Tag Resultaten
[Merken100 2024] Leo Hensen: Odido neemt graag een optimistische voortrekkersrol
Odido is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij Odido.
Odido voegt Amazon Prime toe aan Extra's-portfolio
Door het toevoegen van Amazon Prime aan het portfolio profiteren Odido klanten van toegang tot Prime Video en Gaming
Partnership achter merkoperatie Odido
Zonder twijfel een van de grootste merkoperaties die de laatste jaren in ons land plaatsvond. Dat gebeurde in het geheim. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Odido vervangt T-Mobile ook bij FC Utrecht
Odido is de rest van dit seizoen op de shirts van zowel de mannen als vrouwen van FC Utrecht te zien
T-Mobile en Tele2 in Nederland voortaan Odido
De private equityfondsen Apax en Warburg Pincus hebben de merknamen T-Mobile en Tele2 in Nederland met onmiddelijke ingang gewijzigd in Odido
TBWA en Tele2 organiseren live rapbattle met een boodschap op TikTok
Eerder deze maand organiseerden TBWA en Tele2 Let’s Rap Louder een TikTok-livestream met een recordaantal creators
Tele2 gaat de barricades op met TBWA\NEBOKO-campagne Lets Love Louder
Tele2 lanceert de beweging Lets Love Louder. De bijbehorende campagne is gecreëerd met TBWA\NEBOKO en TBWA\X. Met de beweging wil Tele2 mensen inspireren hun data te gebruiken om positiviteit te verspreiden
T-Mobile Netherlands naar private equity Apax en Warburg Pincus
T-Mobile Netherlands wordt door Deutsche Telekom verkocht aan de investeerdersbedrijven Apax en Warburg Pincus. Beiden zullen elk de helft van het telecombedrijf in handen krijgen
Rechtbank laat met verlaagde boetes ACM-oordeel intact over misleiding KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo
De rechtbank bevestigt de door de ACM afgegeven boetes aangaande misleidingen door KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo. De boetes zijn wel door de rechtbank verlaagd
Qontent matters aan de slag als contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben
T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als haar nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag om de always-on aanwezigheid van T-Mobile, Tele2 en Ben binnen online kanalen verder te vergroten
T-Mobile selecteert TBWA\NEBOKO als marketing- en communicatiebureau
T-Mobile Netherlands heeft TBWA\NEBOKO geselecteerd als bureau dat de marketing- en communicatie activiteiten voor alle merken van T-Mobile Netherlands zal uitvoeren. Het gaat om de merken T-Mobile, Tele2 en Ben
Gepubliceerd door: Nico