Tag Resultaten

KLM introduceert Airbus A321neo met Fake Out-of-Home (FOOH)-campagne

05-06-2024 | 15:00:00
Deze innovatieve techniek gebruikt computer gegenereerde beelden die de illusie van echte buitenreclame creëren

ACE Ai Studio en Born05 lanceren Ask Atlas voor KLM

03-04-2024 | 09:27:00
Ask Atlas gebruikt Ai om KLM-reizigers persoonlijke inspiratie te bieden. Het platform van de luchtvaartmaatschappij gaat gefaseerd live in 40 landen en in 12 talen

Bruut Amsterdam maakt merkfilm Air France KLM Martinair Cargo

26-09-2023 | 08:47:00
Met deze campagne wil de vrachtdivisie van de luchtvaartmaatschappij zichzelf presenteren als een bescheiden, maar belangrijke schakel in de wereldwijde connectiviteit

Kaliber Interactive ontwikkelt wervingscampagne KLM

19-02-2023 | 22:27:00
Kaliber Interactive heeft een wervingscampagne voor KLM ontwikkeld waarin een kijkje achter de schermen wordt getoond van de wereld van bagagemedewerkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.