Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Dacia komt met AR-app

16-06-2022 | 11:29:00
Kleuren, logo en het Dacia Link-embleem. Vanaf nu dragen alle Dacia-modellen de ontwikkelde visuele merkidentiteit. Om dit te ontdekken lanceert het automerk de Dacia augmented reality-app

Campagne CarNext en Max Verstappen succesvol afgesloten

16-06-2022 | 10:47:59
CarNext, marktplaats voor gebruikte auto's, introduceerde in maart samen met Max Verstappen The Fastest Egg Hunt op de CarNext-website. In Nederland was de zoektocht populair: 11.394 deelnemers gingen op zoek naar de verstopte easter eggs

Jean-Paul Teunissen formulemanager Eurorepar Car Service

03-05-2022 | 09:46:13
Teunissen is aangesteld als formulemanager van Europar Car Service. Hij hielp het netwerk uitbreiden binnen Nederland en dat ontwikkelt hij verder met Stellantis Nederland.

CarNext en Max Verstappen lanceren The Fastest Egg Hunt

14-03-2022 | 15:40:16
CarNext, marktplaatsen voor gebruikte auto's, introduceert The Fastest Egg Hunt met Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen

[Case] Renault als voorloper van elektrisch rijden door inzet branded content

04-03-2022 | 06:00:00
Renault loopt van de grote automerken al sinds jaar en dag voorop met de ontwikkeling van elektrisch rijden. De branded content campagne, ontwikkeld door DPG Media, laat zien dat Renault over dit grote assortiment elektrisch modellen beschikt én dat overstappen naar elektrisch heel gemakkelijk is. 

Hyundai verlengt partnership met Van Gogh Museum 

25-02-2022 | 12:15:00
Het Van Gogh Museum verlengt zijn partnership met automerk Hyundai. Het museum werkt inmiddels zes jaar samen met het zuidkoreaanse automerk. De verlenging geldt voor één jaar

Gilles Vidal ontwerpt concept car met waterstofmotor voor Renault

18-02-2022 | 09:52:00
Dit concept vertaalt de verbintenissen van Renault Group op het vlak van duurzame ontwikkeling en vertaalt ze naar het merk Renault, in dienst van een duurzame, veilige en inclusieve mobiliteit

Ford Kuga bestverkochte plug-in hybride in Europa

01-02-2022 | 14:09:00
Bestuurders van Europa's bestverkochte plug-in hybride voertuig (PHEV), de Kuga Plug-In Hybrid, hebben in één jaar tijd de CO2-uitstoot bespaard van een vliegretour Londen-Buenos Aires

Renault implementeert 3D-sketching in ontwerptraject

31-01-2022 | 13:03:00
Net als film-, game- en kaartproducenten maakt de autosector al decennialang gebruik van de nieuwste 3D-modellen om projecten tot leven te brengen. Via 3D sketching kunnen ontwerpers schetsen maken zonder potlood of bureau. De Renault Group gaat deze techniek gebruiken op de designafdeling

[Interview] Ruurd Neurink: Porsche omarmt met groot succes elektrificatie - niet de laatste keer dat wij de grenzen opzoeken

31-01-2022 | 11:36:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Marketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Ruurd Neurink, Manager Marketing & Communication bij Porsche.

[Marketing Report Radio] Valéry Gresnigt: Polestar wil helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen

25-11-2021 | 15:39:00
Valéry Gresnigt is Head of Marketing & PR bij Polestar in Nederland. Hij was er vanaf het eerste moment bij; Valéry betrok zijn functie toen auto's van Polestart in Nederland nog niet te koop waren

[Marketing Report Radio] Ruurd Neurink over Porsche

30-08-2021 | 11:28:00
Ruurd Neurink is hoofd communicatie en marketing bij Porsche in Nederland. Eerder werkte hij onder meer bij Nespresso in verschillende rollen en nu sinds 2,5 jaar bij het automerk

[Interview] Berno Schokker (Pon Automotive) over crossmediale marketing en een markt in transitie

25-01-2021 | 13:23:00
Berno Schokker is Head of Marketing Communication Volkswagen & Manager Media bij Pon Automotive. Hij verzorgt onder meer de merkstrategie van het automerk

[Marketing Report Radio] Priscilla Angelier over Audi

21-08-2020 | 16:07:00
Priscilla Angelier is Manager Digital Campaigning, Social Media & Influencer Marketing Audi bij Pon Automotive. Op 18 augautus 2020 was zij te gast in de uitzending van Marketing Report Radio, naar aanleiding van Audi A3 Sportback campagne met Valerio Zeno en Shelly Sterk

[Marketing Report Radio] Menno Wats (Citroën) over de automotive-industrie

28-05-2020 | 11:08:00
Menno Wats is marketingdirecteur bij Citroën. Door de coronacrisis is de autobranche hard geraakt, maar hij ziet al tekenen van herstel van de markt. Ook vertelt hij over het design en de airbumps van Citroëns en de communicatie vanuit het merk

Volkswagen motor show goes virtual for the first time

08-04-2020 | 14:04:00
Volkswagen has taken its brand show stand online for the first time following the cancellation of this year's Geneva International Motor Show.

Abonneer je op onze nieuwsbrief