Tag Resultaten
Media Info Groep: Zo houd je de kosten van media monitoring laag
Succes in media-monitoring hangt sterk af van een goed geformuleerde zoekopdracht. Een nauwkeurige zoekopdracht levert relevante informatie op
Merken100 2024: IKEA meest invloedrijke merk in Nederland
Marketing Report lanceert na lange en intensieve voorbereiding de Merken100, een nieuwe Currency for Brands. De Merken100 meet de invloed die merken hebben
Counter Content publiceert PR Playbook
Hoe laat jij PR echt voor je merk werken? Raymond Bresching, communicatiestrateeg bij Counter Content, neemt je in 8 stappen mee van het verhaal tot aan een succesvolle executie
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Medewerker HR
Media Info Groep is per direct op zoek naar Medewerker HR
[Interview] Natasja Gregorowitsch (TALK ABOUT): altijd verbinding zoeken met PR
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Natasja Gregorowitsch is samen met Karen Baelde eigenaar van het pr-bureau TALK ABOUT vanuit het Brabantse Ulvenhout. We spreken haar over de wereld van pr en trends en ontwikkelingen
Rinder Sekeris over de samenwerking met Artikel Pro
Rinder Sekeris is directeur-uitgever bij het ND en heeft ArtikelPro de licentie gegeven namens het ND. Rinder Sekeris werkt 25 jaar bij het ND
Feadship CMO Farouk Nefzi Juryvoorzitter Dutch PR Awards 2024
Farouk Nefzi, Chief Marketing Officer bij Feadship, is benoemd tot juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024
[Interview] Job Jan Altena en Joris de Bruin (CPNB): met weinig budget veel bereiken voor het boek
Job Jan Altena is persvoorlichter en Joris de Bruin is analist bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB). We spreken beiden over hoe CPNB met marketing en pr omgaat ter promotie van boeken
[Interview] Elsje van Vuuren: Duikend in de wereld van de doelgroep van de Jaarbeurs
Marketing Report publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Elsje van Vuuren is senior communicatieadviseur binnen het corporate communicatie team bij Koninklijke Jaarbeurs
Opening inschrijving Dutch PR Awards 2024!
Marketing Report kondigt de opening inschrijving voor de Dutch PR Awards 2024 aan! Een historisch moment. Tien jaar na de laatste editie zijn ze er weer
[Interview] Lukas Schmeink (Van Wijnen): We leveren elke twee uur een woning op
Lukas Schmeink is Chief Marketing Officer bij Van Wijnen, het bouwbedrijf dat ontwikkelt, bouwt, transformeert, renoveert en beheert in de wereld van vastgoed. We spreken hem over het bedrijf, zijn rol, pr en marketing in zijn sector
Marketing Report lanceert Dutch PR Awards
Precies10 jaar nadat in Nederland voor het laatst prijzen in het pr-vak zijn uitgereikt, zijn daar Dutch PR Awards 2024
[Marketing Report TV] Arnoud van der Valk over Media Info Group
Arnoud van der Valk, commercieel directeur van Media Info Group, is te gast bij Marketing Report TV.
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Allround Financieel Medewerker
Media Info Groep is per direct op zoek naar een Allround Financieel Medewerker
Rutger Tiesma (BKB | Het Campagnebureau) over vrije publiciteit genereren
MarketingReport publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Rutger Tiesma is art-director en communicatiestrateeg bij BKB | Het Campagnebureau
[Interview] Francisca van Holthe (Fabrique des Lumières): de meeste impact maken we met ons product
Francisca van Holthe is Brand & Campaign Manager bij Fabrique des Lumières. We spreken haar over deze moderne kunstinstelling en haar visie op pr en marketing
[Interview] Mirjam Verhaagen over de bijzondere postzegels van PostNL
MarketingReport publiceert een reeks interviews met partners van Media Info Groep. Vandaag spreken we Mirjam Verhaagen, Senior marketeer Verzamelmarkt bij PostNL. Zij is verantwoordelijk voor de marketing van bijzondere postzegels
[Interview] Marja Tap (MVPR) over het sexy maken van een 50+ huidverzorgingsmerk
Marja Tap is eigenaar en oprichter van MVPR. We spreken haar over ontwikkelingen en trends in de wereld van pr en communicatie
[Interview] Sascha Van der Borght (Publicis Groupe Belgium): geïntegreerd werken is het principe van de Power of One
Publicis Groupe Belgium viel fors in de prijzen bij de Belgische AMMA 2023-awards en kreeg de Belgische titel Media Agency of the Year. We spreken Sascha Van der Borght, Chief Marketing Officer bij Publicis Groupe Belgium
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
[Interview] Alain van der Horst (Van Gogh Museum): Earned publicity is voor ons van belang
Alain van der Horst is hoofd Corporate Communicatie & PR van het Van Gogh Museum. We spreken hem over hoe het Van Gogh museum omgaat met pr en campagnes
Gepubliceerd door: Nico