Tag Resultaten

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 9): De Belgische Regenbogen

16-09-2024 | 17:35:00
Nederlanders en Belgen lijken veel op elkaar lijken; we waren tenslotte enige tijd één land. Ja, tot die 10-daagse veldtocht dan, die wij jammerlijk verloren. En ook al delen we zelfs grotendeels een taal, de cultuur is toch behoorlijk verschillend.

Yellow Jersey ontwikkelt Coaching Girls-campagne voor KNVB en Nike

09-09-2024 | 13:34:43
De campagne met Esmee Brugts, Kees van Wonderen en Rocky Hehakaija is erop gericht de coaching van meiden in het voetbal te optimaliseren

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 8): Andere mensen, andere wensen

03-09-2024 | 11:52:00
Maar over gay consumenten bestaan toch wel heel wat mythes: ze zijn hoger opgeleid, trendsetters, leiden een luxe leven, hebben hoger inkomen (vaak twee)

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 7): De mythe van de welvarende homo

22-08-2024 | 13:50:00
Maar over gay consumenten bestaan toch wel heel wat mythes: ze zijn hoger opgeleid, trendsetters, leiden een luxe leven, hebben hoger inkomen (vaak twee)

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 6): Is dat nou wel de moeite waard?

14-08-2024 | 11:46:00
LHBT-consumenten krijgen steeds vaker de aandacht van het bedrijfsleven. Is dat, commercieel gezien, echter wel een haalbare kaart?

The Diverse Agency en Meldpunt Discriminatie introduceren RITA-platform

06-08-2024 | 12:12:00
Voortbouwend op het succes van de campagne Meld Je Rit van vorig jaar, is het nu tijd om de volgende stap te nemen om de veiligheid te verbeteren en discriminatie binnen de queergemeenschap te bestrijden

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 5) HEMA en de regenboogtompouce

02-08-2024 | 09:36:00
Het is weer Pride-seizoen, wat voor sommige retailers aanleiding is voor Marketing the Rainbow. Wat doen Nederlandse retailers op dit gebied?

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 4): Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje pinkwashing?

29-07-2024 | 08:00:00
Ik ben net begonnen te columneren bij Marketing Report en schrijf hier over mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow.

72andSunny en Feeld ontwikkelen campagne F*ck Around and Find Out

24-07-2024 | 10:49:00
Ter gelegenheid van de campagne kleurde Feeld de Reguliersdwarsstraat groen van 16 tot 20 juli, om iedereen het groene licht te geven

Fama Volat en Auto.nl introduceren Equal Rides voor drag queens

23-07-2024 | 15:59:32
De afgelopen jaren werden drag queens meermaals geweigerd in taxi’s terwijl dit vaak de enige manier is om veilig van en naar optredens te gaan

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 3): Nou, over die regenboog…

18-07-2024 | 11:28:00
In mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow bekijk ik de vraag "Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?". Om het kader te schetsen even wat begrippen en symbolen. Vorige keer "Alfabetsoep", nu hét icoon: de regenboogvlag.

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 2): Alfabetsoep

10-07-2024 | 13:05:00
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?

Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris

05-06-2024 | 15:59:00
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde

[Grow by DPG Media] Hier houden Nederlandse ondernemers zich mee bezig

05-06-2024 | 12:34:00
Anno 2024 spelen duurzaamheid, klimaat en energie een steeds grotere rol in onze maatschappij én in het bedrijfsleven

Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride

30-05-2024 | 11:28:00
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken

[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow): Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?

13-05-2024 | 15:16:00
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?

Dove lanceert bewustwordingscampagne misrepresentatie schoonheid AI

12-04-2024 | 12:26:00
De buitensporige waarde die de maatschappij aan uiterlijk hecht, heeft de druk opgevoerd om aan een bepaalde schoonheid te voldoen

Dit zijn de 28 beste werkgevers voor vrouwen in Nederland

28-03-2024 | 11:26:00
Voor het eerst heeft Great Place To Work, naast de jaarlijkse lijst van beste werkgevers van Nederland, de Best Workplaces for Women bekend gemaakt

Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem

27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren

ING en Mastercard introduceren Touch Card voor klanten met visuele beperking

05-03-2024 | 12:16:00
Touch Card is ontworpen om tijdens het betalen de onafhankelijkheid te vergroten voor mensen met een visuele beperking

Kult&Ace introduceert website en Gen Z kennisspel Kulture Seconds

28-02-2024 | 12:22:00
Dit interactieve kennisspel is ontworpen om andere generaties en bedrijven te stimuleren Gen Z beter te begrijpen

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.