nieuws
Tag Resultaten
Colourcake gaat aan de slag voor The Social Hub
The Student Hotel wordt The Social Hub. Met nog steeds hetzelfde credo: studenten verdienen beter — maar met meer focus op het verbeteren van de samenleving en geïnspireerd door haar gemeenschap zal The Social Hub deze boodschap verspreiden met behulp van Colourcake
[Vacatures] DPG Media zoekt een E-mail Marketeer
DPG Media is per direct op zoek naar een E-mail Marketeer - Amsterdam
Thermen Resorts, T-Mobile, Jisk Flikweert en Happy Horizon winnaars EMAS Awards 2023
De winnaars van de DDMA EMAS Awards zijn bekendgemaakt
[Vacatures] NRC zoekt een Front-end e-mail developer
NRC is per direct op zoek naar een Front-end e-mail developer
[Vacatures] Key Agency zoekt een Content Marketeer
Key Agency is per direct op zoek naar een Content Marketeer 32-40 uur per week - Amsterdam
Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon genomineerd voor EMAS Battle of the Agencies 2023
Bureaus Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon maken dit jaar kans op de titel in de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Amnesty International. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 22 juni 2023
Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2023 geopend
E-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies
[DPG Grow] 7 touchpoints om je naamsbekendheid te verhogen
DPG legt je uit over de kracht van herhaling en 7 touchpoints die je kunt gebruiken om mee op te vallen
[Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Onlinemarketingtalent
Hart Voor De Zaak is per direct op zoek naar een Onlinemarketingtalent
Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing ACM
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken
NS kiest opnieuw voor Merkle Nederland
NS heeft na een intensief RFP traject opnieuw gekozen voor Merkle voor de CRM en Digital Marketing diensten. Hiermee wordt het huidige partnership voortgezet, waarbij Merkle ondersteunt bij het optimaliseren en ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes
Martijn Berns versterkt DBOM met bureauzijde Hellodialog
Digital marketingbureau DBOM en de bureauzijde van Hellodialog kondigen aan dat ze samen verdergaan onder de naam DBOM
4NG neemt PossibilIT over
PossibilIT is per 1 augustus 2020 overgenomen door full-service digital agency 4NG. PossibilIT, gespecialiseerd in subscription commerce-oplossingen en met expertise in CRM tooling als Dynamics en Salesforce, werkt voor grote merken
Corona crisis redefines digital marketing mixes for marketing leaders, Gartner
As the novel corona virus pandemic continues to disrupt how businesses operate, brands are innovating by going digital in what now presents an opportunity for marketing leaders.
DDMA Nationale E-mail Benchmark 2020: open- en klikratio’s in de lift
De gemiddelde open- en klikratio’s van e-mail zijn in 2019 gestegen ten opzichte van een jaar eerder
VDS Publishers start Digital Agency
Interessant nieuws in deze bijzondere tijden: naast TopGear, JFK en Custom Media, is VDS Publishers B.V. gestart met VDS Digital Agency
Digital Marketing Retail Event 2019: data, data en nog eens data!
Donderdag 13 juni 2019 werd het eerste Digital Marketing Retail Event (DMRE) gehouden in Naarden. Een nieuw evenement dat door Sheila Klein Schiphorst is georganiseerd op initiatief van AdCombi, Adform, Resono, Stocard en WindowSketch
Merkle Nederland helpt Praxis met CRM strategie
Praxis wil consumenten persoonlijker benaderen met een nieuwe klantcommunicatie -strategie en heeft voor een samenwerking met marketingbureau Merkle Nederland gekozen voor de ontwikkeling en uitwerking hiervan
Hunkemöller partnert met Selligent Marketing Cloud voor e-mailmarketing
Selligent Marketing Cloud, bedrijf voor B2C marketing automation, is door Hunkemöller verkozen om de gepersonaliseerde e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Hunkemöller is het snelst groeiende lingeriemerk in Europa
Adobe breidt e-mailmarketing uit naar andere kanalen
Adobe introduceert nieuwe cross-channel innovaties gebaseerd op de creativiteit en data van Adobe Campaign, dat onderdeel uitmaakt van Adobe Experience Cloud