Tag Resultaten
De Esprix 2024: 32 bekroningen, meeste voor DDB (6), Alfred (4) en Wefilm (3)
De jury maakt op 23 mei tijdens de uitreiking in Het H’ART Museum bekend met welke kleur – brons, zilver of goud – de winnaars naar huis gaan
[Interview] Nancy Poleon: We moeten in positieve alternatieve scenario's gaan denken
Esprix Juryvoorzitter Regina Romeijn gaat in gesprek met Nancy Poleon, Founder BrandedU en juryvoorzitter van de categorie Business for good
[Interview] Boris Nihom: Drie essentiële tips om inzenders van de Esprix een handje te helpen
Esprix juryvoorzitter Annette Menheere gaat in gesprek met Boris Nihom, CEO Dentsu Creative en juryvoorzitter van de categorie New Business Concepts
[Interview] Darre van Dijk (TBWA\) over zijn favoriete Esprix-winnaar aller tijden
Darre van Dijk is Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO. We spreken hem over zijn favoriete Esprix-winnaar aller tijden.
[Interview] Annette Menheere: Mijn wens? Cases die inspelen op de Zeitgeist!
Esprix juryvoorzitter Levi Sars gaat in gesprek met Annette Menheere, juryvoorzitter van de categorie Sales Promotions & Activations
[Interview] Johan Kramer (Holy Fools) over zijn favoriete Esprix-winnaar aller tijden
Johan Kramer is Film Director bij Holy Fools. We spreken hem over zijn favoriete Esprix-winnaar aller tijden
[Marketing Report Radio] Edward van de Ridder (Alfred International): Wij houden van reclame
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de kracht van Alfred en hoe de Esprix Awards hem tot nieuwe inzichten brengt
[Marketing Report Radio] Jacqueline de Groot over Hart voor de Zaak
Jacqueline de Groot is Client Service Director bij Hart voor de Zaak. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar
[Interview] Levi Sars (Esprix): Bijzonder knap gedaan binnen een uitdagend budget moet de outtake zijn
Juryvoorzitter Michiel Rijshouwer van Esprix gaat in gesprek met Levi Sars, juryvoorzitter van de categorie Smart budget
[Interview] Aad Kuijper over zijn favoriete Esprix-winnaar allertijden
Aad Kuijper, oprichter van Hotel L'Amour, gaat in op zijn ultiem favoriete campagne
[Interview] Michiel Rijshouwer over de Long Term-categorie bij Esprix
Eindjuryvoorzitter Edward van de Ridder van Esprix gaat in gesprek met Michiel Rijshouwer, juryvoorzitter van de categorie Long term.
Esprix Awards: inzenden kan vanaf 2 januari
De jury staat klaar om alle cases in 13 categorieën te beoordelen op creatie én resultaat.
Esprix 2023: 32 bekroningen voor 26 cases
Op 9 mei krijgen 26 cases in totaal 32 Esprix’ uitgereikt. Stuk voor stuk campagnes die laten zien dat goede creatieve ideeën jaloersmakende resultaten opleveren.
[Interview] Edward van de Ridder (Alfred en eindjuryvoorzitter Esprix): Esprix gaat over bewezen goed werkende creativiteit
Edward van de Ridder is Head of Strategy en partner bij het creatieve bureau Alfred, en eindjuryvoorzitter van de Esprix Awards. We spreken hem over deze vakprijs en ontwikkelingen in de reclamewereld en Alfred.
Esprix verlengt deadline tot 23 februari
Vanwege een aantal aanvragen voor uitstel, wordt de deadline voor het inzenden van een case voor de Esprix Awards verlengd tot aan woensdag 23 februari
[Interview] Michiel Rijshouwer: Een Long Term-Esprix is het moeilijkst om te winnen en dus nu al het meest begerenswaardig
Hoofdjuryvoorzitter Edward van de Ridder (Alfred) van de Esprix Awards gaat in gesprek met Michiel Rijshouwer (Persuade), juryvoorzitter van Long Term
Esprix Awards stelt hoofdjury voor
Met de toevoeging van de Long Term Esprix komt het totaal op 13 categorieën. De 13 voorzitters vormen met Edward van de Ridder de Hoofdjury van de Esprix
Esprix gaat ook langlopende campagnes bekronen
De Esprix Awards bekronen al jaren creatieve concepten die in het afgelopen jaar effectief zijn geweest. Er komt ook een award voor langlopende campagnes.
De Esprix zoekt creatieve ideeën die jaloersmakend goed werken
Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans voor 2022 gaan opmaken. Was het creatief een goed jaar of waren de budgetten niet genoeg?
Gepubliceerd door: Nico