Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Vacatures] NRC Media zoekt een Product Owner e-commerce

12-01-2023 | 08:03:00
NRC Media is per direct op zoek naar een Product Owner e-commerce

rb2 en SCAPE bundelen krachten en starten bureaugroep

13-12-2022 | 10:55:11
rb2 en SCAPE bundelden al een aantal jaren hun technische, strategische en commerciële krachten en hebben besloten deze samenwerking verder te intensiveren

[DPG Grow] 10 tips om Gen Z te bereiken

09-12-2022 | 09:42:56
Jongeren van generatie Z lijken de ultieme doelgroep voor veel bedrijven. In dit artikel geeft DPG Grow je 10 tips voor het bereiken van generatie Z

Gorillas lanceert limited-edition wijnflessen voor de feestdagen

08-12-2022 | 15:58:00
Speciaal voor de feestdagen lanceert Gorillas drie wijnflessen in samenwerking met kunstenares Andrea van Nieuwenhuizen en urban winery Chateau Amsterdam

Plutosport kiest voor Joe Public; eerste inhaakcampagne: We can come an end

01-12-2022 | 11:35:05
Plutosport.nl heeft gekozen voor Joe Public. Het reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de positionering en merkidentiteit van de webshop

[DPG Grow] Zo zet je een succesvolle Black Friday-campagne op

11-11-2022 | 10:23:39
Op vrijdag 25 november is het weer zover: Black Friday. Hét moment in het jaar voor consumenten om hun winkelmandje vol te laden met afgeprijsde producten. Voor ondernemers is het belangrijk om daar goed op voorbereid te zijn

ShoppingTomorrow presenteert 25 bluepapers over e-commerce

26-10-2022 | 09:24:55
ShoppingTomorrow presenteert het jubileumboek Be the Change, waarin 600 experts de laatste inzichten over en visies op e-commerce en de toekomst daarvan onderzoeken in 25 bluepapers

VIA: Taskforce e-commerce voortaan retailmedia; Rogier Lammers voorzitter

20-10-2022 | 15:19:00
VIA Nederland, de branchevereniging van onder meer  reclame, media- en communicatiebureaus, heeft de naam van de taskforce e-commerce gewijzigd in retail media

[Onderzoek] Een derde online shoppers laat zich inspireren door social media

22-09-2022 | 09:28:47
Ruim de helft van de Nederlanders die online aankopen doen, heeft wel eens producten rechtstreeks via advertenties op social media gekocht. Dat geldt voor consumenten uit alle leeftijdsgroepen

Shopify lanceert Translate & Adapt

15-09-2022 | 09:10:47
Shopify komt met de tool Translate & Adapt. Die voorziet merchants van een gelokaliseerde klantreis door onder andere accurate vertalingen in de lokale taal en lokalisaties van productpagina’s

Deliveroo stopt in Nederland

10-08-2022 | 11:17:00
Deliveroo heeft aangekondigd dat het eind november 2022 zal stoppen met zijn Nederlandse operatie. Het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bedrijf stelt dat het altijd ernaar streeft om in markten actief te zijn waar er een duidelijk pad bestaat om een leidende positie te kunnen hebben

AliExpress wijzigt voorwaarden na interventie ACM en Europese Commissie

04-08-2022 | 08:46:33
AliExpress, het Chinese e-commerce platform heeft diens voorwaarden aangepast na interventie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en de Europese Commissie. AliExpress is gevestigd in Singapore en hanteerde voorwaarden die niet conform de regels van de Europese Unie zijn

DEPT helpt C&A bij herintroductie online shop

26-05-2022 | 10:48:00
In opdracht van C&A helpt DEPT bij de herintroductie van de online shop. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan

Hivestack lanceert onderzoeksdivisie

12-05-2022 | 11:42:01
Hivestack komt met een eigen onderzoeksdivisie die zich richt op het onderzoeken van in-store, programmatische media-activatie in de metaversie

[DPG Grow] 5 tips voor een succesvolle Moederdag als retailer

14-04-2022 | 09:00:00
Zondag 8 mei is het Moederdag. Een uitgelezen kans om extra omzet te scoren met je (online) shop. Benieuwd waar je op moet letten? Lees snel verder welke inzichten wij uit recent consumentenonderzoek onder duizend Nederlanders naar boven hebben gehaald

[DPG Grow] De kracht van een omnichannel aanpak in modebranche

13-04-2022 | 11:37:00
Er zijn niet alleen verschillende trends in de mode, maar ook op het gebied van winkelgedrag. Met name door corona is het shopgedrag veranderd, maar ook duurzaamheid zorgt ervoor dat er anders wordt gewinkeld

ACM roept op mee te denken bij aanpassing Leidraad bescherming online consument

08-04-2022 | 19:07:00
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) past de Leidraad bescherming online consument aan. Dit is volgens de toezichthouder nodig omdat de ontwikkelingen in de digitale wereld snel gaan. De ACM roept partijen op om mee te denken en input te leveren

Deliveroo en SPAR breiden samenwerking uit met bezorging boodschappen

31-03-2022 | 13:59:00
Na een succesvolle pilot breiden Deliveroo en SPAR hun samenwerking uit met boodschappenbezorging in 13 SPAR-winkels in verschillende Nederlandse steden

Gorillas transformeert HR management met Workday

30-03-2022 | 12:10:00
Gorillas kiest Workday Human Capital Management (HCM) voor de digitale transformatie van zijn HCM-activiteiten

[Onderzoek] Kantar: Populariteit flitsbezorging groeit, ondanks negatiever imago

30-03-2022 | 11:51:00
Naar schatting 925.000 consumenten hebben in Nederland wel eens gebruik gemaakt van flitsbezorging. Vooral door de expansie van de bezorggebieden en forse marketinginspanningen is de markt sinds eind 2021 met 30 procent gegroeid. Dit blijkt uit het tweede onderzoek dat Kantar in februari 2022 heeft uitgevoerd

Online shop voor wielrenners start speciale foundation voor goede doelen

25-03-2022 | 11:57:00
FuturumShop gaat honderd goede doelen ondersteunen. Om die reden is de FuturumFoundation opgericht. Klanten van de online shop voor wielrenners en mountainbikers kunnen zelf hun eigen goede doel nomineren

Abonneer je op onze nieuwsbrief.