Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Persuade en Scapino introduceren INTO FORTY SIX collectie

28-09-2022 | 13:00:00
Veel hakken gaan maar tot maat 42. Waarom? Veel mensen die graag op hakken lopen hebben een grotere schoenmaat. Steeds meer vrouwen. Maar ook steeds meer mannen voelen zich vrij om voor hakken te kiezen. Daarom ontwikkelde Persuade samen met Scapino een collectie hakken tot en met maat 46: INTO FORTY SIX

[CMTA] The Post: Eneco eMobility

28-09-2022 | 11:11:00
Het inzetten van Bingemarketing om de inhoudelijke merkbekendheid van Eneco eMobility te vergroten en daarmee het slimste laadnetwerk te zijn. Eneco eMobility is een aanbieder van faciliteiten om snel, makkelijk en duurzaam je auto te kunnen laden

[CMTA] LVB: Klimaatondernemers

28-09-2022 | 11:05:00
Klimaatondernemers is een meerjarig strategisch contentconcept dat de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie

Nespresso lanceert campagne The Empty Cup

28-09-2022 | 10:00:45
In The Empty Cup campagne van Nespresso speelt George Clooney al voor de zestiende keer de hoofdrol. Maar, deze keer met een alarmerende boodschap: klimaatverandering bedreigt wereldwijd ook de koffiegemeenschappen

The Family Amsterdam ontwikkelt G-Star RAW campagne met Cara Delevingne

27-09-2022 | 11:27:00
Denimmerk G-Star RAW kiest voor model Cara Delevingne voor hun Fall 2022 Hardcore Denim campagne. De campagne is ontwikkeld samen met The Family Amsterdam

Vandebron en Wefilm lanceren EV-campagne Rijden op de wind

27-09-2022 | 10:13:00
Met de EV-campagne Rijden op de wind – ontwikkeld in samenwerking met Wefilm – wil het duurzame energieplatform Vandebron consumenten bewust maken van rijden op groene energie, afkomstig uit wind- of zonne-energie van Nederlandse bodem

SuperRebel Agency wint bij Pentawards met werk voor URB Luxury

26-09-2022 | 14:55:44
SuperRebel Agency heeft een Silver Award gewonnen bij de prestigieuze Pentawards, de internationale organisatie die felbegeerde prijzen uitreikt voor de beste packaging designs uit de hele wereld

[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

26-09-2022 | 13:56:00
&.media is per direct op zoek naar een Social Media Manager

[Vacatures] &.media group zoekt een Data & Insights Manager

26-09-2022 | 13:39:00
&.media is per direct op zoek naar een Data & Insights Manager

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Local Sales Support

26-09-2022 | 09:18:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Local Sales Support

[Vacatures] Maxlead zoekt een Junior Online Marketing Consultant

21-09-2022 | 09:12:00
Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Online Marketing Consultant

[Vacatures] Maxlead zoekt een Talent of People & Culture Manager

21-09-2022 | 09:04:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Talent of People & Culture Manager

[Vacatures] SuperRebel zoekt een Account Manager

20-09-2022 | 11:36:00
SuperRebel is per direct op zoek naar een Account Manager

Open Now ontwikkelt campagne ARAG Op het recht vertrouwen

20-09-2022 | 09:32:46
Open Now ontwikkelde op basis van de vernieuwde positionering een campagne voor de juridische probleemoplosser ARAG

SuperRebel ontwikkelt social campagnes voor PW Interiors

19-09-2022 | 09:47:00
Dankzij de ontwikkelde identity en outdoor campagnes van SuperRebel Agency staan de sfeermakers van Pallet Wood inmiddels bekend als PW Interiors. Nu was het de beurt aan SuperRebel Digital om de ijzersterke merkwaarden van PW om te zetten naar waardevolle resultaten op social media

[vacatures] VDS Publishers zoekt een Allround Marketeer

16-09-2022 | 10:18:21
VDS Publishers is per direct op zoek naar een Allround Marketeer

VENGEAN tekent voor campagne Little Cow & Cookies

16-09-2022 | 08:46:00
Creative branding agency VENGEAN ontwikkelde de communicatiestrategie en campagneconcept voor Little Cow & Cookies-ijs. Centraal in de crossmediale campagne staat Fenna; een moderne, jonge boerin met een passie voor ijs, natuur, mens en dier

Energize aan de slag voor HeadFirst Group

14-09-2022 | 17:52:00
Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers

Wayne Parker Kent scherpt positionering aan

14-09-2022 | 16:13:00
Creatief bureau Wayne Parker Kent heeft zijn positionering aangescherpt. Het bureau belooft de grenzen van merken te verleggen en onder de pay-off we create stories worth telling gaat het bureau merken helpen van A tot Z, van branding, tot campagnes en content

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker in het verkeer campagne Univé

14-09-2022 | 15:04:00
DEPT ontwikkelt samen met Univé een campagne om het verkeer veiliger te maken. Dat doet de verzekeraar met een televisiecommercial, online video, activaties, op de radio en sociale media en met een functie binnen de Univé-app

[Vacatures] LVB zoekt een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur

14-09-2022 | 12:06:00
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur (32-40 UUR)

[Column] Erwin Fisser: Feministen, vreemdelingenhaters en naar beneden trappen

14-09-2022 | 11:41:00
Afgelopen week speelde JC Decaux een bijrol in het nieuws. Posters die opriepen tot protest tegen een aanpassing van de transgenderwet werden opgehangen, na ophef verwijderd en uiteindelijk weer teruggehangen

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media

14-09-2022 | 10:31:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media

This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar

13-09-2022 | 15:33:00
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen

[Interview] Lisette Samplonius over de creatieve groei van finally. an agency

12-09-2022 | 13:00:00
Finally. an agency scherpte onlangs haar positionering aan. Wat in 2005 startte als productie- en adaptatiebureau is uitgegroeid tot een allround creative agency. We spreken oprichter en Managing Director Lisette Samplonius

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Jr. Content Producer

09-09-2022 | 09:39:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Jr. Content Producer

[Vacatures] Talpa Network zoekt een (ervaren) Online Content Creator StukTV

09-09-2022 | 09:32:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een (ervaren) Online Content Creator StukTV

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Projectmanager - het Bureau

09-09-2022 | 09:22:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Projectmanager - het Bureau

Abovo Maxlead lanceert AM Local

08-09-2022 | 10:01:00
Abovo Maxlead is de dienst AM Local gestart. Het is in het leven geroepen om een specifieke groep mkb-klanten de mogelijkheid te bieden om digitaal hun bedrijf te profileren. Het digitale netwerk is zo opgezet dat zij zelf lokaal en/of regionaal kunnen adverteren via de diverse aangesloten platforms

VICE en de Europese Commissie lanceren internationale duurzaamheidscampagne

07-09-2022 | 14:03:00
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie

Abonneer je op onze nieuwsbrief