Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

KitKat kiest Yune als social agency

01-02-2024 | 11:17:00
KitKat brengt haar social media-activiteiten onder bij Yune. Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie

[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk

24-08-2023 | 14:24:00
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance

[De Belofte 2023] Roos Bulder (Nestlé) over Emma Himpe

26-07-2023 | 13:51:00
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Roos Bulder is Emma Himpe, Senior Brand Manager NESCAFE Gold

FCB Amsterdam ontwikkelt hologram Gourmet Revelations

06-02-2023 | 12:20:00
Om op te vallen ontwikkelde FCB Amsterdam een hologram voor Gourmet Revelations naast het schap in Jumbo-winkels

[Interview] Roos Bulder: Mijn doel voor 2023? Nescafé als meest duurzame koffie op de markt zetten

03-01-2023 | 09:44:00
Roos Bulder is Brand & eBusiness Lead Benelux bij Nestlé. Zij is op nummer 73 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar.

Nespresso lanceert campagne The Empty Cup

28-09-2022 | 10:00:45
In The Empty Cup campagne van Nespresso speelt George Clooney al voor de zestiende keer de hoofdrol. Maar, deze keer met een alarmerende boodschap: klimaatverandering bedreigt wereldwijd ook de koffiegemeenschappen

Nestlé Nederland verlengt contract met UM/Thrive

08-09-2021 | 14:14:00
Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking verlengd met 2,5 jaar tot eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan

The Family Amsterdam helpt Nestlé bij de lancering van Wunda

26-08-2021 | 12:14:00
Welcome to a Wundaful life is de slogan die Nestle heeft geïntroduceerd bij haar onlangs geintroduceerde plant-based lifestyle merk Wunda. The Family Amsterdam ontwikkelde de merkstrategie en de internationale introductiecampagne

Nescafé’s Empty Label-campagne draait om koffieboeren

08-02-2021 | 11:04:00
Nescafé introduceert het Empty Label, een tijdelijke verpakking die opvalt doordat alle branding eraf is gehaald. Met een witte, simplistische verpakking wil Nestlé ruimte maken voor haar koffieboeren

[Interview] Roos Bulder over koffie en corona, marketing aanpassen en de emotie bij koffiedrinken

23-11-2020 | 11:26:00
Roos Bulder is Marketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé. Ze houdt zich bezig met de koffie van het merk. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over internationale marketing, corona versus koffie en emoties rondom koffiedrinken

Nestlé en UM winnen Bronzen Effie

18-11-2020 | 08:03:00
Nestlé en UM zijn met de Maggi-campagne Lekker Bezig bekroond met een bronzen Effie in de categorie Gedrag Lang. Nestlé en UM zagen een gat tussen de Instagrammable foodiecultuur en het dagelijkse koken

[Marketing Report - 17 november] Rogier IJzermans | Arno de Jong | Roos Bulder | Pieter Smeets

17-11-2020 | 13:48:00
Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.