Tag Resultaten
BIC Institute introduceert AI-integratie in tools
Deze doorontwikkeling biedt marketing-, communicatie-, branding- en adviesbureaus de mogelijkheid om nog sneller en nauwkeuriger inzicht te krijgen in de kern van organisaties.
Snakeware lanceert drie digitale producten
Digital Agency Snakeware heeft de eerste helft van 2024 benut om de fundamenten te leggen voor toekomstige groei
[Interview] Steven Lammertink over The Cirqle, AI en influencermarketing
Steven Lammertink is oprichter en CEO van The Cirqle, een influencer marketing platform die merken bereik geeft via 1,2 miljoen influencers wereldwijd. We spreken hem over zijn bedrijf, de inzet van AI en de wereld van influencermarketing
Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar.
Cheil Benelux ontwikkelt Samsung ShotControl
Een tool die met behulp van AI de Nederlandse 3x3 spelers gedetailleerde informatie geeft over hun prestatie
Adform introduceert ContextGPT: AI-gebaseerde contextual targeting
Dankzij de samenwerking kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting
Adrian Sanger (DVJ Insights): Kansen in pack tests in 2024
Een belangrijk instrument voor bedrijven in de verpakte-goederensector zijn verpakkingstests
[Buzz] Martin Hellich (DVJ-Insights): Hoe consumer need-gaps helpen om kansen voor productinnovatie te identificeren
Innovatie is een drijfveer voor merkgroei omdat het zorgt voor differentiatie en bedrijven helpt om concurrerend te blijven in een dynamische markt
Mediaplus: Recap TNW 2024: Waar innovatie en verantwoordelijkheid samenkomen
Terwijl de creatieve top van de wereld zich verzamelde in Cannes, kwamen meer dan 10.000 tech-fanaten bijeen voor de The Next Web Conference
Cheil Benelux en Samsung lanceren Limited Edition Shortcut Sneaker
Doe een bepaalde move met je schoenen en je Samsung telefoon reageert. De verschillende moves corresponderen met acties op je telefoon
Talpa Network lanceert QRomo met een koppeling aan kassasystemen
Talpa Network is van start gegaan met reclamespots met de QRomo. Deze QR-code op steroïden beloont tv-kijkers met vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere diensten
KLM introduceert Airbus A321neo met Fake Out-of-Home (FOOH)-campagne
Deze innovatieve techniek gebruikt computer gegenereerde beelden die de illusie van echte buitenreclame creëren
IN10 en GRRR gaan verder als Norday
Hierdoor ontstaat een design- en innovatiebureau met 68 medewerkers in Rotterdam en Amsterdam, onder leiding van managing director Rebecca Stadman
[Onderzoek] DVJ Insights: Verliezen we onze beste ideeën in innovatieonderzoek?
Voor veel merken is innovatie van vitaal belang om merkgroei te realiseren. Toch mislukt 70 tot 80 procent van de productinnovaties in het eerste jaar
Overname B12 Consulting door Yuma
Met de integratie van B12 in Yuma zal de groep de volledige digitale transformatie van klanten verder kunnen versterken
DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met certificaat en openbaar register voor influencers
Brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code komen met een certificaat en openbaar register genaamd Certified by Influencerregels.com
TRC-oprichters Menno van der Zee en Alex Wallar opgenomen in Forbes 30 Under 30 lijst voor Europa
Medeoprichters zijn genoemd in prestigieuze Forbes-lijst in de categorie Technologie voor 2024
Artemis Academie komt in handen van Danielle Robben en Martijn Feringa
Martijn Feringa als Managing Director en Danielle Robben als Business Consultant. Samen hebben zij de koers van Artemis ontwikkeld en het plan opgevat om dit tot uitvoer te brengen
CheapTickets.nl start eerste volledig AI-gestuurde vlucht
AI(R)-vluchten maken tickets spotgoedkoop dankzij wegbezuinigen bemanning
[Onderzoek] DVJ Insights: Een study naar radicale versus incrementele productinnovaties
Wat is een van de grootste aanjagers van groei? Het antwoord is innovatie, en meer specifiek productinnovatie
[Column] Christiaan van Betuw en Tom Huijgen (Serviceplan Group): Social Media of Things
Christiaan van Betuw, CEO van Serviceplan Group Netherlands en Tom Huijgen, Social Strategy Director bij Mediaplus en Serviceplan Netherlands gingen in gesprek over hoe merken zich kunnen voorbereiden op deze toekomst
Gepubliceerd door: Nico