Tag Resultaten
Joe Public ontwikkelt OHRA campagne met opnieuw stresskippen Roos en Matthijs
OHRA heeft een door Joe Public ontwikkelde campagne gelanceerd met opnieuw Roos en Matthijs als stresskippen in de hoofdrol
Joe Public ontwikkelt AI-campagne voor OHRA
Een jaar na de strategische switch van pechvogels naar stresskippen, is nu de vierde commercial in de reeks gelanceerd
[Interview] Brenda Gerritsen (OHRA): Het samenbrengen van onderbuikgevoel, lef en liefde is een prachtig spel
Brenda Gerritsen is manager Merkontwikkeling, Communicatie en Social bij OHRA. Zij is op nummer 91 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar.
OHRA-campagne van Joe Public draait om keuzevrijheid
Joe Public ontwikkelde een campagne voor verzekeraar OHRA die onder de aandacht brengt dat klanten 100 procent keuzevrijheid hebben in fysiotherapeut, ziekenhuis en specialistische kliniek
Jeroen van Eck over de Zilveren Effie die Joe Public wint met OHRA
Joe Public en OHRA winnen een Zilveren Effie. Wij bellen Jeroen van Eck, oprichter van Joe Public Take-Away Advertising
[Interview] Antoine Houtsma (Joe Public): Ons model stelt creativiteit boven alles
In de aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau100 tijdens het M100 Event op woensdag 7 december in de Kromhouthal Amsterdam houden wij een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken wij met Antoine Houtsma, Creative Director bij Joe Public Take-Away Advertising