nieuws
Tag Resultaten
IKEA kiest voor DDB Unlimited als lead agency
IKEA Nederland brengt de merkstrategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Buutvrij for life
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.
IKEA renews commitment to climate change, Covid-19 initiatives
Inter IKEA Group has joined an alliance of over 180 political decision-makers and business leaders, for a renewed commitment on long-term climate change and COVID-19 initiatives.
MediaCom verzorgt volledige digitale mediastrategie IKEA
MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie-inkoop en -executie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-activiteiten voor IKEA
IKEA zet catalogus als audioboek online
IKEA Nederland komt met een audio-versie van de catalogus. Via Spotify en de website van het Zweedse woonwarenhuis wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen
Ikea test einde papieren huis-aan-huis catalogus
Ikea test dit jaar de invoering van een digitale catalogus en schrapt daarbij voor het grootste deel van Nederland haar papieren catalogus. Tot nu toe werd de 100 pagina's tellende catalogus huis-aan-huis bezorgd