Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Vacatures] Mediatic zoekt een Medior Copywriter

28-09-2022 | 15:13:00
Mediatic is per direct op zoek naar een Medior Copywriter (32 - 40 uur)

[CMTA] The Fat Lady: Building an IBD community

28-09-2022 | 15:05:52
Patient centricity staat centraal bij pharmabedrijf Takeda. Om dat kracht bij te zetten, kwam de opdracht om een community te bouwen voor IBD patiënten3

[CMTA] The Post: Eneco eMobility

28-09-2022 | 11:11:00
Het inzetten van Bingemarketing om de inhoudelijke merkbekendheid van Eneco eMobility te vergroten en daarmee het slimste laadnetwerk te zijn. Eneco eMobility is een aanbieder van faciliteiten om snel, makkelijk en duurzaam je auto te kunnen laden

[CMTA] LVB: Klimaatondernemers

28-09-2022 | 11:05:00
Klimaatondernemers is een meerjarig strategisch contentconcept dat de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie

[CMTA] The Post: Indoor Climate Solutions

28-09-2022 | 10:57:00
Een contentcampagne die draait om het overbrengen van het uiteindelijke resultaat en gevoel dat het product met zich meebrengt. Comfortabel en met een fijn gevoel wonen. Dat is iets waar Wavin op uit is met hun binnenklimaatoplossing. Maar hoe zorg je ervoor dat zo’n product aansluit bij het juiste publiek

[CMTA] NS: Koppeling Zomerspecial

28-09-2022 | 10:36:00
Weet je nog hoe blij je was als je vroeger een Donald Duck- of Tina-vakantieboek kreeg? Natuurlijk ging die in de vakantiekoffer. En je verheugde je erop: bladeren, lachen, lezen, zoekplaten bekijken etc. Dat verwachtingsvolle, vrolijke vakantiegevoel wilden we NS'ers ook bieden

[CMTA] N=5: The Dark Side of Money

28-09-2022 | 10:32:33
The Dark Side of Money is een korte thriller waarin we de keiharde realiteit achter witwassen laten zien. De film zit vol details die niet kloppen, om te testen of kijkers scherp genoeg zijn voor het werk als financial crime analist

[CMTA] Axioma: AAN in het donker

28-09-2022 | 10:25:00
229. Zoveel fietsers zijn er in 2020 omgekomen bij ongelukken in het verkeer. Dat zijn 229 levens te veel. Jongeren zijn vaak slachtoffer. Daarom startte de Provincie Utrecht de succesvolle jongerencampagne AAN

[CMTA] Familyblend: Wet betaald ouderschapsverlof

27-09-2022 | 21:44:00
Vanaf 2 augustus 2022 verandert er veel voor jonge ouders. Door de nieuwe wet betaald ouderschapsverlof kunnen ouders negen weken betaald ouderschapsverlof opnemen. Een belangrijke verandering, het biedt namelijk de mogelijkheid meer tijd met je kindje door te brengen in het eerste levensjaar

[CMTA] LVB: Beste Verstaanders

27-09-2022 | 21:39:00
Met content zorgpersoneel aantrekken? Het kan. Beste Verstaanders laat zien dat je met de juiste content zelfs de moeilijkste communicatiedoelstellingen kan vervullen

[CMTA] Social Inc: De kracht van durven kiezen

27-09-2022 | 14:21:52
In vier landen succesvol bloemen en planten top of mind houden én significant aankoopintentie vergroten met generieke promotie. Bloemenbureau Holland realiseert dit met acht owned contentplatforms, 24 socialmediakanalen en campagnes

[CMTA] Com&co: Agency Life

27-09-2022 | 14:06:00
Agency Life is Teamleader’s liefdesbrief aan agencies. Het bingewaardige contentprogramma brengt vooraanstaande stemmen uit het bureaulandschap samen, om met elkaar te spreken over al wat hun agency draaiende houdt: van pitches over pricing, tot overnames

[CMTA] MPG: Rabobank & Elektrificatie

27-09-2022 | 13:55:00
Ondernemend Nederland elektrificeert. Dus niet alleen personenauto, maar het héle wagenpark, inclusief busjes, graafmachines, vrachtwagens én de zonnepanelen. Het omschakelen van vertrouwd naar nieuw en van pomp naar paal is echter een behoorlijke verandering

[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

26-09-2022 | 13:56:00
&.media is per direct op zoek naar een Social Media Manager

[CMTA] N=5: Ondernemen is vooruitkijken

26-09-2022 | 11:11:00
Wie succesvol wil zijn als ondernemer moet niet alleen aan morgen of volgende week denken, maar ook verder vooruit. Met de korte film ‘Leven in de Brouwerij’ stimuleert ABN AMRO deze doelgroep om na te denken over die toekomst

[CMTA] Mediatic: Contentplatform Huis van Talent

26-09-2022 | 11:02:00
Huis van Talent(.nl) is hét contentplatform waarmee De Staffing Groep zichzelf op de kaart heeft gezet richting hr-professionals als dé expert op het gebied van Total Talent Management

[CMTA] DPG Media - de Ondernemer: De kracht van Sterke Schakels

26-09-2022 | 10:36:00
Rabobank wilde een ode brengen aan ondernemers die op basis van samenwerking elkaar sterker maken. Hiervoor ontwikkelde DPG Media de campagne Sterke Schakels waarin drie ondernemers vertellen hoe hun samenwerking in de keten gezamenlijk succes creëert

[CMTA] Familyblend x KPN: Digitaal Opvoeden

19-09-2022 | 21:08:00
Het opvoeden van kinderen in een digitaal tijdperk is voor veel ouders een uitdaging. Er is behoefte aan informatie, tips en tricks. Daarom brachten Familyblend en KPN hun expertises samen

[CMTA] M2Media: Hoe Schiphol de zakelijke reiziger opnieuw voor zich won

15-09-2022 | 14:52:00
We leven in september 2021 en de samenleving gaat weer open na een lange periode van lockdown. Voor Schiphol betekent dit een hernieuwde focus op de proposities voor zakelijke reizigers

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital

14-09-2022 | 10:23:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital

[CMTA] De Combinatie van Factoren: Spoken word campagne voor De Waalhoven

14-09-2022 | 08:20:00
Wonen in de Waalhoven is een unieke combinatie tussen stad en natuur, rust en cultuur, alleen en lekker samen. Deze harmonieuze samenkomst van ogenschijnlijke tegenstellingen kun je niet zomaar omschrijven. Die moet je voelen. Ervaren

[Interview] Aart Lensink over LVB becoming iO

13-09-2022 | 08:24:00
Aart Lensink is oprichter en eigenaar van contentmarketing bureau LVB. In juni 2022 sloot LVB zich 27 jaar na oprichting aan bij iO. Wij spreken hem

[CMTA] 1Camera: Samen leven volgens Achmea

12-09-2022 | 22:31:00
De film Samen Leven volgens Achmea zet in op eerlijke emoties, levensechte mensen en een klassiek opgebouwde vertelvorm. In vijf op waarheid geïnspireerde verhaallijnen volgt de kijker personages die een ingrijpende, levensveranderende gebeurtenis meemaken

[CMTA] Marcommit: HR in de spotlight

09-09-2022 | 12:14:00
Deze case laat zien dat je met een laag budget en een B2B IT-product met de juiste, slimme en creatieve insteek een jaar lang constant in de (landelijke) media aanwezig kunt zijn

Deadline inzenden Content Marketing | The Awards: Maandag 19 september 2022

05-09-2022 | 17:44:00
Op maandag 19 september 2022 om 24:00 uur sluit de inschrijving voor Content Marketing | The Awards. Let op: er wordt geen uitstel verleend, maandag 19 september is echt de laatste dag dat je cases kunt insturen voor de grootste en belangrijkste prijs voor content marketing

[CMTA] LBL Communicatie & Contentmarketing: Hier Kom Ik Graag

02-09-2022 | 13:05:00
Een van de pijlers van Staatsbosbeheer is 'Beleven'. Dit betekent dat de organisatie haar terreinen en natuurgebieden openstelt en toegankelijk maakt, zodat iedereen op zijn eigen manier van de natuur kan genieten

[Interview] Carolien Vader over The Big Story

02-09-2022 | 01:22:00
Carolien Vader is Creative Director bij The Big Story en Bladendokter Zij is jurylid van Content Marketing | The Awards. Wij spreken haar

Even bellen met… Fleur van Zandbeek: The Full Story© for your brand

01-09-2022 | 23:43:00
Zandbeek presenteert een nieuw logo en een nieuwe communicatiestijl, waarin een aangescherpte propositie centraal staat: The Full Story© for your brand. Wij bellen met CEO Fleur van Zandbeek

Rebranding Zandbeek: The Full Story© for your brand

01-09-2022 | 08:44:00
Zandbeek presenteert een nieuw logo en een nieuwe communicatiestijl, waarin een aangescherpte propositie centraal staat: The Full Story© for your brand

Abonneer je op onze nieuwsbrief