nieuws
Tag Resultaten
LifeHunters wordt het social bureau van Calvé Pindakaas
Bureau LifeHunters wordt het bureau voor de social campagnes van Calvé Pindakaas. Dit betekent dat ze zich gaan inzetten voor de ontwikkeling van content die wordt gepubliceerd op de eigen kanalen van het Nederlandse populaire pindakaas-merk
[DCVF Case] De beste merkintroductie van 2021 overtreffen? That’s a graze idea!
Vorig jaar koos Unilever al voor De Combinatie van Factoren (DCVF) uit Amsterdam om ook Nederland kennis te laten maken met graze. En ook dit jaar ligt de campagne weer in handen van DCVF
De Vegetarische Slager Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022
De Vegetarische Slager is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door Mindshare. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen
Rechtbank verbiedt Ariel-reclame van Proctor & Gamble Nederland
De Rotterdamse rechtbank heeft Proctor & Gamble Nederland verboden om de reclame van Ariel nog te mogen uitzenden. De zaak was in kort geding aangespannen door Unilever dat zich met zijn merk Robijn benadeeld voelde
[Cross Media Case 2021] Fleur Osté over Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes mee in de categorie Case. We spreken Fleur Osté, Key Accountmanager bij Unilever
Chuck Studios ontwikkelt culinaire identiteit voor Unox
Chuck Studios heeft recentelijk een culinaire identiteit ontwikkeld voor Unox. Het merk heeft onlangs zijn positionering aangescherpt en had behoefte aan heldere en praktische richtlijnen over het in beeld brengen van zijn producten
Unilever and Google partner to champion sustainable commodity sourcing
Google Cloud and Unilever have announced that they will advance sustainable business practices together using technology to expand the use of data for eco-friendly decision making.
Unilever investeert 1 miljard euro in Clean Future-programma
Unilever wil tegen 2030 stoppen met het gebruik van fossiele brandstoffen in haar schoonmaakproducten en investeert daarom 1 miljard euro in het Clean Future-programma
Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever
Per 1 juli heeft Unilever Nederland het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een deelname aan een door Unilever uitgeschreven request for proposal traject sloot de multinational een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst af
Unilever behaalt stijgende winst bij licht dalende omzet in eerste half jaar 2020
Unilever heeft bekend gemaakt in het eerste half jaar een licht stijgende netto en operationele winst te hebben behaald met een dalende omzet in het eerste half jaar van 2020 veregleken met dezelfde periode in 2019
Unilever mijdt Facebook tot er extern toezicht is
Merken van Unilever adverteren pas weer op Facebook, Instagram en Twitter als er extern toezicht wordt ingesteld door het sociaal netwerk. Dat verklaar cmo Conny Braams in een interview met het FD
Alibaba Cloud partners with Unilever in digital marketing initiative
Alibaba cloud has collaborated with global consumer goods company Unilever in a deal that will see the multinational leverage on Alibaba’s tech prowess to drive the next-generation digital marketing campaigns.
Talpa Network Creative ontwikkelt campagne voor nieuw Unilever merk B-Better
Al jaren is er discussie over verpakt water. Het is de meest duurzame optie in Nederland om water uit de kraan te drinken. Voor alle momenten dat er geen kraan in de buurt is maar je wel je dorst wil lessen, is er nu B-Better
Unilever suspends US Facebook, Instagram and Twitter ads over hate speech
Unilever has announced that it was suspending brand advertising in social media platforms Facebook, Instagram and Twitter in the US as part of the ‘Stop Hate for Profit’ campaign.
Unilever commits €1 billion to fight climate change, protect environment
Unilever has announced that it is set to achieve Net Zero emissions from all its products by 2039 as a raft of commitments it says are geared towards fighting climate change and protecting the environment.
Hoofdkantoor Unilever eind dit jaar naar Londen
Unilever zal voor het einde van 2020 naar verwachting haar hoofdkantoor verplaatsen naar Londen en voortaan één bedrijf worden. Thans is Unilever juridisch gezien actief met twee entiteiten in Londen en Rotterdam
[Forum] Merken & De Wereld in 2020
In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed. Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt
Unilever marks 10 years of Sustainable Living Plan
Unilever has celebrated 10 years of a commitment it made to over eight billion people to address social inequality and climate crises.
Unilever: stabiel eerste kwartaal
Unilever heeft in het eerte eerste kwartaal 12,44 miljard euro omzet gedraaid. Dat is met 0,2 procent stijging vergeleken met 2019 een stabiel te noemen omzet. Ten opzichte van het vierde kwartaal 2019 is er sprake van een daling van 0,1 procent
Unilever announces completion of Horlicks acquisition from GSK
Unilever has announced that Hindustan Unilever Limited (HUL) has completed the merger of GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Limited (GSKCH) with HUL.