Tag Resultaten
SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit
Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers
Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid
bvA introduceert initiatief om positive change van adverteerders te versnellen
bvA en DLA Piper hebben een evenement onder de naam No washing, no hushing georganiseerd over duurzaamheidsclaims.
This Agency, Robot Kittens en The Good Roll lanceren The Shitlist
Een ludieke actie waarmee het milieuvriendelijke toiletpapiermerk een statement maken voor onze planeet
The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom
Mediatest kondigt MediaTestdag 2024 aan: inschrijving gestart
En omdat het de 25e verjaardag is van MediaTest, wordt er binnen 25 uur (in plaats van 24) kosteloos een volledig onderzoek uitgevoerd.
[Column] Michiel Frackers: Zin en onzin van carbon credits en Bitcoin halving
Het Singaporese staatsfonds Temasek organiseerde EcoSperity in Singapore en in Dubai werd Token 2049 gehouden, het halfjaarlijkse feestje van de cryptofans
Dopper lanceert Digital Product Passport
Via deze innovatieve tool wil Dopper een revolutie teweegbrengen in de manier waarop klanten met producten omgaan
Fitzroy en Smyle creëren sneeuwkunstwerk met Simon Beck in strijd tegen plastic
Dit kunstwerk zendt een urgente maatschappelijke boodschap over het maken van plasticvrije keuzes
Hippo Creative Studios creëert commercial voor Volero
Hippo Creative Studios heeft de handen ineengeslagen met Volero voor een alternatieve manier van het presenteren van hun buitenkleden
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden
Fitzroy genomineerd voor Dutch YouTube Works Awards 2024 met Smyle
Fitzroy is met hun campagne voor Smyle genomineerd voor de Dutch YouTube Works Awards 2024 in de categorie Changemakers. We spreken ze over hun nominatie
[Interview] Derek Müller (Publicis): Sustainability staat steeds hoger op het to-dolijstje van merken en bureaus
Derek Müller is sinds kort de Sustainability & Social Impact Lead van Publicis Nederland en Boomerang. We spreken hem over hun For Better ESG-programma
Wolfstreet en Vinted lanceren Too Many-campagne
Creatief bureau Wolfstreet ontwikkelt Europese marketingcampagne voor online marktplaats Vinted over de impact van overmatige consumptie van kleding
Milence kiest TEAM LEWIS als marketingbureau
TEAM LEWIS ondersteunt Milence bij het vergroten van de merkbekendheid in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland
Future Friday op New Business Radio
In Future Friday komen thema’s aan bod als energietransitie, circulaire economie, duurzame voedselvoorziening en duurzame financiering
HelloPrint ontvangt B Corp-certificering
Door B Corp te worden, wil HelloPrint voortrekker zijn in de duurzaamheidstransitie binnen de print- en merchandise-industrie
Blue Band Nederland lanceert Skip the Cow-campagne
De Blue Band Skip the Cow-campagne laat consumenten nadenken over de logica van boter. Hoofdrolspeler in deze campagne is Blue Band Roombeter, een 100 procent plantaardig alternatief voor boter met minstens 75 procent minder klimaatimpact
N=5 en Stedin ontwikkelen eKlok voor slim stroomgebruik
Het is een groot maatschappelijk probleem: het wordt steeds drukker op ons stroomnet. Om mensen meer bewust te maken van hun stroomgebruik en met name het moment waarop ze dat doen, ontwikkelde netbeheerder Stedin in samenwerking met N=5 de allereerste eKlok