Tag Resultaten
Koninklijke Jumbo kiest New Kith voor influencermarketing
New Kith zal vanaf juli 2024 verantwoordelijk zijn voor de influencer marketingactiviteiten van Koninklijke Jumbo in Nederland en België
Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal
dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf
Commissariaat voor de Media deelt na 2 jaar eerste (lage) boete uit voor influencermarketing
Het Commissariaat voor de Media heet na 2 jaar toezicht een eerste (lage) boete uitgedeeld vanwege overtreding van de regels voor influencers
Teenmag founder Thomas Brok neemt ParraTV en SoWhat! over van failliete Just Another Media Company
Teenmag neemt onder meer de merken ParraTV & SoWhat! over van het failliete Just Another Media Company en vormt hiermee een Gen-Z / Gen-A publisher onder de naam ‘Swipe Publishing
Team5pm, VML en dentsu ontwikkelen verfcampagne GAMMA
Door samenwerkingen met influencers en een maak je eigen kleur-winactie helpt team5pm GAMMA om top-of-mind te zijn wanneer men aan verf denkt in Nederland
Group for Brands en Hazazah ontwikkelen campagne voor Remia
Group for Brands en Hazazah zijn verantwoordelijk voor de lancering van Mama Asia, een nieuw Aziatisch sausmerk van Remia
Alfred en OnSocial vierden krachtenbundeling
Alfred en OnSocial vierden 27 juni 2024 dat ze de krachten hebben gebundeld
SodaStream Benelux kiest Somention voor influencer campagnes
De samenwerking gaat van start met de zomercampagne waarmee SodaStream kraanwater weer exciting wil maken door variatie in smaak aan te bieden
Talpa Network kondigt samenwerking met Bombers & Lemonade aan
De samenwerking zal zich focussen op het gebied van talentmanagement, brand partnerships en advertentie-inkomsten
[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Sr. Account Manager
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Sr. Account Manager -Fulltime · Amsterdam
HEMA vraagt aandacht voor ballen in zijn EK-influencercampagne
In samenwerking met het KWF en John de Wolf wijst HEMA via een video op social media op het belang van controle van de zaadballen
Havas Lemz, HAGENS PR en Home Agency ontwikkelen campagne Proteïne-productlijn Optimel
De drielaagse introductiecampagne voor Optimel Proteïne helpt consumenten met een goede dagelijkse verdeling van eiwitten
Fitzgerald creëert Omdat jij het waard bent-campagne voor L’Oréal Paris
Doel is om de zelfwaardering van Gen-Z te vergroten en vrouwen (en zij die zich zo identificeren) te ondersteunen in gevoelens van eigenwaarde
[Dutch PR Awards 2024] Claire Slootheer (Iconic Studios): Het is key om onderwerpen aan te snijden die er toe doen
In de voortdurend veranderde wereld van creatieve PR en marketing, is Iconic Studios uitgegroeid van een traditioneel PR-bureau tot een full-service agency
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten
Judith van der Rijt start influencer marketingbureau Kuzco
Het bureau is onderdeel van het Brabantse social agency Monkeys & Bananas, dat onlangs nog een tweede kantoor opende in Amsterdam
Publicis Groupe ontwikkelt influencermarketingcampagne voor LU
Samen met de vijftienkoppige Froger-familie streeft LU naar het bij elkaar brengen van families en het koesteren van die magische momenten
[Vacatures] Content Icons zoekt een Account Manager
Content Icons is per direct op zoek naar een Account Manager -Full-time · Amsterdam
Magnum bundelt krachten met Troye Sivan
Ze maakten samen drie remixen van zijn nummer Honey, passend bij de ijssmaken die zijn gebaseerd op verschillende stemmingen: Euphoria, Chill en Wonder
DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com