nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Junior Partner Specialist - Microsoft
NOSUCH is per direct op zoek naar een Junior Partner Specialist - Microsoft
[Vacancy] DPG Media is looking for a DevOps developer
DPG Media is directly looking for a DevOps developer
[Vacatures] Massarius zoekt een Front-End Developer
Massarius is per direct op zoek naar een Front-End Developer
[Vacatures] Massarius zoekt een Quantitative Analyst
Massarius is per direct op zoek naar een Quantitative Analyst
[Vacatures] Massarius zoekt een Full-Stack developer
Massarius is per direct op zoek naar een Full-Stack developer
[Vacatures] DPG Media zoekt een Privacy Manager
DPG Media is per direct op zoek naar een Privacy Manager
[Vacatures] Snakeware zoekt een .NET back-end developer
Snakeware is per direct op zoek naar een .NET back-end developer
[Vacatures] Snakeware zoekt een Front-end developer
Snakeware is per direct op zoek naar een Front-end developer
[Vacatures] NRC Media zoekt een Back-end developer
NRC Media is per direct op zoek naar een Back-end developer
[Vacatures] JCDecaux zoekt een IT Business Support
JCDecaux is per direct op zoek naar een IT Business Support
Bisbrick ontvangt strategische investering van ihomer
Bisbrick, een bedrijf dat een low-codeplatform voor het creëren van interactie met B2B-klanten aanbiedt, heeft een strategische investering ontvangen van ihomer, dat actief is op het gebied van home-shoring van applicatieontwikkeling en -onderhoud
[eMarketer] Apple could launch a subscription for its iPhones this year
Apple is working on offering a subscription service for its hardware, including its iPhone models, per Bloomberg.
Perplex & Frontis bundelen hun krachten
De Nederlandse digitale full-service bureaus Perplex uit Arnhem en Frontis uit Varsseveld bundelen hun krachten en gaan samen. Het gezamenlijke bureau wil als full-service partner die zowel op het gebied van strategie, marketing, design, development, data en content hoogwaardige oplossingen bieden
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.
Dutch personal travel assistant startup Origin raises over $5m funding for special, convenient travel experience
Origin is a membership travel company that creates completely individual, personalized trips. Origin uses the knowledge of human travel experts and then powers their trip curation with machine learning in one app.
[Marketing Week] Bob Koigi: UN picks top small businesses investing in “Good Food for All”
Fifty small- and medium-sized enterprises around the world have been announced as the Best Small Businesses of the “Good Food for All” competition, held in conjunction with the UN Food Systems Summit.
[Marketing Week] Bob Koigi: Global ad spending defies pandemic to record historic growth
As the global economy recovers from the devastating impacts of COVID-19, key sectors are bouncing back with numerous reports highlighting that while this will be a recovery year, there are signs that some sectors could record post pandemic growth rates.
[Marketing Week] Bob Koigi: Advancing partnerships across content, advertising and marketing
With increased competition in the media, marketing, PR and advertising space and evolving consumer demands, agencies and corporates are looking at new and innovative ways to stay afloat while looking at ways of meeting market needs with partnerships becoming an all too common strategy.
[eMarketer] US telecoms dump media businesses for 5G
In what points to the next frontier for competition and battle for customers, US telecoms are pivoting from traditional media business to investment in expanding their 5G network foothold.
[Marketing Week] Bob Koigi: Brands, agencies invest in diversity, inclusion and equity
Global brands, media, marketing and advertising agencies, alive to the growing call to champion inclusion, equity and diversity are investing in new strategies, partnerships and businesses in in unprecedented ways.
[eMarketer] China’s strategy to dominate the next generation of internet
As internet technologies evolve and global superpowers compete to exert dominance in that space, there have been spirited efforts and investments to achieve that goal.