Tag Resultaten
Serviceplan Group en Lufthansa Airlines komen met reeks merkfilms
Deze film vormt een centraal onderdeel van de Allegris-campagne onder het innovatieve "Yes"-platform
[Case] DPG Media: Sterke marktpositie voor Life Outdoor Living door campagne
BuitenHof Tuinmeubelen onderging een rebranding naar Life Outdoor Living en wilde direct een hogere marktpositie veroveren
[Case] DPG Media: DS Automobiles versterkt positie met The Art of Travel
In een markt waar onderscheidend vermogen en merkbekendheid essentieel zijn, staat DS Automobiles voor de uitdaging om haar positie als premium Frans automerk verder te versterken.
dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf
[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Consultant
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Consultant - Hilversum
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
[Interview] Jerome Kuijken: Reclame wordt steeds minder gewaardeerd. Er wordt ook veel zielloze content gemaakt
Jerome Kuijken is Managing Director van De Speld & Partners. De Speld & Partners is het branded content bureau van De Speld dat voor een netwerk van online platforms actief is. We spreken hem over de werkwijze van De Speld & Partners en hoe zij (online) samenwerkingen vormgeven
[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Projectredacteur Vrouwendomein
DPG Media is per direct op zoek naar een Commercieel Projectredacteur Vrouwendomein
Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
Stephanie Broertjes Managing Director Bruut, Suzanne Zonneveld Creative Director
Stephanie Broertjes opereerde eerder vijf jaar lang als Head of Production bij Towel en was daarna werkzaam als Operationeel Manager bij PR-bureau BAAS
Jennifer Feaster (Age Media): YouTube is een digitale goudmijn aan data voor branded content
In de wereld van online video is YouTube het meest competitieve platform
[Vacatures] MHX (Part of Mediahuis) zoekt een Copywriter
MHX (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar een Copywriter
[Vacatures] MHX (Part of Mediahuis) zoekt een Concepter & Designer
MHX (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Concepter & Designer
[DPG Media] Branded content-campagne heeft positieve invloed op merkperceptie Volvo
De campagne was gebaseerd op het 'people first' gedachtegoed, waarbij we lieten zien dat Volvo de mens centraal zet.
Azerion neemt belang in jongerenplatform Just Another Media Company
JAMC is eigenaar van diverse online titels als RUMAG, ParraTV, SoWhat!, Nieuwskamer en Darum
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Campaign Specialist
Mediahuis is per direct op zoek naar een Digital Campaign Specialist
[Grow] Tweakers, al 25 jaar hét techplatform van Nederland
Naast het vieren van dit jubileum staat het platform deze week stil bij 25 jaar techontwikkeling.
[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur Quest
[Vacatures] Qmusic zoekt een Creative Projectmanager
Qmusic is per direct op zoek naar een Creative Projectmanager
Gepubliceerd door: Nico