Tag Resultaten
[Column] RA*W: Als we zo doorgaan, hebben we straks geen creative industrie meer over
Stichting RA*W over waarom een tekort aan junioren gevreesd zou moeten worden in de hele industrie, en waarom we allemaal in de spiegel moeten kijken, jong én oud.
Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes
Eva Koffeman en Willemijn Besteman winnen de Cannes RAW Trein Pitch 2024
Om te bewijzen dat de trein op meerdere vlakken een beter alternatief is, lanceerde RAW vorig jaar een initiatief: de pitch in sneltreinvaart
[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Max Hochstenbach, Mediahuis
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Raphael de Jong
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Willemijn Besteman & Eva Koffeman, Roorda
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Alice Isakson, Boomerang
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Vincent Vervoort, Alfred International
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Inti Spijker
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Kyle Hassing, OMD
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
[RAW Countdown to Cannes] Susie Boogaerdt ’t Hooft, Accenture Song
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
Van spoor naar podium: RAW en bol. transformeren treinreis naar Cannes tot creatieve denktank met treinpitch
Dit jaar maken we de treinreis naar het Cannes Lions Festival weer bijzonder. RAW werkt samen met bol. om onze Summer Course-deelnemers te laten werken aan een spannende opdracht van bol tijdens de 10 uur durende treinreis
Dit zijn de winnaars van de Your Craft DOOH-design challenge 2024
Deze samenwerking bood jong talent de kans om een innovatieve Digital Out-of-Home campagne te ontwikkelen voor op het netwerk van Global
Win het RA*W Golden Ticket naar Cannes
De ticket geeft talenten die in between jobs zitten of die eigen baas zijn, de mogelijkheid om te leren van de top in de creatieve industrie
De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn geopend
Bureaus en bedrijven uit de creatieve sector kunnen vanaf nu hun jonge talenten aanmelden voor dit 6-daagse educatieve programma
Marketing Report sluit partnerschap met RA*W
Marketing Report heeft is een partnerschap aangegaan met RA*W, een organisatie waarin jonge mensen in de Nederlandse industrie zich verenigen
RA*W Cannes Summer Course 2023
We Are nRA*W organiseert jaarlijks de RA*W Cannes Summer Course, een uniek avontuur waarbij 25 jonge talenten de kans krijgen hun creatieve grenzen te verleggen bij het Cannes Lions International Festival of Creativity. Van inspirerende talks in het Palais tot exclusieve feestjes, van een pitch in sneltreinvaart tot het geven van een podium aan de jongere generatie met 'Real Talks', deze reis zat vol met unieke ervaringe
[Marketing Report Cannes] Tom Marsch over Global en RA*W
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Woensdag 21 juni: Ontbijtje met RA*W (zonder Jonge Honden)
Met aanstormend talenten Anouk Schmitz en Larsen Pit van RA*W bespreekt Frank Pynenburg hun ervaringen van de eerste keer Cannes
Gepubliceerd door: Nico