Tag Resultaten

Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug

09-07-2024 | 10:39:00
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes

Eva Koffeman en Willemijn Besteman winnen de Cannes RAW Trein Pitch 2024

18-06-2024 | 13:27:00
Om te bewijzen dat de trein op meerdere vlakken een beter alternatief is, lanceerde RAW vorig jaar een initiatief: de pitch in sneltreinvaart

Van spoor naar podium: RAW en bol. transformeren treinreis naar Cannes tot creatieve denktank met treinpitch

03-06-2024 | 17:24:00
Dit jaar maken we de treinreis naar het Cannes Lions Festival weer bijzonder. RAW werkt samen met bol. om onze Summer Course-deelnemers te laten werken aan een spannende opdracht van bol tijdens de 10 uur durende treinreis

Nog 50 kanshebbers voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024

10-04-2024 | 17:42:00
Vijftig van de ruim driehonderd onderzochte organisaties zitten in de race om uitgeroepen te worden tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024.

Bol eerste adverteerder programmatic OOH-tunnelreclame van adtrackmedia

13-10-2023 | 10:02:00
Hiermee kunnen adverteerders en bureaus consumenten bereiken met full-motion video-advertenties die te zien zijn op de tunnelwanden van drukke metrolijnen

Bol.com voortaan bol

12-10-2023 | 08:40:00
Bol.com heeft zijn naam gewijzigd in bol. Daarmee komt na bijna 25 jaar een einde aan de iconische naam Bol.com, die oorspronkelijk stond voor Bertelsmann Online. Bertelsmann verkocht het bedrijfsonderdeel in 2002

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor speelgoedboek

20-07-2023 | 18:05:00
De bureau-oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen verzorgen voor Bol.com

DEPT verkozen tot Gold & Advertising Partner van bol.com

20-01-2023 | 13:49:58
DEPT en bol.com hebben hun langdurige samenwerking versterkt door DEPT’s aanstelling tot Gold Partner en Advertising Certified Partner. Met deze exclusieve bekroning kan de digital agency klanten nog beter bedienen om optimaal gebruik te maken van marketplaces

DEPT ontwikkelt kerstcampagne De winkel van kerststerren bol.com  

06-12-2022 | 12:25:00
DEPT ontwikkelt de kerstcampagne De winkel van kerststerren voor bol.com. De campagne wordt gelanceerd met de kerstcommercial Leuke Tas, geregisseerd door Bart Timmer van CZAR

Lonneke Nooteboom wordt chef mode van bol.com

29-06-2022 | 11:19:00
Onder de noemer Mode om in te leven gaat bol.com samenwerken met celebrity- en modestyliste Lonneke Nooteboom. In haar rol van Chef Mode van mode & lifestyle platform stylemyday.nl geeft ze fashiontips en outfitinspiratie voor elke gelegenheid

[Cross Media Case] Johannes van Manen over hoe bol.com zichzelf met vtwonen positioneert als woonaanbieder

11-04-2022 | 10:47:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. DPG zendt de case rondom Bol.com en vtwonen in. We spreken Johannes van Manen van DPG Media over zijn inzending

Dept ontwikkelt campagne huisinrichting Bol.com

06-04-2022 | 18:25:00
Online retail platform Bol.com lanceert een campagne om meer bekendheid te creëren voor het woonassortiment en bijbehorend inspiratieplatform. De 360° -communicatiecampagne, ontwikkeld door Dept, laat zien hoe kleine veranderingen in je leven soms tot grote veranderingen van je interieur kunnen leiden

Bol.com lanceert vernieuwde webwinkel dankzij Dept

04-03-2022 | 10:00:00
Bol.com heeft zijn communicatieplatform vernieuwd voor zijn mode-assortiment De winkel van mode om in te leven. De online retailer focust zich op de Nederlandse en Vlaamse vrouw die van mening is dat het belangrijk is om er mooi uit te zien, maar dat fashion niet boven alles gaat

Lukkien produceert OOH-campagne Bol.com voor Dept

14-12-2021 | 09:27:00
In aanloop naar kerst komt Bol.com met een OOH-campagne waarin létterlijk – steeds meer wordt uitgepakt. Naar een idee van Dept produceerde Lukkien een reeks korte afzonderlijke scènes die samen een heuse kerstexperience vormen

Bol.com zwaait Sinterklaas uit in kerstcampagne

06-12-2021 | 12:52:00
Bol.com is gestart met een kerstcampagne waarin Sinterklaas wordt uitgezwaaid. Met de campagne onder de naam De winkel van uitpakkers, claimt de online retailer de kerstwinkel van en voor uitpakkers te zijn

Bol.com trapt Sinterklaascampagne af met Felix en Voetbalpop

01-11-2021 | 11:57:14
Voor bol.com staat de periode van nu tot aan 5 december in het teken van Sinterklaas. Met de film Felix en Voetbalpop trapt bol.com de campagneperiode af.  De campagne is ontwikkeld door Dept

Floryn biedt e-commerce ondernemers op bol.com krediet

30-09-2021 | 09:17:30
Bol.com en fintech-platform Floryn zijn een samenwerking aangegaan om Nederlandse e-commerce ondernemers die via bol.com verkopen te helpen om nog sneller te groeien. Dat doet Floryn met een krediet dat automatisch meegroeit met hun omzet op bol.com

YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride

16-04-2021 | 14:04:00
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.