Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Philips en Dept komen met Multigroomer-campagne

19-10-2021 | 10:54:00
Philips lanceert een campagne om de Multigroomer te promoten. Onder het motto All-in-one for all you need doorbreekt de campagne het standaard mediabeeld van mannelijke verzorging met een gladgeschoren huid

[Podcast] Nathalie Lam en Mariëlle Krouwel over de Cross Media Awards

28-07-2020 | 10:59:00
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Nathalie Nijhuis-Lam en Mariëlle Krouwel zaten beiden in de jury van de Cross Media Awards en vertellen hierover

Philips unveils portal for digital exchange of patient data

16-04-2020 | 13:32:43
Philips has launched an online portal that allows Dutch hospitals to seamlessly share Cobid-19 patient data among themselves as efforts to keep the pandemic at bay escalates.

[Column] Marianne van Soomeren: Verhalen vertellen op voetbalshirts

31-01-2020 | 15:35:00
Ik zag laatst de shirtsponsoring van PSV. Tot mijn grote verbazing had Brainport, PSV’s nieuwe hoofdsponsor, een wel heel bijzondere manier om zijn naam op het shirt te zetten: met echte long copy

Campagne Philips en Ogilvy Social.Lab rondom hartveiligheid

22-10-2019 | 14:50:17
Philips vraagt in een campagne samen met Ogilvy Social.Lab Amsterdam aandacht voor de hartveiligheid van Nederland. Tijdens de Marathon Eindhoven van 13 oktober 2019 droegen verschillende hardlopers een speciaal voor Philips ontworpen, interactief LED-hardloopshirt

[Podcast] Nathalie Lam over de gezondheidspropositie van Philips

17-10-2019 | 14:49:00
Nathalie Lam is Head of Global Sponsorship bij Philips en daarnaast Diversity and Inclusion Ambasador. Ze treedt op als keynote speaker en presentator. We spreken haar over Philips en de missie om via innovatie bij te dragen aan de gezondheid van mensen

[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde

02-08-2019 | 13:40:00
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde

Stichting Dutchtainables zet zich in voor een duurzaam Nederland

09-10-2018 | 09:32:00
De recent gelanceerde Stichting Dutchtainables maakt zichtbaar welke Nederlandse innovatieve oplossingen op het gebied van water, voedsel, energie, smart cities & gezondheid wereldwijd het verschil maken. De Stichting wil deze innovaties en iedereen die hieraan bijdraagt een podium geven

Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify

14-06-2018 | 14:35:00
Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen

Abonneer je op onze nieuwsbrief