Marketing Report

Tag Resultaten

TBWA\NEBOKO ontwikkelt billboard-campagne McDonald's

08-04-2024 | 09:45:40
McDonald’s heeft besloten om in hun nieuwste campagne niets anders dan deze iconische geur in te zetten

TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's

14-03-2024 | 09:47:00
Het platform wordt uitgerold in de McDonald’s restaurants, McDonald’s-app en zal zichtbaar zijn via tv, outdoor, socials, bioscoop, online video en radio

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne McDonald's: Maak je dag voor een leuk bedrag

09-01-2024 | 11:16:00
Met deze vervolgcampagne wil McDonald’s wederom laten zien dat je voor een leuk bedrag je dag kan maken

TBWA\X en TBWA\Neboko ontwikkelen opnieuw McDonald’s Gateway Island

06-12-2023 | 10:16:57
TBWA\X en TBWA\Neboko hebben (opnieuw) een zogeheten Getaway Island ontwikkeld. De McDonald’s-app is van 1 december 2023 tot en met 8 januari 2024 omgevormd tot Getaway Island

TBWA\NEBOKO ontwikkelt meatless-campagne McDonald’s

05-09-2023 | 10:45:45
McDonald’s breidt het Meatless-assortiment uit met 4 producten. TBWA\NEBOKO verzorgt de campagne rondom de introductie.

Dolly van den Akker Impact Director bij McDonald’s Nederland

07-07-2023 | 10:12:52
Ze is hiermee verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie rondom de McDonald’s Brand Impact pijlers

TBWA en Pink Rabbit lanceren McDonald’s: De zomer is om te delen

05-07-2023 | 11:12:36
TBWA\NEBOKO en TBWA\X ontwikkelen de campagne voor het zomerplatform van McDonald's, met in de hoofdrol: het eiland Texel

TBWA/NEBOKO ontwikkelt prijscampagne McDonald’s

23-01-2023 | 09:08:00
Prijsjes waar je blij van wordt: dat is de boodschap van de campagne van McDonald's Nederland

TBWA\Neboko en TBWA\X ontwikkelen McDelivery Detector

13-04-2022 | 15:32:00
TBWA\Neboko en TBWA\X hebben de McDelivery Detector ontwikkeld voor McDonalds. Dit apparaatje detecteert of je je eten laat aanbranden en bestelt automatisch eten bij McDelivery. De McDelivery Detector wordt beperkt uitgebracht

TBWA\Neboko bedenkt Palindroom 22022022 Burger voor McDonald’s

22-02-2022 | 16:23:00
Aangezien dinsdag 22 februari 2022 een palindroomdag is, de dag waarop de datum er van links naar rechts en van rechts naar links (in de Nederlandse schrijfwijze) er hetzelfde uitziet: 22-02-2022, introduceert McDonald’s de 22022022 Burger

Kinderen omgetoverd tot superhelden voor campagne Ronald McDonald Huizen

26-10-2021 | 09:23:35
McDonald’s en TBWA/NEBOKO hebben een campagne ontwikkeld om de Ronald McDonald Huizen te steunen. Vijf echte kinderen die al jong in het ziekenhuis lagen, stonden model voor actiefiguurtjes: The McNificents

McDonald’s lanceert de Crew over de leukste Crew campagne

17-05-2021 | 16:41:00
Werken bij McDonald’s betekent niet alleen het leren van nieuwe skills maar ook veel fun met collega’s. In een nieuwe campagne laat McDonald’s Crewleden zelf vertellen over de mooie vriendschappen die ontstaan op de werkvloer

Merkfilm van McDonald’s: Kerst vier je samen

24-11-2020 | 10:39:00
Deze kerst wordt de afsluiter van een bijzonder jaar voor iedereen. Een jaar waarin we des te meer beseffen hoe belangrijk familie en gezellig samenzijn voor ons zijn. Dit inzicht vormt de basis voor de merkfilm van McDonald’sDeze kerst wordt de afsluiter van een bijzonder jaar voor iedereen

Virtue met McDonald´s campagne tegen plastic rietjes

08-07-2020 | 16:16:50
Virtue, het creatieve bureau van Vice, lanceert een campagne voor McDonald’s Oostenrijk waar de iconische geel-rood gestreepte plastic rietjes en plastic deksels worden hergebruikt voor een limited edition, upcycled zwemkleding collectie

McDonald’s lanceert PicMac: mini-tutorials foodfotografie

04-10-2019 | 14:34:55
McDonalds heeft op Instagram TV Pic Mac gelanceerd met zes korte afleveringen waarin tips voor mooie foodfoto's worden gegeven. Onderwerpen die aan bod komen, zijn onder andere de achtergrond, de flat lay en de compositie

McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner

08-01-2019 | 10:35:00
Blauw Gras gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van social media in Nederland. De samenwerking focust zich met name op strategie, content creatie, productie, content management en rapportage

McDonald’s en brandXtension over Always Open for Good Times

21-06-2018 | 14:53:00
Gaat McDonald’s ons verrassen deze zomer? Om hier meer over te weten te komen legden we ons oor te luisteren bij McDonald’s en brandXtension, het activatiebureau aan wie de uitvoering was toevertrouwd

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.