Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Veilige opslag van data: Quadia volledig ISO 27001-gecertificeerd

31-01-2022 | 13:14:00
Quadia, specialist in online video, is volledig ISO 27001-gecertificeerd. Dit wil zeggen dat alle systemen en processen  binnen Quadia zijn getest en goedgekeurd op alle aspecten van digitale veiligheid

[Interview] Sophie van der Schaft over influencermarketing binnen &. media group

21-01-2022 | 15:13:00
Sophie van der Schaft is oprichter en CEO van &. agency en mede-oprichter van de &. media group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol van haar bedrijf op het vlak van influencermarketing en talentontwikkeling en de verschillende onderdelen van de &. media group

[Interview] Marc Stubbé over Bisbrick

18-01-2022 | 09:41:00
Marc Stubbé is directeur en mede-eigenaar van Bisbrick, het bedrijf dat met het low-codeplatform krachtige online interacties biedt aan klanten. Als campagne of product op zich, of ter ondersteuning van bedrijfs-, marketing- en salesprocessen

[Interview] Christiaan van Betuw over menselijke marketing bij Mediaplus

11-01-2022 | 07:00:00
Christiaan van Betuw is Strategic Managing Partner bij Mediaplus, het bedrijf dat ontstond na de fusie tussen Mediaxplain en Serviceplan Group Netherlands. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bedrijf en het belang van menselijkheid in de contactmomenten met klanten en duurzaamheid

[Interview] Jelan Vandevenne (Towel Media): Videocontent wordt steeds belangrijker

10-01-2022 | 11:24:00
Jelan Vandevenne is Head of Strategy & Operations (Country Manager) bij Towel Media Belgium. Bij Nederlands MediaNetwerk TV gaat hij in op de focus op echte verhalen in de videoproducties en de regionale en culturele verschillen in België, waardoor Nederlandse content niet één op één geschikt is voor de Belgische markt

[Interview] Bert Jan ten Kate over Massarius

11-11-2021 | 12:34:00
Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland

[Interview] Margriet de Kroon: HERC is eigenzinnig en biedt klanten een frisse blik

11-11-2021 | 11:52:00
Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Youg Capital. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over haar rol binnen het bedrijf

[Interview] Willem-Albert Bol: Abovo en Maxlead bieden klanten eigenzinnigheid

11-11-2021 | 10:35:00
Willem-Albert Bol is sinds kort CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media naar het bedrijf en zit nu figuurlijk aan de andere kant van het bureau. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over zijn bedrijf en het medium televisie

[Interview] Karin van Geelen: Clarity helpt klanten bij het vinden en vertellen van hun verhaal

01-10-2021 | 15:34:00
Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity

[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

29-07-2021 | 12:41:00
Michiel Haverlag is Innovation Director bij BrandBase en Jungle Cup. Zijn bedrijf richt zich op het ontwikkelen van spaarprogramma’s die aankopen stimuleren

[Interview] Marjolein Lubberman: Bij bordspellen heb je echte interactie met elkaar en dat spreekt mensen aan

20-07-2021 | 11:08:00
Marjolein Lubberman is CEO van Asmodee Netherlands, dat bordspellen zoals Pokémon en Ticket to Ride op de markt brengt. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over tabletop gaming en de populariteit ervan, die alleen maar is toegenomen tijdens de coronacrisis

[Interview] Thomas Wolters (Elevator): Als je data goed interpreteert, kun je heel snel verbetering bereiken

05-07-2021 | 11:19:00
Thomas Wolters is Managing Director van Elevator, onderdeel van MakerStreet. Elevator helpt bedrijven via data en marketing om betere, meetbare resultaten te krijgen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt Thomas over hoe zijn bedrijf dat doet en hoe hij tegen marketing aankijkt

[Interview] Bouke Lukkien: Lukkien maakt content die we toespitsen op land en kijker

29-06-2021 | 12:49:00
Bouke Lukkien is CEO van Lukkien, het creatieve productiehuis uit Ede dat allerlei vormen van content maakt. Van tv-commercials tot augmented reality en van CGI-uitingen tot apps

[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft

29-06-2021 | 11:40:00
Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen

[Marketing Report Radio] Martijn van Lieshout (VodafoneZiggo) over thuiswerken tijdens en na corona en het samensmelten van B2B en B2C

23-06-2021 | 07:00:00
Martijn van Lieshout is directeur B2B marketing bij VodafoneZiggo. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over hoe zijn bedrijf zich onderscheidt van andere telecomaanbieders en hoe de dienstverlening verandert door de tijd heen

[Marketing Report Radio] Marloes Derks (Clarity) over zoeken naar het verhaal dat verteld moet worden

22-06-2021 | 10:18:00
Marloes Derks is Content Director bij Clarity. Bij Marketing Report Radio spreken we met haar over ontdekken wat klanten uniek maakt en de toegevoegde waarde van hun verhaal laten zien

[Marketing Report Radio] Rutger Tuit van Google over merken online bouwen en experimenteren met marketing

21-06-2021 | 10:06:00
Rutger Tuit is Head of Brands and Marketing Partners bij Google Nederland. Hij beschrijft deze periode als een superleuke tijd vol veranderingen in het vak

[Marketing Report Radio] Henri Lessing over Next Media en de taal van YouTube spreken

17-06-2021 | 12:01:00
Henri Lessing is Managing Partner bij AGE Media, het bureau dat gespecialiseerd is in het helpen van bedrijven om zich sterker te presenteren op YouTube, onder meer door goed na te denken over de effectiviteit van content op dat kanaal

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market

17-06-2021 | 11:21:49
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie

[Nederlands MediaNetwerk TV] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten

18-05-2021 | 13:11:00
Joep Donders is eigenaar van Marvia, het bedrijf dat zich specialiseert in lokale Marketing Automation. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over wat Marvia betekent voor lokale ondernemers en de merken die ze vertegenwoordigen

[Marketing Report Radio] Titus van Dijk: Met Tonny Media zet je een podcast neer als een merk

22-04-2021 | 12:05:00
Titus van Dijk is oprichter van Tonny Media, het bedrijf achter bekende en populaire podcasts zoals de Zelfspodcast en Marc-Marie en vinden iets. Bij Marketing Report vertelt hij over het ontstaan van het bedrijf en verbreden door het neerzetten van podcasts als een merk

[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep is de enige monitoringpartij die de media ook echt leest

22-04-2021 | 11:40:00
Arnoud van der Valk is commercieel directeur van Media Info Groep, specialist in media monitoring die alle aandacht voor een merk in de media samenbrengt in een dashboard. Hij vertelt over de achtergrond van zijn bedrijf en waarin de groep uniek is: media echt lezen en niet alleen vertrouwen op computersystemen

[Interview] Melle Bos (Ace): Wij vinden dat het merk aan zet moet zijn, op een nieuwe manier

15-04-2021 | 12:00:00
Melle Bos is Head of Brand & Business Consultancy bij Ace. We spreken hem bij Nederlands MediaNetwerk TV over connected brands en het bouwen van merken

[Interview] Sonja Loth (SOCIAL.INC): Als wat je binnen doet niet klopt buiten, heb je geen verhaal

15-04-2021 | 11:00:00
Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie

[Interview] Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen

08-04-2021 | 12:22:00
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen

Online Video Monitor 2020: veel onduidelijkheid over cookiewet onder marketeers

02-02-2021 | 11:59:35
Een groot deel van de Nederlandse marketeers is niet proactief bezig met wetgeving rondom privacy en veiligheid bij het inzetten van online video

[Nederlands MediaNetwerk TV] Frank de Beun over groeien door data verzamelen, personalisatie en overnames

05-10-2020 | 12:30:00
Frank de Beun is CEO van The Data Agency, een groep van bedrijven die actief zijn op het gebied van data, technologie en analytics. De organisatie bestaat uit Lynqid, Human Inference, EDM en Geo Marktprofiel

[Nederlands MediaNetwerk TV] Geert Doek over conversie verhogen, het aanpassen van content en touch, tell, sell

29-09-2020 | 12:02:00
Geert Doek is managing director bij Towel Media, een bureau dat zich toelegt op het produceren van branded video content, performance based en gericht op conversie

[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video

15-10-2019 | 11:05:59
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek

Een op de drie marketeers besteedt video uit

02-09-2019 | 11:03:00
Meer dan een derde van de marketingprofessionals besteedt het merendeel van videoproductie uit. Met name voor de opname en montage van producties maakt 37 procent van de marketeers gebruik van een videospecialist

Abonneer je op onze nieuwsbrief