn: "De afgelopen maanden spaarden onze klanten voor PFAS-vrije pannen van GreenPan, gemaakt van gerecyclede materialen

TBWA maakt vrolijke hamster film voor Albert Heijn om 2024 mee te openen

02-01-2024 | 18:13:00
TBWA en Albert Heijn zijn er vroeg bij met een potentieel prijswinnende campagne op de eerste werkdag van het jaar. Maar vooral ook heel erg leuk.

Albert Heijn: kerst gaat niet alleen om wat je op tafel zet, maar vooral om met wie je aan tafel zit

06-12-2023 | 14:57:00
Uit onderzoek is gebleken dat 66 procent van de Nederlandse consumenten Albert Heijn als hun favoriete supermarkt tijdens de kerst beschouwt

Content Marketing Awards 2023 | GOUD B2C - Dentsu Benelux: Albert Heijn's Expeditie Oceaan

29-11-2023 | 16:22:00
Met de podcast 'Expeditie Oceaan' laat Albert Heijn kinderen (4-12 jaar) op een verrassende manier kennis maken met de oceaan. De populaire bioloog Freek Vonk neemt kinderen vanuit het bewaaralbum mee op zijn ontdekkingsreis naar 16 verschillende ecosystemen. Luisteraars horen 8D-audio-experiences, waarbij ze omringd worden door allerlei spannende natuurgeluiden. Nooit eerder werd een campagne op zo'n manier verrijkt. De podcast heeft alle verwachtingen overtroffen door het engagement van de campagne substantieel vergroten

Albert Heijn laat in Haarlem de toekomst van het supermarktbedrijf zien

25-11-2023 | 19:07:00
Albert Heijn laat in Haarlem de toekomst van het supermarktbedrijf zien

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.