nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Peggy Kaal (SNS): Kleine ondernemers denken niet kleiner dan grote
Peggy Kaal is Manager Merk en Communicatie bij SNS. Zij is op nummer 81 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar
Alfred ontwikkelt campagne winterklaargesprek ondernemers SNS
Voor veel ondernemers lijkt het een zware winter te worden: hoge inflatie, hoge energiekosten en weinig personeel. Voor dit soort situaties liggen geen standaardoplossingen klaar. Daarom bedachten SNS en Alfred International het winterklaargesprek
Alfred ontwikkelt Wakkerliglijn voor SNS
Nederland ligt na Prinsjesdag wakker van zorgen over geld. SNS staat klaar, vandaag zelfs ’s nachts
[Marketing Report Radio] Marleen Hendriksen over SNS Bank: Eerst de mens, dan het geld
Marleen Hendriksen is marketeer Hypotheken bij SNS Bank. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe commercial en de hypotheekmarkt
Alfred International ontwikkelt campagne SNS Wonen
Reclamebureau Alfred ontwikkelt campagne voor SNS wonen. SNS, de bank die zich sinds begin dit jaar profileert met Eerst de mens, dan het geld, helpt in de huidige wooncrisis met kansvergroters
[Interview] Peggy Kaal (SNS Bank): Je moet de merkclaim in deze tijd vooral nadrukkelijk waarmaken
Peggy Kaal is manager merk en communicatie bij SNS Bank. We spreken haar over de nieuwe koers van de SNS bank: Eerst de mens. Dan het geld. Of beter, dezelfde koers, historisch gezien maar nu veel nadrukkelijker, en meer op deze tijd geënt
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: WeMakeThe.City, SNS en Big Green Egg
Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer. Voor onlinevideo gelden andere wetten
Campagne SNS over persoonlijk klantcontact
Reclamebureau Alfred ontwikkelde een campagne voor SNS waarin het contact van klanten met de bank centraal staat. In de campagne ligt de nadruk erop dat er contact is met mensen in plaats van computers
Alfred maakt campagne voor SNS
Alfred maakt het concept en de strategie voor de campagne van SNS. Los van een commercial, worden naast tv ook radio, online advertising, winkel en een-op-een communicatie, pr en social media ingezet
SNS-campagne door Alfred resulteert in recordaantal aanmeldingen
Alfred ontwikkelde rond TN’er Bart en zijn dochter een Through the Line-campagne voor online, tv, radio en POS. Getarget, met specifieke uitingen voor ouders en kinderen, in boodschap en vorm