Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Interview] Stephan van Ee (Vrumona): De vervolgstap is hoe we drinken écht gezond en duurzaam maken

10-01-2023 | 22:28:00
Stephan van Ee is Marketing Director bij Vrumona. Hij is op nummer 96 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem

[Podcast] &.media group ADNIGHT 2022: Martijn Brons en Roos Zegers

02-11-2022 | 22:27:00
In deze aflevering gaat Peter Wybenga in gesprek met Roos Zegers, Senior Advisor Brand PR & Media bij Heineken en Martijn Brons, Strategy Director bij &.agency

Texels Bier gaat landelijk met opvallende campagne van Alfred

22-08-2022 | 16:00:00
Biermerk Texels zet een volgende stap op het vasteland in de landelijke campagne Op z’n Texels. Na een kleinschalige introductie eerder dit jaar met outdoor en enkele social assets, wordt nu uitgepakt met een eigenzinnige tv-commercial en digitale campagne, ontwikkeld door Alfred

[Rumoer] Cosmopolitan | Nationale Nederlanden | Media.Monks | Heineken | Nancy Pelosi | Pride

04-08-2022 | 07:17:00
Cosmopolitan (NL) viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW merk (GenZ & Young Millennials, 18-35 jaar) in Nederland.Het merk adviseert, motiveert en inspireert

Team Jumbo-Visma grote winnaar SponsorRingen 2021

13-04-2022 | 13:44:00
Team Jumbo-Visma heeft drie Ringen gewonnen bij de Sponsorringen 2021. Het gecombineerde schaats- en wielerteam kreeg de Gouden SponsorRing Sport en Ringen voor twee specialismen: Businesscase en Creativiteit

[Marketing Week] Bob Koigi: Advancing partnerships across content, advertising and marketing

26-05-2021 | 10:17:53
With increased competition in the media, marketing, PR and advertising space and evolving consumer demands, agencies and corporates are looking at new and innovative ways to stay afloat while looking at ways of meeting market needs with partnerships becoming an all too common strategy.

[Marketing Week] Bob Koigi: Brands invest in sustainability and green projects

19-04-2021 | 14:45:00
Brands are increasingly investing in green projects and sustainability as they seek to cut down on emmissions and reduce their carbon footprint.

Heineken: grote impact coronavirus op resultaten eerste half jaar 2020

17-07-2020 | 18:21:00
Heineken heeft bekend gemaakt dat er een grote impact is op haar halfjaar resultaten 2020 als gevolg van de coronacrisis. Het verwacht dat haar omzet (ebeia) organisch daalt met 16,4 procent

Stacey Tank appointed Heineken Chief Corporate Affairs and Transformation Officer

19-05-2020 | 10:47:00
Heineken has appointed Stacey Tank as Chief Corporate Affairs and Transformation Officer effective June 1 2020.

Heineken merkt impact coronavirus: daling bierafname eerste kwartaal

24-04-2020 | 15:26:00
Heineken merkt de impact van het coronavirus in haar resultaten over het eerste kwartaal 2020. De nettowinst daalde naar 94 miljoen euro. In het eerste kwartaal 2019 was dit nog 299 miljoen euro. Omzetcijfers zijn niet bekend gemaakt

Heineken announces measures to tackle Corona virus crisis

09-04-2020 | 13:51:08
Heineken has announced a raft of measures it has been implementing since the outbreak of Covid-19 to cushion and support employees and the communities in which it operates.

Heineken wil in 2030 volledig circulair zijn

14-02-2020 | 09:39:00
In Nederland brouwde Heineken het afgelopen jaar ruim 1200 miljoen biertjes op hernieuwbare energie. 11 procent van de gebruikte energie wordt opgewekt met zonnepanelen, die op het eigen terrein van de brouwerij in Den Bosch staan

[Podcast] Andrea Huijssoon over Heineken

23-01-2020 | 12:07:00
Andrea Huijssoon is mediamanager bij Heineken. Ze is de meest invloedrijke marketeer in DeMarketing100 van Nederlands MediaNetwerk. In deze podcast vertelt ze over allerlei aspecten van haar werk, zoals de introductie van Heineken 0.0

[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video

15-10-2019 | 11:05:59
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek

[Podcast] Tijmen Bos over de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix

20-09-2019 | 11:27:00
Tijmen Bos is commercieel directeur bij Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Na 35 jaar is de Formula 1 terug in Nederland. Dat vergt niet alleen operationele organisatie, maar ook commerciële organisatie

[Podcast] René Zeedijk over Disney+, Beau en de strijd tegen de tech-giganten

18-09-2019 | 16:41:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie

Heineken lanceert Affligem Blond 0.0%

18-09-2019 | 11:19:00
Heineken zet Affligem Blond 0.0%, een alcoholvrij Belgisch blond abdijbier, in de Nederlandse markt. Het bier is in eerste instantie verkrijgbaar bij alle Jumbo-supermarkten

Cloudfactory en Publicis ontwikkelen Heineken-campagne

10-09-2019 | 11:41:29
Cloudfactory en Publicis hebben een campagne bedacht voor Heineken, die draait om de krat

KNVB en Heineken verlengen partnership voor vijf voetbalseizoenen

08-08-2019 | 14:52:33
Voetbalbond KNVB en bierbrouwer Heineken verlengen hun samenwerking tot en met 2024. Daarnaast is niet Amstel maar Heineken 0.0 tijdens de TOTO KNVB Bekerfinale komend seizoen prominent aanwezig

[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde

02-08-2019 | 13:40:00
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde

In Amsterdam binnen één uur koud bier in huis met Drinkies via spraakopdracht aan Google

06-06-2019 | 14:26:00
De Amsterdamse bezorgdienst Heineken NOW wordt omgedoopt tot Drinkies by Heineken, gaat samenwerken met Google Assistent en gaat landelijk.

Abonneer je op onze nieuwsbrief.