nieuws
Tag Resultaten
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem
In Mega Extreem daagt Snickers Stefan de Vries uit om uit zijn comfortzone te stappen en zijn meest extreme video’s nogmaals uit te voeren
ON A DAILY BASIS produceert voetbalshow Kick 't Met voor Ziggo Sport
ON A DAILY BASIS produceert programma 'Kick 't Met' om de nieuwe generatie voetbalfan aan te spreken
AGE Media organiseert How To Grow On YouTube Panel op Amsterdam Dance Event
YouTube agency AGE Media organiseert als programma-onderdeel van het Amsterdam Dance Event de How To Grow On YouTube Panel. Het doel van het panel is om informatie te delen over de groeimogelijkheden op YouTube
Open Now ontwikkelt campagne voor Samen dementievriendelijk
Na een pitch ontwikkelde Open Now een campagne voor Samen dementievriendelijk, initiatief van Alzheimer Nederland en het ministerie van VWS
Cheil ontwikkelt muziekcampagne Delany voor Samsung
Op het eerste gezicht lijkt de muziekrelease van artiest Delany er een als alle andere, maar wie beter kijkt ziet onbekende namen in de featuring. Het is het resultaat van de Samsung Galaxy Buds2-campagne door Cheil, waarbij Delany en Samsung samen op zoek gingen naar talent
Team5pm door European Video Awards verkozen tot beste video agency
YouTube Agency Team5pm heeft een internationale prijs gewonnen tijdens de European Video Awards. De awardshow, georganiseerd door het Britse video vakblad VideoWeek, bekroont de meest innovatieve spelers op het gebied van video- en CTV-advertising
[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau
Team5pm en GAMMA winnen internationale Webby Award
Team5pm en GAMMA hebben een internationale Webby Award binnengesleept met hun data-gedreven Boomhut DIY-video. De ingezonden case van de bouwmarkt en de Amsterdamse YouTube-agency won in de categorie How-To, Explainer & DIY
[Onderzoek] Adverteren bij viral video’s zonder contextual targeting is riskant
Dat adverteren rondom viral video’s niet voor ieder merk goed uitpakt, blijkt uit onderzoeksresultaten van MAGNA Media Trials en technologie- en dataplatform Channel Factory
Don Diablo en Media.Monks lanceren videoclip om aarde te vergroenen
Don Diablo en Justdiggit brengen de Too Much To Ask uit met de gezamenlijke missie om de aarde te vergroenen en af te koelen. De clip is gemaakt in samenwerking met Media.Monks en Ty Dolla $ign
[Column] Jennifer Feaster: Waarom we geloven dat livestreaming een goudmijn is voor merken in 2021
Livestreaming bracht China binnen een dag 6 miljard dollar aan verkopen en hoewel sommige bedrijven nog steeds niet zeker weten of ze het moeten proberen, verhogen andere hun inkomsten in een oogwenk met miljoenen
5PM in zee met The Ocean Cleanup
5PM gaat samenwerken met The Ocean Cleanup, de non-profitorganisatie die technologie ontwikkelt om plastic uit de oceaan te verwijderen
NOS lanceert NOS Stories
NOS Stories brengt nieuws uit de belevingswereld van jongeren, op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op jongeren van dertien tot en met achttien jaar en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws
EU dreigt YouTube, Facebook en Twitter met boetes voor terreurgerelateerde content
De Europese Commissie wil sociale media harder aanpakken als ze content blijven plaatsen van terroristische organisaties en andere 'schokkende' content
Fanta Battle of the Flavours gewonnen door YouTuber Furtjuh
De uitslag van een strijd tussen twee Fanta smaken is bekend. Fanta zero peach apricot is de winnaar van de Fanta Battle of the Flavours campagne. Dat werd afgelopen zaterdag duidelijk tijdens de finale met YouTubers Furtjuh en Gio in Walibi Holland
Playstation start YouTubekanaal For the Players
MediaCom Beyond Advertising, het contentlabel van MediaCom, ontwikkelde het platform voor Sony PlayStation, in samenwerking met onlinevideobedrijf Divimove