Tag Resultaten
BIC Institute introduceert AI-integratie in tools
Deze doorontwikkeling biedt marketing-, communicatie-, branding- en adviesbureaus de mogelijkheid om nog sneller en nauwkeuriger inzicht te krijgen in de kern van organisaties.
31 cases maken kans op Bronzen, Zilveren of Gouden Effie Award 2024
Op donderdag 14 november zal bekend worden wie er een plek op het podium verdient en een Bronzen, Zilveren of Gouden Effie in de wacht sleept. Kaarten voor de uitreiking zijn vanaf nu te koop.
[HQ] Op bezoek bij SAN Adverteerder van het Jaar HEMA
Marketing Report is overal maar toegegeven: we lopen niet iedere dag hoofdkantoren van grote adverteerders binnen. Maar afgelopen week dus wel
Adrian Sanger (DVJ Insights): Click, Shop, Repeat
We merken het allemaal – of het nu gaat om het beheren van financiën of shoppen voor de nieuwste mode, het gemak van digitale kanalen is moeilijk te negeren.
CHOICE insights + strategy ISO27001 gecertificeerd
Deze certificering onderstreept de inzet van CHOICE voor het beschermen van gevoelige gegevens en het waarborgen van de vertrouwelijkheid
[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun uitdagingen tijdens deze opleiding.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Sales Executive Autotrack Easybuy
DPG Media is per direct op zoek naar Sales Executive Autotrack Easybuy - Amsterdam
Jori van de Spijker (DVJ Insights): Waarom topmarketeers nooit stoppen met leren
Een van de meest fascinerende aspecten van mijn werk is dat ik de kans krijg om met een breed scala aan adverteerders te spreken. Dat geeft mij een unieke kijk op hoe zij de wereld van marketing en advertising zien.
[AI & Marketing door Patrick Petersen] Hoe prompt bent u met AI?
Patrick Petersen RDM MA MSc is columnist, onderzoeker, spreker, auteur, docent en ondernemer op het gebied van crossmediale digitale marketing, en auteur van onder andere Handboek.AI en Effectieve AI-prompts voor een marketingstrategie die werkt.
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Specialist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Subscription Specialist
ZIGT- Zomerkriebels: adverteren in datingapps
Adverteren op datingapps biedt kansen, maar er zijn ook enkele overwegingen rondom merkveiligheid.
[Forum] Thijs Muller: Jumbo te paard
Reputatie komt te voet en gaat te paard. En in deze gaat Jumbo te paard. Jumbo miskent hier haar merk en haar prijs-kwaliteit perceptie
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #8): Andere mensen, andere wensen
Maar over gay consumenten bestaan toch wel heel wat mythes: ze zijn hoger opgeleid, trendsetters, leiden een luxe leven, hebben hoger inkomen (vaak twee)
STROOM aan de slag met merk- en campagnestrategie Rijksmuseum
Het Rijksmuseum heeft mediabureau STROOM geselecteerd om te helpen bij de uitvoering van hun merk- en campagnestrategie, met als speerpunt het versterken van de band met nationale (herhaal)bezoekers.
Signify kiest iO als partner voor marketingactiviteiten
De komende drieënhalf jaar zal het blended agency alle marketing voor de eigen kanalen van Signify verzorgen, inclusief alle merken wereldwijd.
[Forum] Bas Vlugt: Prijsvergelijkende reclame van Jumbo dom? Jazeker en wel hierom
Het zal ongetwijfeld heel slim en effectief zijn - want waarom zou je het anders doen? - maar ik vind het dus dom. Misschien effectief maar dan nog steeds dom. En ik sluit niet uit dat het effect er alleen is op korte termijn en misschien wel wat relatieve schade op de langere termijn
Aline van Keulen directeur Marketing & Communicatie bij Alliander
Aline van Keulen wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van de strategie van Alliander naar effectieve en efficiënte marketing en communicatie.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Content Analist
DPG Media is per direct op zoek naar Senior Content Analist - Amsterdam
[Interview] Nathan Rawlins (Lucid Software): AI is een krachtige katalysator voor creativiteit in marketing
Als Chief Marketing Officer moedig ik mijn team aan om creatief te zijn en de voordelen en waarde van onze visuele samenwerkingsproducten te laten zien.
[Vacatures] ZUID Creatives zoekt een Brand Manager
ZUID Creatives is per direct op zoek naar Brand Manager - Full-time / Part-time
Gepubliceerd door: Nico