Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

The Fresh Social Update #1: 4 ontwikkelingen in social media

27-03-2024 | 10:03:00
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden

Studio Dumbar/DEPT ontwikkelt motion identity systeem voor Instagram

12-03-2024 | 10:22:00
Studio Dumbar/DEPT nam het voortouw bij het ontwerpen van een motion systeem dat creativiteit viert en de enorme community van creators inspireert

The Best Social Awards: dit zijn de winnaars van de tiende editie

02-02-2024 | 10:08:32
Bram Krikke, Pieter Valley, gebroeders Hofman, Levi, Iris de Waard en Bankzitters onder andere winnaars jubileumeditie.

Digital Service Act in werking voor grote online platforms; per februari 2024 voor iedereen

25-08-2023 | 12:16:00
De Digital Service  Act is per 25 augustus 2023 in werking getreden voor grote platforms. Per 17 februari 2024 geldt deze Europese wet voor iedereen

Europees Parlement stemt in met grote inperkingen macht Big Tech

14-12-2021 | 22:47:00
Het Europees Parlement heeft in meerderheid ingestemd met de Digitale Markten Wet (DMA). Deze Europese wet gaat volgens de PvdA de marktmacht van de allergrootste Big Tech-bedrijven inperken

Lush boycot Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsap en TikTok

23-11-2021 | 11:49:00
Vanaf 26 november 2021 meldt Lush zich af bij Facebook, Instagram, Snapchat, WhatsApp en TikTok, tot deze platformen hun gebruikers een veilige omgeving kunnen bieden. Dit beleid wordt uitgerold in alle 48 landen waar Lush actief is

Mora warmt op voor EK met AR-filter Bitterbal koppen

03-06-2021 | 11:24:00
Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up

Robot Kittens ontwikkelt Insta-filter voor BN’er First Dates

29-10-2020 | 10:20:00
Voor de BN’er-editie van First Dates ontwikkelde Robot Kittens een Instagram-filter. Door gebruik van de filter kunnen Instagram-gebruikers zien welke deelnemende BN’er zijn of haar perfecte match is

FCB Amsterdam bedenkt Art Heist  voor OnePlus Nord

26-10-2020 | 11:01:32
Om de smartphone OnePlus Nord onder de aandacht te brengen van de jonge generatie, bedacht reclamebureau FCB Amsterdam de Instagram-campagne Art Heist

[Forum] Hoe kunnen media in Nederland optimaal gebruikmaken van de adverteerdersboycot van social media?

29-06-2020 | 07:08:00
De afgelopen dagen maakten onder meer Coca-Cola, Unilever, Starbucks, Honda en Levi's bekend dat zij voorlopig stoppen met adverteren op social media

Roorda maakt seksuele diversiteit bespreekbaar met campagne #kweetnie

18-10-2019 | 16:17:00
De campagne en de website zijn een initiatief van Movisie, 113 Zelfmoordpreventie, COC Nederland en het ministerie van VWS

VIRTUE en Foot Locker vragen sneakerheads om hun top 5 sneakers

11-09-2019 | 12:13:18
Foot Locker bestaat 45 jaar. Om dit te vieren hebben Foot Locker en VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, aan sneakerheads – zowel OGs als fans – gevraagd wat voor hen de beste sneakers ooit zijn

Vedett en Storyboard nemen influencers op de hak met Faberyayo

11-06-2019 | 10:32:00
Het is voor het eerst dat Vedett een bekende naam aan het merk koppelt. In de campagne presenteert Faberyayo het influencerbestaan met een knipoog. In een driedelige serie krijgt men op sarcastische wijze een kijkje in de keuken van zijn 'perfecte influencerleven'

Aantal installaties van Facebook-app gedaald

04-12-2018 | 13:02:00
Tussen het vierde kwartaal van 2017 en het derde kwartaal van 2018 is de penetratie van de Facebook-app op Nederlandse smartphones met 1,1 miljoen installaties gedaald, zo blijkt uit het Dutch Apps Market rapport van Telecompaper

NOS lanceert NOS Stories

04-09-2018 | 09:25:00
NOS Stories brengt nieuws uit de belevingswereld van jongeren, op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op jongeren van dertien tot en met achttien jaar en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws

GlobalData: future lies in Instagram, WhatsApp and Messenger

31-07-2018 | 10:10:30
Lynnette Luna, Principal Analyst at GlobalData: “Facebook’s missed expectations on revenues and user growth and management’s warning that revenue growth rates would decelerate in the next two quarters, likely reflect more than one market trend. Facebook is finally feeling some pressure from its bad publicity around data privacy"

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief