nieuws
Tag Resultaten
[Podcast DPG Grow] Brandkast! 10: Dorkas Koenen over marketing in de boardroom
In deze uitzending van Brandkast! spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank.
DPG Media en Rabobank winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Sterke Schakels
DPG Media en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Sterke Schakels. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
Team Jumbo-Visma grote winnaar SponsorRingen 2021
Team Jumbo-Visma heeft drie Ringen gewonnen bij de Sponsorringen 2021. Het gecombineerde schaats- en wielerteam kreeg de Gouden SponsorRing Sport en Ringen voor twee specialismen: Businesscase en Creativiteit
[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de marketinglessen die hij leerde op weg naar Rome
Dorkas Koenen is Chief Marketing Officer bij de Rabobank Groep. Bij Marketing Report Radio spreken we hem onder meer over zijn aankomende boek Bergen liegen niet, dat ontstond uit de marketinglessen die hij trok na een fietstocht naar Rome in de zomer van 2021.
[Marketing Report - 18 januari 2022] Huseyin Yildiz | Charlotte Zelders | Marscha Krouwel | Jeroen de Bakker | Dorkas Koenen
Luister dinsdag 18 januari om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
[Interview] Bert Kamp over het coöperatieve idee samen met anno 2020
Bert Kamp is Communication Channel Manager en mediastrateeg bij de Rabobank. De organisatie wil opnieuw haar coöperatieve opzet benadrukken. Rabo kent haar oorsprong bij de Boerenleenbank en de Raiffeisenbank en is daar trots op
Dutch companies push for sustainability in Covid-19 recovery, climate agreements
Dutch businesses under a coalition have committed to champion sustainability as a key driver in the COVID-19 recovery plans at both national and European Union (EU) level.
Rabobank voted most sustainable bank in the Netherlands
Rabobank voted most sustainable bank in the Netherlands with 175 brands from 14 sectors having been assessed on the basis of the UN’s SDGs.
[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek
Gert Hans Berghuis is benoemd tot Lead Innovation Factory bij Rabobank
Gert Hans Berghuis is per 1 september 2019 benoemd tot Lead Innovation Factory bij Rabobank. Na jaren als partner aan Fabrique gebouwd te hebben, maakt Gert Hans Berghuis nu de overstap naar klantzijde
[Onderzoek] KPN sterkste merk in Nederland; Shell heeft grootste merkwaarde
KPN is het sterkste merk in Nederland. Shell is in de Top 50 het merk met de grootste merkwaarde. Wereldwijd is Shell het 26 grootste merk op aarde
Autoriteit Persoonsgegevens waarschuwt banken betaalgegevens niet zomaar te gebruiken
Banken mogen hun klanten niet zomaar gepersonaliseerde aanbiedingen sturen op basis van hun betaalgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens roept alle banken daarom op om goed te kijken naar hun beleid rond direct marketing
Rabobank partner FIBA 3x3 World Cup 2019 en Urban Sports Week Amsterdam
Van 18 tot en met 23 juni 2019 wordt in Amsterdam de Urban Sports Week Amsterdam 2019 (USWA) en de WK 3x3 Basketball (FIBA 3x3 World Cup 2019) gehouden. Rabobank is partner
Roland van der Vorst wordt Head of Innovation WRR Rabobank
Roland van der Vorst wordt per 1 april 2019 Head of Innovation Wholesale, Rural and Retail van Rabobank. Vanuit die rol zal hij verantwoordelijk worden voor de innovatie activiteiten die betrekking hebben op de grote Nederlandse bedrijven en de internationale food & agri activiteiten van de Rabobank
Rabobank en Lowlands lanceren Brasserie 2050
Met Brasserie 2050 is Lowlands dit jaar een horecaconcept rijker. Gerechten met toekomstbestendige ingrediënten moeten niet alleen de smaakpapillen van festivalgangers prikkelen, maar ook aanzetten tot denken