Tag Resultaten
Sander van de Vooren, Veerle van den Brink en Cathalijne Groen naar Newslab
Sander van de Vooren wordt de aanvoerder van het corporate team van NewsLab. Veerle van den Brink en Cathalijne Groen treden toe als senior pr-managers in het corporate en brand pr-team. Met hun ervaring en expertise in de pr- en mediawereld versterken zij de positie van NewsLab als full-service pr-bureau in zowel corporate als consumer pr.
Sophie Koijmans projectmanager VENGEAN
Sophie komt van MT/Sprout en brengt ervaring mee in planning, organisatie, productie en publicatie van cross-channel communicatie. Sophie zal nauw samenwerken met Operations Manager Sam Versluis om de processen en interne operatie van de creative branding agency verder uit te breiden en stroomlijnen.
Andrew Dimitriou Global Chief Client & Growth Officer DEPT
In deze rol overziet hij de wereldwijde groei, marketing, en klantrelaties, met de nadruk op het leveren van innovatieve klantervaringen, campagnes en oplossingen die nieuwe standaarden zetten in het volgende tijdperk van AI. Dimitriou sluit zich tevens aan bij het executive team van DEPT.
Amsterdammers zoeken buschauffeurs in campagne van GVB en Natwerk
In de campagne van GVB zoekt GVB niet naar buschauffeurs, maar zoeken Amsterdammers zelf naar buschauffeurs
Tui Six Managing Director Merkle Nederland
Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, brengt Tui een schat aan kennis en ervaring mee naar Merkle.
Jorn Dost, Noa Meihuizen, Oscar von Ende en Sara Taha naar Home
Deze maand zijn vier medewerkers gestart bij Home, allen op de afdeling creatie.
Weber Shandwick benoemt Suzanne Stofberg tot Managing Director voor Nederland
Weber Shandwick kondigt vandaag de benoeming aan van Suzanne Stofberg tot Managing Director voor Nederland.
Martha Riemsma algemeen directeur van het ANP
Martha Riemsma is de nieuwe algemeen directeur van het Algemeen Nederlands Persbureau. Zij volgt half oktober Martijn Bennis op
Accenture Song ontwikkelt Partner for Talent-campagne Randstad
Met het thema Samen groeien we benadrukt de campagne de focus op maatwerk talentoplossingen en de positieve impact op zowel klanten als talent. De campagne wordt in Nederland uitgerold via een brede online en offline mediamix.
Shanice Engel partner bij communicatiebureau oona
Communicatiebureau oona verwelkomt Shanice Engel als partner, die zal bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het bureau
[Interview] Vincent Bakker (Abeos Service Groep): Arbeidsbemiddeling draait teveel om het matchen van vacatureteksten aan cv-teksten
Wij richten ons met diverse labels en merken op arbeidsbemiddeling, daarbij gaat het om uitzenden, detacheren en werving en selectie.
Peter Van Wijnaerde (CMO) en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
Vernieuwd Springbok-management versterkt de mix van creatieve en digitale expertise
Fenna van Raaij directeur Dutch Digital Agencies
Dutch Digital Agencies heeft Fenna van Raaij, voorheen bureaumanager, benoemd tot directeur van de organisatie. Fenna treedt hiermee in de voetsporen van Annemieke Deering, die tot 2021 als directeur bij de vereniging betrokken was.
Pieter Jan Glerum Business Director This Agency
Het Amsterdamse This Agency heeft een Business Director aangenomen. Pieter Jan Glerum komt het bureau versterken.
Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour
Per 1 september is Joris Gruiters Head of Strategy bij Hotel L’Amour geworden. De afgelopen vijf jaar vervulde hij die rol ook bij DDB
Counter breidt uit met communicatiestrateeg Gjalt Rameijer
Gjalt Rameijer heeft vijfentwintig jaar ervaring binnen de journalistiek en communicatie.
Frank-Paul ter Berg vertrekt bij HYPR
HYPR kondigt het vertrek aan van Frank-Paul ter Berg, die sinds de overname van ToLocal in maart 2023 een rol heeft gespeeld in de integratie van de twee bedrijven
Warner Bros Nederland kondigt Marike van Kasteren aan als Business Director
Warner Bros kondigt vier invullingen aan van diverse managementfuncties binnen WBITVP NL en Hollands Licht.
Ton Schoonderbeek gaat nationaal media onderzoek verlaten
Het bestuur van NMO zoekt naar opvolging. Ton Schoonderbeek zal in komende tijd nog volop actief zijn voor NMO tot uiterlijk eind februari 2025
0to9 ontwikkelt Employer Value Proposition en arbeidsmarkt-campagne voor BAM
BAM Nederland lanceerde onlangs haar recruitmentcampagne, bedacht en gemaakt door 0to9.
Jongerenplatform ZTACK breidt uit met radiotalent
ZTACK breidt de programmering uit met radiotalent Robin Boogaarts. Daarnaast werd Stefan Tissink benoemd tot de nieuwe station manager bij ZTACK
Gepubliceerd door: Nico