nieuws
Tag Resultaten
[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?
[Grow] Case: Center Parcs activeert jonge ouders met branded content
Center Parcs wil graag jonge ouders met kinderen in de leeftijd van 0 t/m 4 jaar bereiken om hun parken ook buiten de schoolvakanties optimaal te vullen.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur Quest
[Vacatures] Qmusic zoekt een Creative Projectmanager
Qmusic is per direct op zoek naar een Creative Projectmanager
[Interview] Anne Marie Vink over branded content bij Qmusic
In het kader van een serie interviews met juryleden van de Cross Media Awards 2023 dit keer Anne Marie Vink. Zij is Manager Branded Content bij Qmusic (Nederland)
[Vacatures] &.media zoekt een Senior Client Manager
&.media is per direct op zoek naar een Senior Client Manager
[Vacatures] &.media zoekt een Senior Growth Manager
&.media is per direct op zoek naar een Senior Growth Manager
[Vacatures] &.media zoekt een Medior Growth Manager
&.media is per direct op zoek naar een Medior Growth Manager
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Redacteur Branded Content
Talpa Network is per direct op zoek naar een Redacteur Branded Content
[Forum] Branded content vanuit het oogpunt van een hoofdredacteur
Met enige regelmaat vragen wij een aantal beeldbepalende spelers in de markt naar hun mening in de rubriek FORUM
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Crossmediale Vormgever Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Crossmediale Vormgever Quest
[DPG Grow] Arjan Koopman: Je logo op een shirt doet niets zonder activatiestrategie
De redactie van Grow gaat in een reeks interviews het gesprek aan met specialisten van DPG Media over de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen hun branche
Mediahuis wint live pitch met concept Bever Reused
Mediahuis valt in de prijzen tijdens het Branded Content Event met het concept Bever Reused, de eerste Nederlandse hergebruikte campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Branded Content Writer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Branded Content Writer
Commissariaat voor de Media: Influencers moeten zich beter aan de regels houden
Ruim de helft van de video-uploadende influencers houdt zich niet aan de regels over reclame, sponsoring en productplaatsing. Dit stelt het Commissariaat voor de Media die sinds juli 2022 toezicht houdt op video-influencers
Positive social media partner AGU
Na een korte bureau inventarisatie kiest AGU, leverancier van regenkleding, fietskleding, fietstassen en Teamwear, voor digital agency Positive
[DPG Grow] Pim Wisbrun: Branded content belangrijk in onzekere tijden
Pim Wisbrun is senior accountmanager en aanspreekpunt voor adverteerders in de energiebranche bij DPG Media. We vragen hem naar de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen de energiebranche
[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis): We blijven onmisbaar in de mediamix van adverteerders
Boaz Shkolnik is Director of Advertising bij Mediahuis Nederland. We spreken hem over digitale ontwikkelingen en de plannen voor 2023
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Content Manager Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Freelance) Digital Content Manager (Quest)
[DPG Grow] 7 touchpoints om je naamsbekendheid te verhogen
DPG legt je uit over de kracht van herhaling en 7 touchpoints die je kunt gebruiken om mee op te vallen
[Vacatures] Qmusic zoekt een Accountmanager Branded Content
Qmusic is per direct op zoek naar een Accountmanager Branded Content