Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

26-09-2022 | 13:56:00
&.media is per direct op zoek naar een Social Media Manager

[Vacatures] &.media group zoekt een Medior PR & Events Manager

26-09-2022 | 13:48:00
&.media is per direct op zoek naar een Medior PR & Events Manager

[Vacatures] &.media group zoekt een Data & Insights Manager

26-09-2022 | 13:39:00
&.media is per direct op zoek naar een Data & Insights Manager

[DPG Grow] De kracht van BN’ers in reclame

21-09-2022 | 10:15:00
Frank Lammers als huisvader in de reclame van Jumbo, Lidl die met Thomas Acda de aandacht weet te trekken of Martien Meiland die aanspreekt voor de Vriendenloterij. We koppelen steeds vaker een bekende Nederlander aan een merk. Maar wat maakt een bekend gezicht in een commercial zo succesvol

Havana Club en Burna Boy lanceren Limited Edition Havana Club 7

25-07-2022 | 12:27:00
Havana Club brengt een Limited Edition Havana Club 7 uit met de de Nigeriaanse zanger Burna Boy. Met deze samenwerking zet Havana Club cultuur en heritage in de spotlight

Content Icons wordt onderdeel van Ace

14-07-2022 | 10:41:00
Influencer marketing bureau Content Icons wordt onderdeel van Ace. Met de toetreding van Content Icons versterkt Ace haar positie in het jongeren domein. Content Icons heeft een netwerk van talenten die hun eigen community bedienen. Dit stelt merken in staat om zich te mengen in jongere doelgroepen

Oprichters &.agency lanceren &.media group

13-07-2022 | 10:30:39
Oprichters Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft van &.agency kondigen de start van de &.media group aan, waar hun drie bestaande bedrijven &.agency, &.talent en &.format onder vallen

DEPT en CZAR ontwikkelen campagnevideo Plastic Soup Foundation

11-07-2022 | 11:53:00
DEPT ontwikkelt in samenwerking met CZAR een campagnevideo voor de Plastic Soup Foundation om bewustwording over microplastics in vlees- en zuivelproducten te vergroten

[Column] &.agency: de Mediawet voor influencermarketing wordt flink aangescherpt

31-05-2022 | 10:49:00
Het Commissariaat voor de Media heeft regelgeving aangekondigd, waardoor er op influencermarketing- en pr-gebied veel zal veranderen voor de creatieve industrie. &.agency vertelt je er meer over

[Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot

22-05-2022 | 18:21:00
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency

Epidemie komt met campagne voor Lassie Poké Bowl rijst

17-05-2022 | 09:46:40
De campagne van Lassie voor Lassie Poké Bowl rijst Kant-en-Klaar draait om het maken van een instagrammable poké bowl. Het Amsterdamse bureau epidemie verzorgde de campagne

Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing ACM

22-03-2022 | 12:33:00
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken

Miljuschka Witzenhausen ontwikkelt recepten voor Magioni

07-02-2022 | 10:39:00
In 2022 slaan Magioni en Miljuschka Witzenhausen de handen ineen en verrassen zij de consument heel het jaar met bijzondere pizzarecepten

[Column] Sophie van der Schaft en Suzanne Broeders (&.agency): Influencer-contentmarketing in 2022: Focus op één boodschap!

26-01-2022 | 15:28:00
Influencer-gedreven contentmarketing kwam tegelijk op met de komst van social media. In eerste instantie vrij ongedwongen benaderd, waarbij influencers een bepaald merk of product natuurlijk integreerden in hun content

[Interview] Sophie van der Schaft over influencermarketing binnen &. media group

21-01-2022 | 15:13:00
Sophie van der Schaft is oprichter en CEO van &. agency en mede-oprichter van de &. media group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol van haar bedrijf op het vlak van influencermarketing en talentontwikkeling en de verschillende onderdelen van de &. media group

[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends

20-01-2022 | 07:59:11
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.

[eMarketer] Marketers increasingly turn to TikTok for influencer marketing

20-01-2022 | 07:46:00
US marketers' interest in TikTok for influencer marketing has skyrocketed since early 2020, as the app has transformed from a novelty to a social media mainstay.

MGA Entertainment kiest Vertigo 6 als pr- en influencerbureau voor de Benelux

07-01-2022 | 18:08:00
MGA Entertainment, fabrikant van speelgoedmerken als ​​L.O.L. Surprise!, Rainbow High, Na!Na!Na! Surprise, BABY Born, Baby Annabell, Bratz en Little Tikes, heeft Vertigo 6 gekozen als pr- en influencerbureau voor de Benelux

&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve

10-11-2021 | 14:58:00
&.agency, een data driven storytelling agency heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten zoals Vinted en L'Oréal verder uitgerold

[Interview] Molecule Social: Als je veel brand awareness wilt creëren voor laag budget is TikTok het perfecte platform

14-10-2021 | 10:28:21
Soufyan El Hammouti, Jacqueline Texidor en Robert Tammens hebben het bureau Molecule Social opgericht, dat zich als marketingbureau onder meer specialiseert in TikTok voor de generaties Y en Z (18- tot 40-jarigen)

&.agency ondersteunt lancering van CeraVe in Nederland

23-09-2021 | 14:26:15
Het huidmerk CeraVe heeft het Amsterdamse bureau &.agency gevraagd te helpen met de merklancering. Daarbij is een influencerstrategie  via TikTok en Instagram ingezet om jongeren te bereiken

Athlete’s Foot start influencer marketingcampagne

21-09-2021 | 15:39:00
Sneakerstore The Athlete's Foot heeft haar 50-jarig bestaan afgetrapt met een grote influencer marketing campagne. In de campagne staat zowel de Amerikaanse sneaker heritage als thema's als inclusiviteit en female empowerment centraal

BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven

13-09-2021 | 11:08:32
Op dinsdag 14 september start BK met een grootschalige campagne om de merkidentiteit Gemaakt voor het Leven te presenteren aan het publiek, met onder andere een speciale website, online video’s, aangepast verpakkingsdesign, pr en een influencercampagne

Social venue The Studio opent haar deuren in het stadshart van Groningen

12-08-2021 | 00:15:00
Social venue The Studio heeft de deuren geopend in de Oosterstraat in Groningen. The Studio is opgezet als toekomstig onderkomen van jonge ondernemers, influencers en studenten, die steeds vaker gebruik maken van soortgelijke concepten om contacten op te doen, geïnspireerd te raken en tegelijkertijd content te creëren

[Marketing Week] Bob Koigi: UN picks top small businesses investing in “Good Food for All”

28-07-2021 | 12:45:00
Fifty small- and medium-sized enterprises around the world have been announced as the Best Small Businesses of the “Good Food for All” competition, held in conjunction with the UN Food Systems Summit.

&.agency lanceert campagne huidbescherming Vichy

22-06-2021 | 16:14:00
&.agency lanceerde in aanloop naar de zomer voor Vichy een campagne om het belang van huidbescherming onder de aandacht te brengen. De campagne is afgetrapt met de online Vichy Sun Summer Masterclass

[Marketing Report - 15 juni 2021] Rutger Tuit | Martijn van Lieshout | Marloes Derks | Henri Lessing

15-06-2021 | 12:37:00
Luister dinsdag 15 juni om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt

&.agency verwelkomt zeven klanten

03-06-2021 | 12:21:40
&.agency, de data driven storytelling agency voegt zeven klanten toe aan het bestand. Bedrijven als Vinted, The Athlete’s Foot en LELO tekenen voor een langdurige samenwerking

[eMarketer] The meteoric growth of content creator economy

02-06-2021 | 10:00:15
The creator economy has been on a meteoric rise with marketers and social platforms in spirited efforts to work with them. This has opened a world of opportunities for creators to earn beyond brand partnerships.

&.agency versterkt het team met 4 nieuwe krachten

26-05-2021 | 10:31:00
Het team van het Amsterdamse &.agency, het data driven storytelling agency dat influencer marketing, branded content en PR combineert, is recent flink uitgebreid.

Abonneer je op onze nieuwsbrief