Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

blowUP media, Doneasy en Justdiggit ontwikkelen interactieve fundraising experience

25-11-2022 | 10:12:01
In het weekend van 19 en 20 november stond Hoog Catharijne helemaal in het teken van vergroening. blowUP media, Doneasy en Justdiggit hebben samen met shopping center Hoog Catharijne de handen ineen geslagen om op een positieve en innovatieve manier aandacht te vragen voor het klimaat

SuperRebel ontwikkelt campagne Act Before You Get Hacked ATTIC

03-11-2022 | 10:19:00
SuperRebel ontwikkelde in opdracht van Zolder de positionering en het campagneconcept voor ATTIC, een praktische tool die werken met cloud gebaseerde programma's zoals Microsoft365 veiliger maakt

Energize aan de slag voor HeadFirst Group

14-09-2022 | 17:52:00
Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker in het verkeer campagne Univé

14-09-2022 | 15:04:00
DEPT ontwikkelt samen met Univé een campagne om het verkeer veiliger te maken. Dat doet de verzekeraar met een televisiecommercial, online video, activaties, op de radio en sociale media en met een functie binnen de Univé-app

[Column] Carlo den Otter: F*CK … het is alweer bijna 2023

05-09-2022 | 15:07:00
Het is weer voorbij die mooie zomer. En voor fast movers en activatiebureaus staan de jaarlijkse retailgesprekken dan sneller voor de deur dan je denkt. Gaan we weer met dezelfde insteek naar de supermarkten en drogisterijen of gaan we het dit jaar heel anders doen?

Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor KWF collecteweek

05-09-2022 | 09:32:11
Van zondag 4 tot en met zaterdag 10 september is de 73e KWF collecteweek, die dit jaar 100 procent digitaal. Merkactivatiebureau Kumpany werd door het goede doel gevraagd de activatiecampagne te ontwikkelen

[Case] Finally ontwikkelt activatie voor Coca-Cola met Antoon

01-09-2022 | 08:34:06
Finally ontwikkelde voor Coca-Cola’s Coke Studio een muzikale activatie rondom Antoon. Geïnspireerd door Bootje, één van zijn grootste hits, vond je op de pont in Amsterdam een zoektocht naar twee concerttickets

Peroni Nastro Azzurro 0.0% brengt IL PITSTOP naar Nederland

26-08-2022 | 11:54:35
Het Italiaanse biermerk Peroni Nastro Azzurro brengt fans dichter bij de wereld van Formule 1 dan ze ooit geweest zijn samen met het Aston Martin Formule 1 Team

Kumpany creëert Nespresso La Terraza op Lowlands

23-08-2022 | 16:26:27
Voor de tweede keer stond Nespresso op festival Lowlands met La Terraza: een area op het festivalterrein waar bezoekers konden genieten van een assortiment aan kwaliteitskoffie, ijskoffies en Nespresso Martini’s

Kumpany ontwikkelt activatie HBO Original-serie House of the Dragon

12-08-2022 | 09:00:00
Merkactivatiebureau Kumpany ontwikkelde een driedaagse activatie rondom de Europese première van HBO Original-serie House of the Dragon, de prequel van de hitserie Game of Thrones

[Interview] VENGEAN: Merken zijn de maakbare waarheid en toekomst van ondernemingen

02-08-2022 | 09:00:00
Andy Mosmans, Bram Holzapfel en CJ de Melker zijn de founders en respectievelijk CEO en ECD’s van VENGEAN, creative branding engine, dat vanuit de missie energising enterprise with a vengeance, ondernemingen en organisaties all-in helpt meer toekomstaandeel te veroveren

0930 Creative Agency: Rise and Shine

14-07-2022 | 11:58:00
De filosofie van 0930 is Rise and Shine, omdat ze klanten helpen groeien en ze in de spotlight zetten met creatief verrassend werk

Talpa Social ontwikkelt social mediastrategie voor Yildriz

02-06-2022 | 13:31:40
Talpa Social, de full-service social agency van Talpa Network, heeft voor Yildriz een social mediastrategie ontwikkeld voor de Nederlandse markt. De Yildriz Wereldsauzen, onderdeel van Remia, zijn een geliefd merk binnen de foodculture

HEMA breidt klantenpas uit

09-05-2022 | 10:02:27
De HEMA-klantenpas bestaat vijf jaar en het concern past de formule iets aan. In een campagne kondigt het concern de wijzigingen aan. Daarnaast opent HEMA op 18 mei in de Westfield Mall te Leidschendam haar eerste HEMA-pas pop-up

Sportlife en DCVF boosten samenwerking

06-05-2022 | 11:59:38
De Combinatie van Factoren gaat de social content voor Sportlife creëren. Het Amsterdamse activatiebureau kwam na een pitch als winnaar uit de bus en gaat per direct aan de slag voor het kauwgommerk van Cloetta

Kumpany breidt directie uit met Wouter van Rijn en Noortje Jans

14-02-2022 | 15:08:00
Merkactivatiebureau Kumpany verwelkomt twee extra directieleden. Wouter van Rijn is gestart als Strategy Director en Noortje Jans als Operations Director. Hiermee versterkt het bureau de strategische en digitale expertise, en zet hiermee de ingezette groei stevig door

[Cross Media Congres] Paul Alberts over BrandBase

30-09-2021 | 11:52:00
Paul Alberts is CEO van BrandBase. Hij was key-note spreker tijdens het het Cross Media Congres 2021. Daarnaast spraken we hem in de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie

[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

29-07-2021 | 12:41:00
Michiel Haverlag is Innovation Director bij BrandBase en Jungle Cup. Zijn bedrijf richt zich op het ontwikkelen van spaarprogramma’s die aankopen stimuleren

Gardeners en Waterschap Amstel Gooi en Vecht lanceren dijkgedicht

20-04-2021 | 15:28:42
De komende twee weken prijkt op de Ringdijk in Amsterdam-Oost een dijkgedicht. Het 500 meter lange gedicht is een ode aan de Amsterdamse dijken, geschreven door artiest Sef. Hiermee maakt Waterschap Amstel, Gooi en Vecht iedereen in de regio bewust van de dijken, het onderhoud ervan en de waterveiligheid

Fitzroy ontwikkelt 0.0-campagne voor Grolsch

13-04-2021 | 09:17:45
Voor Grolsch bedacht Fitzroy een campagne voor de Grolsch 0.0-bieren in het kader van het Proef Karakter-thema

Albert Heijn komt met spaaractie MoestuinMaatjes

06-04-2021 | 15:58:29
De jaarlijkse spaaractie van Albert Heijn voor zaaisetjes krijg dit jaar een vervolg in de vorm van MoestuinMaatjes. De setjes bestaan uit een groentesoort en zaden voor een kruid of bloem die als maatje erbij hoort. De actie legt de nadruk op biodiversiteit

B2C Europe lanceert merkcampagne met Kumpany en BetterMatter

25-03-2021 | 14:43:50
B2C Europe lanceert een brandmovie. Merkactivatiebureau Kumpany en haar videolabel BetterMatter tekenden voor de campagne-ontwikkeling voor de internationale logistieke e-commerce dienstverlener

BetterMatter en Addurance ontwikkelen campagne Lendex

18-03-2021 | 11:49:06
Videobureau BetterMatter en digital marketing & media agency Addurance hebben de online branding campagne ontwikkeld voor fintech scale-up en online kredietverstrekker Lendex

[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven

01-03-2021 | 09:17:00
Voor de 4e keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar waren het de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis; tot leven gebracht door Lukkien

Megawatt Fieldmarketing sluit partnercontract met Royal Swinkels Family Brewers

25-02-2021 | 13:33:00
Megawatt Fieldmarketing verzorgt sinds begin februari 2021 alle horeca-activaties voor de merken van Royal Swinkels Family Brewers. Eerst deed Megawatt Fieldmarketing die werkzaamheden voor één merk

Jasper Admiraal managing director van Kumpany

02-02-2021 | 07:00:00
Jasper Admiraal treedt aan als managing director en partner bij merkactivatiebureau Kumpany en videobureau BetterMatter in Amsterdam

[Interview] Lodewijk van der Peet (BrandBase): Brands merken dat reward-campagnes werken

18-01-2021 | 15:37:00
Lodewijk van der Peet vormt sinds juni 2020 de ene helft van de directie van BrandBase. Het bureau was tot voor kort vooral bekend als activatiebureau. De lockdown noopte het bedrijf tot een nieuwe koers, het moment dat hij instapte

Activatiecampagne rondom 7 jaar Storytel; 7 weken gratis via Tikkie

01-09-2020 | 10:55:00
Luisterboekenplatform Storytel bestaat 7 jaar in Nederland. Om dit te vieren, is het bedrijf een activatiecampagne begonnen met de betaalapp Tikkie

UM verzorgt mediaplan rond kerstcampagne Coca-Cola

06-12-2019 | 11:17:49
Coca-Cola komt met een kerstcommercial met het thema Wat ons verbindt, maakt ons sterker. De Nederlandse campagne is een doorvertaling van de internationale campagne van Coca-Cola. UM is verantwoordelijk voor het mediaplan

We Fashion en LINDA. komen met serie en gepersonaliseerde trui

21-10-2019 | 14:22:00
LINDA. begint op de site de serie Citroenstraat 10. De reeks is een samenwerking met kledingketen WE Fashion. Ook Talpa Fictie en Net5 hebben meegewerkt aan de productie, die ook op Net5 te zien zal zijn

Abonneer je op onze nieuwsbrief.