Tag Resultaten
Rijksoverheid en Roorda: samen verder tegen corona
Na 2,5 jaar coronacommunicatie, onder de Alleen Samen-vlag, is het tijd voor een andere toon en stijl. Het weer top of mind maken van die basisadviezen: dat is het doel van een campagne van Roorda Reclamebureau in opdracht van Ministerie van VWS
[CMTA] The Fat Lady: De virtuele projecties
Eindejaar 2021: Covid in volle opmars, moraal van de bevolking algemeen zeer laag. De UGent wilde hun studenten, alumni en medewerkers steunen in de donkerste periode van het jaar. Wij werkten voor hen de virtuele projecties uit
[CMTA] Fresh Bridge: NLvoorelkaar corona-campagne
Tijdens de eerste lockdown hadden veel mensen hulp nodig en wilden veel mensen ook hulp geven, maar het was onduidelijk waar ze moesten zijn. NLvoorelkaar miste alleen naamsbekendheid
[Column] Paola Cassone: Terug naar normaal?
We zijn er. We hervatten we ons leven zoals het voor 13 maart 2020 was. Lockdowns, mondkapjes, coronapas, sociale afstand en thuiswerken horen bij een verleden dat iedereen zo spoedig mogelijk wil vergeten
[Column] Joyce Lopulalan: Customer Centricity: een buzzword uit de vorige eeuw?
Corona heeft zo’n twee jaar de wereld in een soort sluimerstaat gehuld. Althans, dat houd ik mezelf voor, want we zijn er nog lang niet vanaf, maar kunnen in ieder geval weer genieten van het vrij gaan en staan waar we maar willen
Bierbrouwerij AB InBev en Funding Options helpen de horeca
Bierbrouwerij AB InBev en zakelijk financieringsplatform Funding Options slaan de handen ineen om de horeca te helpen. Door de samenwerking kan Funding Options beter dan marktconforme financiering aanbieden aan potentiële en bestaande klanten van de brouwer
[Onderzoek] DDA: 2021 kenmerkt zich door veerkracht digitale bureaus
Digitale bureaus verwachten 2021 af te sluiten met een omzetgroei van 9,9 procent. De branche laat herstel zien na een enorme dip in de groei (maar 0,6 procent) in 2020. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek dat branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) doet onder haar leden
[Onderzoek] Logitech: Versnelde implementatie digitaal onderwijs laat ruimte over tot verbetering
50 procent van de studenten is ontevreden over Video Collaboration-oplossing in digitaal onderwijs. Dit blijkt uit een onderzoek over de huidige stand van zaken in digitaal onderwijs dat in mei in opdracht van Logitech door DVJ Insights is uitgevoerd bij Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen
[Dokter Data] Uitblinken tijdens èn na corona in 6 checks
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer geeft hij zes tips om je bedrijf door deze periode te loodsen
[Onderzoek] Magna AD Forecast: herstel zet door
Nederland is de zesde grootste reclamemarkt van westelijk Europa met 4,9 miljard euro verwachte reclame-omzet in 2021.
Op langere termijn is de verwachting dat de televisiereclameomzetten zullen eroderen met een gemiddelde van 1 procent per jaar
Heineken, ID&T en Mojo organiseren Celebrate Life
ID&T en Mojo, bekend van festivals zoals Mysteryland en Lowlands, bundelen samen met Heineken de krachten om op de dag dat het weer mag het eerste grootschalige evenement zonder beperkingen te organiseren: Celebrate Life, in Ziggo Dome en AFAS Live
Robot Kittens en We Are Pi ontwikkelen app om nachtclubs te steunen
Creative tech-agency Robot Kittens en creative agency We Are Pi hebben de Rave to Save-app ontwikkeld voor Desperados
DekaMarkt steunt Artis
DekaMarkt heeft dierentuin Artis een donatie gegeven van 46.674 euro. Middels een landelijke statiegeldactie is bij alle vestigingen bijna 15.000 euro ingezameld. DekaMarkt zelf verhoogde dit bedrag met ruim 30.000 euro. De supermarkt werkt inmiddels 17 jaar samen met Artis
Hooghoudt komt met zomerse jenevercampagne
In aanloop naar 28 april 2021, de dag dat terrassen weer 's middags open mogen, brengt Hooghoudt voorbijgangers alvast in de stemming met een zomerse buitenreclamecampagne
Dentsu Nederland en België fuseren tot Benelux-organisatie
Dentsu heeft aangekondigd dat de Nederlandse en Belgische organisatie in de loop van 2021 fuseren tot een Benelux-organisatie. In de praktijk zal de Belgische tak opgaan in de Nederlandse tak, waarbij de Belgische divisie zich zal focussen op internationale klanten, waaronder ook de Benelux-klanten
[Onderzoek] MPG: Content is juist nu dé verbinder tussen werkgever en werknemer
Uit eigen onderzoek van contentmarketingbureau MPG blijkt dat meer dan 80 procent van de werknemers interne communicatie in deze coronaperiode extra belangrijk vindt. Medewerkers hechten veel waarde aan contact met collega’s en de werkgever en willen betrokken worden bij de koers van het bedrijf
Europese primeur: Kromhouthal & Clean Air Europe realiseren Covid19-vrij binnenklimaat voor evenementenlocaties
Sinds begin april 2021 beschikt De Kromhouthal, de industriële evenementenlocatie gelegen aan het IJ in Amsterdam, als eerste evenementenlocatie in Europa over een geavanceerd luchtreinigingssysteem van Clean Air Europe
Jägermeister komt met campagnevideo Ode to Nightlife
Onder de noemer #Savethenight heeft Jägermeister een internationale campagnevideo gemaakt in navolging van de campagne die in het voorjaar 2020 is gestart. Jägermeister is een wereldwijd support-project dat de nachtcultuur in de breedste zin van het woord helpt
Logitech for Business gaat op zoek naar de beste IT-specialisten van de Benelux
Logitech for Business organiseert samen met de Beurs van Berlage een digitale online escape room waar op 26 en 27 maart 2021 teams van Nederlandse IT'ers strijden om de titel: De beste IT-specialist van de Benelux
TUI begint virtuele Partij voor de Vakantie
TUI begint de virtuele Partij voor de Vakantie om aandacht te vragen voor de reisbranche en consumenten die perspectief nodig hebben voor de vakantiemogelijkheden van later dit jaar
[Interview] Birgt Zuurveld (Dorst & Lesser) over content en de belevingswereld van doelgroepen
Birgit Zuurveld is Managing Director bij Dorst & Lesser. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over hoe haar social media bureau zich na de klap van de eerste lockdown snel herstelde en nu floreert
Gepubliceerd door: Nico