Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Spar Nederland en EG Group verlengen samenwerking

13-02-2024 | 13:35:56
SPAR Nederland en EG Group (Euro Garages) in Nederland verlengen en intensiveren hun samenwerking

Jos van den Bergh Head of Brand Content & Strategy Europe XPENG

09-02-2024 | 14:24:00
Jos van den Berg is sinds februari Head of Brand Content & Strategy bij XPENG Europe. Hiervoor was hij Marketing Strategy Director bij CRC

[Vacatures] DPG Media zoekt een Community Manager Autoweek

20-11-2023 | 16:50:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Community Manager Autoweek - Amsterdam / Hoofddorp 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Product Manager

20-11-2023 | 15:38:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Product Manager - Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Accountmanager Binnendienst AutoTrack

13-11-2023 | 09:12:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Binnendienst AutoTrack - Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Titel Specialist Sales Automotive

17-10-2023 | 10:34:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Titel Specialist Sales Automotive - Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Buitendienst Midden Nederland

03-07-2023 | 09:21:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Buitendienst Midden Nederland (Automotive MediaVentions)

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Binnendienst AutoTrack

03-07-2023 | 09:10:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Binnendienst AutoTrack - Amsterdam 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Manager Tech & Automotive

15-05-2023 | 12:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Commercieel Manager Tech & Automotive - Amsterdam

Pieter Tammens over klantvriendelijkheid bij Toyota

03-05-2023 | 11:03:00
Op 11 mei wordt bekendgemaakt welke bedrijven de meest klantvriendelijke van Nederland zijn. Toyota is genomineerd in de categorie Automotive

Hyundai en Van Gogh Museum verlengen duurzaam partnership

03-03-2023 | 10:40:15
Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh.

CRC en EDM werken samen aan salesconversie autobranche

13-02-2023 | 13:06:00
Groei van marktaandeel is een belangrijke drijfveer voor automerken en dealerbedrijven. Autoverkoop aan bestaande klanten gebeurt doorgaans door de inzet van eigen data

[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl

14-11-2022 | 09:52:52
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven

Creative Result Communication trekt Raymond Ros aan

12-11-2022 | 08:03:00
CRC meldt dat Raymond Ros per 1 November is aangesteld als Business Development Director. In deze rol gaat Ros de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar de markt. Ros werkte eerder bij onder andere datatechnologiebedrijf EDM, dtc media en Sanoma

Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan

29-08-2022 | 14:21:48
Om Zaterdagfamilies te supporten, komt ŠKODA nu met een opvallende activatie: een mascotte in de vorm van een kameleon

Dacia komt met AR-app

16-06-2022 | 11:29:00
Kleuren, logo en het Dacia Link-embleem. Vanaf nu dragen alle Dacia-modellen de ontwikkelde visuele merkidentiteit. Om dit te ontdekken lanceert het automerk de Dacia augmented reality-app

Campagne CarNext en Max Verstappen succesvol afgesloten

16-06-2022 | 10:47:59
CarNext, marktplaats voor gebruikte auto's, introduceerde in maart samen met Max Verstappen The Fastest Egg Hunt op de CarNext-website. In Nederland was de zoektocht populair: 11.394 deelnemers gingen op zoek naar de verstopte easter eggs

Jean-Paul Teunissen formulemanager Eurorepar Car Service

03-05-2022 | 09:46:13
Teunissen is aangesteld als formulemanager van Europar Car Service. Hij hielp het netwerk uitbreiden binnen Nederland en dat ontwikkelt hij verder met Stellantis Nederland.

CarNext en Max Verstappen lanceren The Fastest Egg Hunt

14-03-2022 | 15:40:16
CarNext, marktplaatsen voor gebruikte auto's, introduceert The Fastest Egg Hunt met Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen

[Case] Renault als voorloper van elektrisch rijden door inzet branded content

04-03-2022 | 06:00:00
Renault loopt van de grote automerken al sinds jaar en dag voorop met de ontwikkeling van elektrisch rijden. De branded content campagne, ontwikkeld door DPG Media, laat zien dat Renault over dit grote assortiment elektrisch modellen beschikt én dat overstappen naar elektrisch heel gemakkelijk is. 

Hyundai verlengt partnership met Van Gogh Museum 

25-02-2022 | 12:15:00
Het Van Gogh Museum verlengt zijn partnership met automerk Hyundai. Het museum werkt inmiddels zes jaar samen met het zuidkoreaanse automerk. De verlenging geldt voor één jaar

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.