nieuws
Tag Resultaten
[Vacancy] Azerion has a position for Content Manager
Azerion is directly looking for a Content Manager - Schiphol-Rijk, Noord-Holland
[Vacancy] Azerion has a position for a Communications Manager
Azerion is directly looking for a Communications Manager
[Vacancy] Azerion has a position for an External Reporting and Technical Accounting Senior Manager
Azerion is directly looking for an External Reporting and Technical Accounting Senior Manager
Game Media Agency The Invaders breidt leiderschapsteam uit
Dat de gaming industry een gigantische groeimarkt is, is al jaren bekend. Die groei merkt ook The Invaders, het gaming for brands agency, dat zich al sinds 2015 specialiseert in deze markt
[Vacancy] Azerion has a position for a Senior Back-End PHP Developer
Azerion is directly looking for a Senior Back-End PHP Developer
[Vacancy] Azerion has a position for a HR Director NL / BE
Azerion is directly looking for a HR Director NL / BE
MEDION kiest Vertigo 6 als pr- en socialmediabureau voor gamingproductlijn
MEDION, fabrikant van consumentenelektronica, heeft per 1 oktober 2022 Vertigo 6 als socialmediabureau voor de Benelux. Het bureau uit Arnhem is gekozen om ondersteuning te bieden voor de gamingproductlijn MEDION ERAZER en gaat aan de slag met zowel pr- als socialmediawerkzaamheden
Burger King en Call of Duty lanceren menu en in-game items
Burger King en gaming-franchise Call of Duty lanceren Call of Duty Modern Warfare II. Met deze samenwerking biedt Burger King gasten een gratis BK Operator Skin en één uur 2XP voor Call of Duty: Modern Warfare II, waarmee de verdiende XP van een speler wordt verdubbeld
Nooit eerder zoveel keuze tussen bookmakers - hoe spelen ze in op het WK?
Eind vorig jaar opende de markt voor online sportwedden verder in Nederland. De wet kansspelen op afstand maakte een eind aan het alleenrecht van de bookmakers TOTO en Holland Casino
UM en 2Basics sluiten strategisch partnership in gaming
2Basics/The Invaders en UM gaan een strategische samenwerking aan vanuit de gezamenlijk visie dat gaming en Esports structureel onderdeel zijn van de marketingmix. De bureaus gaan nauw samenwerken op het gebied van in-game partnerships, conceptontwikkeling en strategie
KPN Presenting Partner van Europa’s grootste sports gaming festival GG22 DreamHack Sports
KPN is Presenting Partner van GG22 DreamHack Sports, een sports gaming festival dat plaatsvindt op 4 en 5 juni 2022 in MECC Maastricht. De Eredivisie, KPN eDivisie, DreamHack Sports Games en MECC Maastricht zijn organisator en Official Partners van GG22
Azerion breidt strategische samenwerking met Yandex uit
Azerion, een digitaal entertainment- en mediaplatform, heeft zijn strategische samenwerking met Yandex uitgebreid. Yandex is in Nederland gevestigd Russisch internetbedrijf dat zich primair richt op Russen en Russischtaligen
Dept bouwt NFT-gaming community platform voor play-to-earn organisatie Merit Circle
Play-to-earn organisatie Merit Circle haakt Dept aan als strategy & technology partner om een gaming community platform te creëren dat kapitaal, expertise en spelers bij elkaar brengt
Azerion lanceert game The Smurfs: Ocean Cleanup
Mediaplatform Azerion lanceert The Smurfs: Ocean Cleanup. De game is ontwikkeld door Azerion en IMPS/Lafig en is de start van Azerions-campagne om samen met NL Cares en de Surfrider Foundation aandacht te vragen voor de vervuiling van de oceaan en bij te dragen aan een oplossing
Blammo, Logitech G en Blue Microphones presentereen Dutch Stream Awards 2021
Blammo en hoofdsponsoren Logitech G en Blue Microphones hebben de derde editie van The Dutch Stream Awards (DSA) aangekondigd. De DSA honoreert streamers die volgens publiek en vakjury de beste livestreamproducties van 2021 maakten
Online bingo kiest Mediacom als mediabureau
MediaCom Nederland is aangesteld als Tombola's mediabureau. Tombola is de nummer een online bingosite in de UK, Spanje en Italië en zal in 2021 in Nederland worden gelanceerd, op het moment dat de online gokmarkt in Nederland zal openen
Logitech G audio-oplossingen voor Oculus Quest 2 nu verkrijgbaar in Europa
Logitech G, een merk van Logitech, innovator op het gebied van gamingtechnologieën en -uitrustingen, kondigt aan dat de Oculus Ready immersieve audio-oplossingen voor Oculus Quest 2 verkrijgbaar zijn in heel Europa
Nielsen introduces gaming tech for shopper research solutions
Nielsen is betting on SmartStore, SmartShelf and SmartShopper to bring the latest in extreme reality and gaming technology to the forefront of shopper research.
New Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse
Logitech G, an offshoot of Logitech International, the global player in PC and console gaming gear, has unveiled the Logitech® G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse.
Logitech G and McLaren partnership ushers a new era of racing
Logitech G, a brand of Logitech International, has renewed partnership with McLaren bringing about a new era of racing.
Jonathan Willmann marketingmanager Koch Media
Jonathan Willmann is benoemd tot marketingmanager Benelux bij Koch Media. Jonathan Willmann werkte eerder voor onder meer Talpa Network, NBCUniversal en Viacom