nieuws
Tag Resultaten
NOISE sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs
De Only creative entrepreneurs community breidt met deze toevoeging uit op het gebied van conceptontwikkeling, campagnes en digital marketing
blowUP media breidt samenwerking met Justdiggit uit
Met onmiddellijke ingang zullen alle campagnes worden gecompenseerd door middel van de vergroeningsprojecten van Justdiggit in Afrika
Nederlands Film Festival sluit circulaire samenwerking met Swapfiets
Met deze samenwerking moedigen NFF en Swapfiets het gebruik van de fiets aan als vervoermiddel in de stad Utrecht
SuperRebel ontwikkelt campagne DCB Energy Tankt Vooruit
DCB Energy sloeg 10 jaar geleden een weg in waarbij duurzaam rijden voor iedere weggebruiker toegankelijk werd
TBWA\NEBOKO ontwikkelt meatless-campagne McDonald’s
McDonald’s breidt het Meatless-assortiment uit met 4 producten. TBWA\NEBOKO verzorgt de campagne rondom de introductie.
Heldergroen ontwerpt duurzaam toiletpapier voor The Good Roll
De nieuwe wikkeldesigns vangen de essentie van een positieve strijd en impact, geïnspireerd door iconische superhelden als Batman en Robin.
[CMTA] AudienceFirst: Platform Veilig Ondernemen
Platform Veilig Ondernemen is de nationale kennisleider voor een veilig ondernemersklimaat
[Grow] Krachten bundelen voor succes: #SameDream inspireert een nieuwe generatie
De kwalificaties voor de Olympische Spelen 2024 in Parijs zijn inmiddels begonnen. Voor veel topsporters is het een grote droom
[Column] Erwin Fisser: Degrowth? Laat de EU fabrikanten dwingen tot betere spullen
Met afstand het beste apparaat dat ik in huis heb is mijn Technivorm Moccamaster koffiezetapparaat. Na ruim een kwart eeuw werkt het ding nog alsof ik hem gisteren heb gekocht.
[Column] Bob Goulooze: Zomervisie
In Nomad Century: How to survive the climate upheaval van Gaia Vince constateert zij dat we de aarde hadden kunnen redden, maar het niet hebben gedaan.
[Onderzoek] UNICEF: reclames voor ongezond eten en drinken hebben grote invloed op kinderen en jongeren
De helft van alle kinderen en jongeren in Nederland geeft aan verleid te worden door reclames voor ongezond eten. Ze zien vooral veel reclames van snoep en chips en voornamelijk via sociale media
[Grow] Rennie Rijpma over #SameDream: empowerment in de sport
Duurzaamheid, eens een niche-onderwerp, is een belangrijk aspect van de moderne samenleving
[Column] Michael van Kerkwijk: Generatie X - Help waar ben ik gebleven?
Nog nooit is een doelgroep zo vaak belicht als GeneratieZ. En vaak wordt die generatie vergeleken met de Babyboomers.
GARM en Ad Net Zero lanceren gids voor duurzame media voor adverteerders
De gids identificeert tien onderdelen in planning, inkoop en activering waar adverteerders nu al actie kunnen ondernemen om de directe CO2-uitstoot van hun reclameactiviteiten te verminderen
[Grow] De opkomst van jongeren als duurzame consumenten
Duurzaamheid, eens een niche-onderwerp, is een belangrijk aspect van de moderne samenleving
Megawatt ontwikkelt publiekscampagne voor World Animal Protection
De campagne vraagt aandacht voor de wereldwijd tot wel 550.000 wilde dieren die dagelijks lijden voor het vermaak van toeristen
Wayne Parker Kent en JCDecaux ontwikkelen DOOH-campagne
Wayne Parker Kent en JCDecaux ontwikkelden een interactieve DOOH-display, waarmee blikjes en plastic flesjes eenvoudig worden ingezameld
Baas & Baas neemt One-Two.Agency over
Met deze samenwerking bundelen ze hun krachten om de volledige branding en marketing te verzorgen voor bedrijven die bijdragen aan een betere wereld
LyondellBasell invests in Carbon Neutrality Venture Fund
Rotterdam-based LyondellBasell announced its investment in a new Carbon Neutrality Fund led by Chrysalix Venture Capital.
[Marketing Week] Bob Koigi: The battle of brands
Brands have been on a spending spree investing in novel solutions, offerings and strategic partnerships that are seeing them grow their global foothold, win more customers and outsmart each other.
Naomi van As in campagne HelloFresh tegen voedselverspilling
Voor de work-out video doet Naomi een poging om te sporten in een vest met een draaglast van 33,4 kilo, het gewicht dat de Nederlander aan eten weggooit.