Tag Resultaten
Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018
[Merken100 2024] Mariëlle Krouwel: Bij NN Group werken we vanuit onze belief
NN Group is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer bij NN Group
Nationale-Nederlanden en hardlopen.nl lanceren de NN Running Coach
De AI-chatbot, app en bijbehorende marketingcampagne worden ontwikkeld door sportmarketingbureau On Your Marks (voorheen TDE)
[Interview] Roland Ykel over Nationale Nederlanden-campagne: Maak je plannen waar, dit jaar
Om Nederlanders te motiveren in actie te komen, heeft Nationale-Nederlanden de campagne: Maak je plannen waar, dit jaar geïntroduceerd
Joe Public ontwikkelt OHRA campagne met opnieuw stresskippen Roos en Matthijs
OHRA heeft een door Joe Public ontwikkelde campagne gelanceerd met opnieuw Roos en Matthijs als stresskippen in de hoofdrol
[CMTA] Nationale-Nederlanden en Runner’s World lanceren cover met braille
Er is een tekort aan hardloopbuddy’s voor mensen met een visuele beperking. Daarom ging Stichting Running Blind samen met NN op zoek naar nieuwe buddy’s
[Interview] CMO Mariëlle Krouwel over NN Group
In de aanloop naar de publicatie van de Marketing100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
Nationale-Nederlanden en het Jeugdeducatiefonds zetten zich in tegen kansenongelijkheid
Nationale-Nederlanden (NN) en het Jeugdeducatiefonds werken samen om meer kinderen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur
Nationale-Nederlanden verlengt vier partnerships met culturele instellingen
De komende jaren kunnen het Nederlands Fotomuseum, Kunstmuseum Den Haag, Kunsthal Rotterdam en het Nationaal Archief rekenen op steun.
Team Jumbo-Visma grote winnaar SponsorRingen 2021
Team Jumbo-Visma heeft drie Ringen gewonnen bij de Sponsorringen 2021. Het gecombineerde schaats- en wielerteam kreeg de Gouden SponsorRing Sport en Ringen voor twee specialismen: Businesscase en Creativiteit
Nationale-Nederlanden start merkcampagne
Nationale-Nederlanden start maandag 11 april 2022 met een landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering
[Interview] Mariëlle Krouwel (NN Group): Marketeers moeten in 2022 veel vaker nee zeggen
In aanloop naar de bekendmaking van de Marketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken we met Mariëlle Krouwel, Director of Branding bij NN Group
Mariëlle Krouwel Head of Branding NN Group
Per 1 oktober dit jaar is Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Hiervoor was zij Director of Communications bij PwC Nederland
Gepubliceerd door: Nico