Tag Resultaten
Joe Public en Grolsch lanceren campagne: Veelzeggend
Grolsch en Joe Public Amsterdam komen met een biercampagne die draait om iets voor elkaar beteken en een bijzonder moment met een Grolsch-biertje.
[Merken100 2024] Olav van Dam: Earned en social media zijn het kloppend hart van de Grolsch campagnes
Grolsch is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Olav van Dam, Marketing Manager bij Grolsch.
Even bellen met... Antoine Houtsma (Joe Public) over Grolsch
Joe Public wint het Grolsch account. Bellen we meteen Antoine Houtsma, Creative Director van Joe Public Benelux
LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch
Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen
[Interview] Ard Bossema (Grolsch): Media-exploitanten maken mij in 2022 blij met creativiteit en impact
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Ard Bossema, Director Marketing & Strategy bij Koninklijke Grolsch
Grolsch doet kartonnen draagtrays in de ban
Bierbrouwer Grolsch neemt afscheid van de kartonnen festivaldraagtray en schakelt volledig over op herbruikbare draagtrays van gerecycled plastic
[Marketing Report Radio] Ard Bossema over Grolsch als speler in de biermarkt
Ard Bossema is Director Marketing & Strategy bij Royal Grolsch. Het is zijn taak inzichten te vergaren om consumenten ertoe te verleiden een van de merken van Grolsch te proberen en te proeven. Hij vertelt over de stand van zaken in de biermarkt
Grolsch komt met speciaalbier Liefde
Grolsch heeft een speciaalbier op de markt gebracht onder de naam Liefde Eerder werden Geloof en Hoop gelanceerd, later dit jaar volgt Geluk. Met de vierdelige serie speciaalbieren wil Grolsch Nederlanders een hart onder de riem steken in een periode waarin het coronavirus nog steeds aanwezig is
Grolsch verpakt sixpacks in karton
Koninklijke Grolsch introduceert de kartonnen TopClip als verpakking voor de sixpacks blikjes bier. De nieuwe verpakking is 100 procent plasticvrij
[Cross Media Case] Mart Wouters over Grolsch: Movies Explained
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Wavemaker zendt de case rondom Grolsch: Movies Explained in. We spreken met Mart Wouters van Wavemaker
Grolsch met campagne voor EK Voetbal: Grolsch Beugelkoelkast
Grolsch komt met de Grolsch Beugelkoelkast met een campagne rondom het EK Voetbal. Middels een actiecode kunnen consumenten vanaf maandag 24 mei 2021 een Beugelkoelkast winnen, een klein koelkastje die men vlak naast een bank kan plaatsen om een wedstrijd lang makkelijk bier uit te halen
Moederbedrijf Grolsch lanceert Viper Hard Seltzer met tv-commercial
Asahi Europe and International, het moederbedrijf van Koninklijke Grolsch, komt met Viper Hard Seltzer. Het licht-alcoholische drankje komt in de schappen van alle grote supermarkten te liggen
Fitzroy ontwikkelt 0.0-campagne voor Grolsch
Voor Grolsch bedacht Fitzroy een campagne voor de Grolsch 0.0-bieren in het kader van het Proef Karakter-thema
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
Grolsch komt met donker alcoholvrij speciaalbier: Herfstbier 0.0%
Als eerste grote bierbrouwer in Nederland introduceert Grolsch een donker alcoholvrij bier
Koninklijke Grolsch kiest voor Het PR Bureau
Koninklijke Grolsch heeft Het PR Bureau uitgekozen als partner voor pr en communicatie. De keuze volgt na een kennismakingsfase eind 2019 waarin HPB de succesvolle pr-lancering van het Oud & Nieuw-bier Grolsch Finale heeft ontwikkeld
Grolsch gaat voor zero waste
Bierbrouwer Grolsch hergebruikt 99,8 procent van haar brouwerij afval. Met verschillende projecten rondom verpakkingen, draagtrays en drinkbekers heeft Grolsch in 2019 stappen gezet op weg naar een zero waste brouwerij
Grolsch komt met initiatieven om de horeca te steunen
Als partner van #helpdehoreca steunt Grolsch de afnemers gedurende de coronacrisis. Dat doet de brouwer onder meer met de verkoop van een speciaal Oranje Blik waarmee consumenten middels een social media-activatie waardebonnen kunnen winnen die straks weer bij de horeca te besteden zijn
Grolsch breidt uit met twee bieren
Grolsch introduceert twee bieren. Grolsch Radler Minder Zoet bevat geen toegevoegde suikers en Frisbittere IPA heeft naast de bittere IPA-smaak, sterke aroma’s van citrus en tropisch fruit
Brouwerij Grolsch draait op windenergie
Sinds 1 januari krijgt de brouwerij van Grolsch en dochteronderneming De Klok Dranken elektriciteit van Europese windmolens. Het bedrijf wil in 2015 volledig CO2-neutraal werken
Gepubliceerd door: Nico