nieuws
Tag Resultaten
PostNL-dochter Spotta in handen van Arcis
Spotta gaat over van PostNL naar beheermaatschappij Arcis BV. Dat is een consortium van drie partijen met ruime ervaring in de printwereld: beheermaatschappij Em. de Jong, Print Nerds (Print.com) en Shatho Beheer
1 op 3 Nederlanders maakt gebruik van persoonlijke aanbieding per post
Papieren persoonlijke postbezorgde reclame wordt nog steeds door 57 procent van de Nederlanders bekeken.Dit blijkt uit een onderzoek onder 1000 Nederlanders van 18 jaar en ouder door DirectResearch in opdracht van PostNL
[Onderzoek] Papieren reclame wekt meer koopintentie op dan digitale
De koopintentie van de consument ligt na het lezen van papieren advertenties 39,6 procent hoger dan na het lezen van digitale advertenties. Televisiereclame wordt vooral gedachteloos verwerkt. Dit blijkt uit onderzoek
[Onderzoek] Omzet e-commerce in 2018 23,7 miljard euro
De omzet van de Nederlandse e-commercemarkt is in 2018 weer toegenomen. Het afgelopen jaar hebben de Nederlandse consumenten online 23,7 miljard euro uitgegeven aan producten en diensten, een geschatte groei van 10 procent ten opzichte van het jaar ervoor
Henkel en PostNL investeerders digitale was- en stomerijdienst dobbi
Nooit meer kleren wassen, strijken en vouwen. Nooit meer kleren zelf naar de stomerij brengen. Vanaf nu is dit mogelijk dankzij dobbi, waarbij alles draait om service en optimaal gemak. PostNL en multinational Henkel investeren