nieuws
Tag Resultaten
And Now This ontwikkelt campagne vriesversfruit Fast Fruit
Fast Fruit en And Now This willen de consument er op vrolijke en inspirerende wijze toe aanzetten dagelijks genoeg fruit te eten
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Senior Projectlead Content
Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Projectlead Content
[Vacatures] &.agency zoekt een Senior Influencer Marketing Manager
&.agency is per direct op zoek naar een Senior Influencer Marketing Manager - Amsterdam
ON A DAILY BASIS produceert voetbalshow Kick 't Met voor Ziggo Sport
ON A DAILY BASIS produceert programma 'Kick 't Met' om de nieuwe generatie voetbalfan aan te spreken
Dawn en ARTIS lanceren AI-actie: Animal Intelligence
ARTIS lanceert een ludieke actie, ontwikkeld door Dawn, a Springbok Agency, waarin ze inhaken op de tijdgeest om de kracht van natuur te laten zien
TWBA\NEBOKO ontwikkelt social media activatie Lichaamstaal voor T-Mobile
TBWA\NEBOKO ontwikkelt een social media activatie voor T-Mobile om Nederland te laten ervaren wat Denk Unlimited betekent
Kruidvat, Dentsu Creative en Albert Heijn domineren SAN Accent 2022
Gisteravond vond in Studio 21 in Hilversum de jaarlijkse uitreiking van de SAN Accenten plaats
[Vacatures] LINDA. zoekt een Ervaren Subscription Manager
LINDA. is per direct op zoek naar een Ervaren Subscription Manager - Full-time · Amsterdam
Fitzroy ontwikkelt propositie The Social Pact: Make Change. Not Money
Make Change. Not Money is de boodschap waarmee The Social Pact als disruptor de markt wil opschudden. Fitzroy is verantwoordelijk voor de positionering.
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Projectmanager
NOSUCH is per direct op zoek naar een Projectmanager - Rotterdam
Campagne Ben & Jerry’s tegen asielzoekersbeleid
Ben & Jerry’s deelde afgelopen week voor de Tweede Kamer halve bakken ijs uit tegen halfbakken beleid, onder andere aan D66-Kamerlid Anne-Marijke Podt.
ADCN kondigt eerste juryleden aan Dutch Creativity Awards 2023
ADCN, de Nederlandse club voor creativiteit, kondigt de eerste 75 juryleden aan voor de Dutch Creativity Awards 2023
[Vacancy] Matterkind has a position for Campaign Manager Nike
Matterkind is directly looking for a Campaign Manager Nike - Amsterdam
Open Now breidt team uit
Door de toegenomen interesse voor gedragswetenschap en creativiteit groeit Open Now naar een volgende fase
[Vacancy] Matterkind has a position for Programmatic Consultant
Matterkind is directly looking for a Programmatic Consultant - Amsterdam
[Interview] Alain van der Horst (Van Gogh Museum): Earned publicity is voor ons van belang
Alain van der Horst is hoofd Corporate Communicatie & PR van het Van Gogh Museum. We spreken hem over hoe het Van Gogh museum omgaat met pr en campagnes
Natwerk ontwikkelt merkpositionering Lebara logisch
De mobiele telecomprovider Lebara heeft zijn merkpositionering gewijzigd in Lebara logisch. De mobiele aanbieder richt zich daarmee op een brede groep consumenten die zich vaak niet bewust zijn van hun mobiele gebruik
[Vacancy] Azerion has a position for a Communications Manager
Azerion is directly looking for a Communications Manager
Fritz-kola lanceert suikervrije superzero met campagne
Fritz-kola superzero is een suikervrije variant van de fritz-kola die het bedrijf heeft geintroduceerd. Daarbij wordt veel cafeïne, een kolanoot-extract, een vleugje citroen en geen suiker gebruikt. Deze smaak uit het fritz-assortiment kan inmiddels besteld worden bij de groothandel. Fritz-kola superzero is veganistisch
DCVF ontwikkelt campagne rondom Transformers-film voor Bosch DIY
Activatiebureau De Combinatie van Factoren ontwikkelde een campagne rondom de blockbuster Transformers Rise of the Beasts voor Bosch Home and Garden UK
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Branded Content Writer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Branded Content Writer