Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch

26-01-2023 | 10:14:00
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools

VodafoneZiggo, RTL Nederland en Talpa Network starten in 2023 met Addressable TV

17-11-2022 | 21:47:00
VodafoneZiggo, RTL Nederland (Ad Alliance) en Talpa Network  (Talpa Media Solutions) gaan in 2023 werk maken van addressable adverteren. Dit bevestigt Talpa Network desgevraagd aan Marketing Report, terwijl Ton Rozestraten, CCO van RTL Nederland, dit bekend heeft gemaakt in een presentatie voor mediabureaus

VodafoneZiggo verwerft alle rechten UEFA Clubvoetbal 2024-2027

10-11-2022 | 12:26:00
VodafoneZiggo heeft de exclusieve media-rechten verworven voor de UEFA Champions League, de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League. De afspraken met UEFA gelden vanaf 1 augustus 2024 tot 1 augustus 2027. Thans zenden RTL 7 (RTL Nederland) en Veronica (Talpa Network) deze wedstrijden uit

Kaliber ontwikkelt campagne VodafoneZiggo om trainees aan te trekken

27-10-2022 | 12:38:00
Creatief bureau Kaliber ontwikkelde een campagne voor VodafoneZiggo om trainees aan te trekken. VodafoneZiggo laat zien hoe het is om als trainee bij hen aan de slag te gaan. Door in te spelen op trends van nieuwe kanalen, onderscheidt het merk zich van andere corporates

VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)

26-09-2022 | 22:53:00
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report

VodafoneZiggo: Robin Kroes en Fleur van Beem krijgen andere directiefunctie na vertrek Marcel de Groot

17-08-2022 | 16:36:42
Robin Kroes en Fleur van Beem krijgen een andere directiefunctie bij VodafoneZiggo. Dit is een gevolg van het vertrek van Marcel de Groot die een directiefunctie bij Vodafone Deutschland krijgt

2Basics organiseerde brandsessie: merken als maatschappelijke impactmakers

12-07-2022 | 15:13:00
2Basics organiseerde samen met CPNB een brandsessie onder leiding van Frénk van der Linden. Tijdens de brandsessie ging Frénk van der Linden in gesprek met Ronald Giphart die vol passie vertelde over het belang van lezen, innovatie en zijn aandeel hierin

VodafoneZiggo benoemt Annemieke Nol tot Director Corporate Communications & External Engagement

03-11-2021 | 22:22:00
Ze volgt daarmee Ernst Moeksis op, die in augustus 2021 als interim was aangesteld en nog tot eind november 2021 aanblijft

Ziggo blijft tot en met 2025 hoofdsponsor van Ajax

29-10-2021 | 11:18:41
Ajax en Ziggo hebben de samenwerking die sinds 2015 loopt, met twee jaar verlengd tot en met 2025. Dit heeft VodafoneZiggo waar Ziggo onderdeel van is, aangekondigd

VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority

20-10-2021 | 11:23:00
Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden

VodafoneZiggo lanceert Ziggo-campagne over verrijkte televisiebeleving

24-08-2021 | 19:12:00
VodafoneZiggo heeft een Ziggo-campagne gelanceerd om te benadrukken dat televisie het leven verrijkt. Daarbij toont het van oorsprong kabelbedrijf dat het leven vol mooie televisiemoomenten zit

Marjolijn van Oordt in stilte vertrokken bij VodafoneZiggo; Ernst Moeksis interim Director Corporate Communicatie

24-08-2021 | 18:50:00
Marjolijn van Oordt, die sinds juni 2020 Director Corporate Communications & External Engagement bij VodafoneZiggo was, is in stilte vertrokken bij het telecombedrijf. Ernst Moeksis is aangesteld als interim Director van de afdeling Corporate Communications & External Engagement

[Marketing Report Radio] Martijn van Lieshout (VodafoneZiggo) over thuiswerken tijdens en na corona en het samensmelten van B2B en B2C

23-06-2021 | 07:00:00
Martijn van Lieshout is directeur B2B marketing bij VodafoneZiggo. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over hoe zijn bedrijf zich onderscheidt van andere telecomaanbieders en hoe de dienstverlening verandert door de tijd heen

[Marketing Report - 15 juni 2021] Rutger Tuit | Martijn van Lieshout | Marloes Derks | Henri Lessing

15-06-2021 | 12:37:00
Luister dinsdag 15 juni om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt

[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de Formule 1, NPO, Hearst, Audax, Discovery en WarnerMedia

21-05-2021 | 16:07:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 20 april vertelt hij over onder meer de rechten voor de Formule 1

MediaMonks creëert felicitatiecampagne Ajax

03-05-2021 | 10:29:00
Om Ajax met de 35e landstitel te feliciteren heeft hoofdsponsor Ziggo samen met MediaMonks een digitale campagne ontwikkeld die de komende dagen via social media, print en DOOH in Amsterdam te zien zal zijn

Rechtbank laat met verlaagde boetes ACM-oordeel intact over misleiding KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo

05-02-2021 | 16:27:00
De rechtbank bevestigt de door de ACM afgegeven boetes aangaande misleidingen door KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo. De boetes zijn wel door de rechtbank verlaagd

VodafoneZiggo en WPP starten campagne voor Ziggo: enjoy it all

17-07-2020 | 14:34:00
VodafoneZiggo en WPP hebben een merkcampagne ontwikkeld voor het Ziggo-merk met als pay-off Enjoy it all. De pay-off vervangt de slogan het plezier van Ziggo

[Cross Media Adverteerder 2020] Mart Roumen over Ziggo

25-05-2020 | 15:49:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ziggo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen voor Vertigo 6. We spreken met Mart Roumen, contentmarketeer van VodafoneZiggo

Albert Heijn, Jumbo, Van Uffelen en Ziggo genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2020

16-04-2020 | 13:25:00
De nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020 zijn bekend. Uit de voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van Guido van Nispen deze vier adverteerders genomineerd

[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video

15-10-2019 | 11:05:59
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek

Abonneer je op onze nieuwsbrief.