nieuws
Tag Resultaten
[Marketing Report Radio - 17 oktober] Miranda Smit | Joost Istha | David de Jong | Jean Paul de Wild | Pien Cornelissen
Luister dinsdag 17 oktober om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
[Screenforce] Het belang van branding en emotie in tv-reclames
Uit veel onderzoeken blijkt dat reclamecampagnes die emoties gebruiken het meest effectief zijn
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Account Manager
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Account Manager (32-40 uur)
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Ad Operations Specialist
Clear Channel is per direct op zoek naar Ad Operations Specialist
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Marketeer
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar een Marketeer (32-40 uur)
Mutant ontwikkelt creatieve 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
CheapTickets.nl introduceert mascotte Tjiep
Online reisorganisatie viert 22ste verjaardag en geeft gratis tickets weg
VIA Taskforce Creative verwelkomt eerste AI-persoonlijkheid
Met deze samenwerking tussen mens en kunstmatige intelligentie nemen VIA en Esther een flinke stap richting de toekomst van het communicatievak
NOISE sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs
De Only creative entrepreneurs community breidt met deze toevoeging uit op het gebied van conceptontwikkeling, campagnes en digital marketing
[Column] Matthijs Kloezeman (Stroom): Aim for fame: minder budget, meer effect
Hoe kan je met een bescheiden budget een zo effectief mogelijke campagne realiseren?
Brego Keller directeur P3 (Pink Marketing, Punktlich en Pexi)
Brego gaat de bureaus verder professionaliseren en de ontwikkeling van het noorden als broedplaats van talent een boost geven
FD Mediagroep lanceert eerste Mid-Year Marketing Monitor
Dit rapport biedt een kans om zowel recente uitdagingen als toekomstige trends te begrijpen die marketeers in de dagelijkse praktijk tegenkomen
Abovo Maxlead lanceert AI Marketing Taskforce
Om marketingteams te ondersteunen lanceert marktleider Abovo Maxlead een nieuwe dienstverlening: de AI Marketing Taskforce
[Interview] Carien de Bas: Stap in de wereld van je doelgroep
Carien de Bas is freelance marketingstrateeg. Zij is ook een van de juryleden van de Content Marketing Awards
Platform Innovatie Marketing organiseert MarTech Fest 2023
Het tech-event bestaat uit een line-up van sprekers en activiteiten die marketeers zullen inspireren en informeren over de kracht van technologie en data
36 inzendingen voor de Effie Awards 2023
Op donderdag 16 november zal bekend worden wie er een plek op het podium verdient en een Bronzen, Zilveren of Gouden Effie in de wacht sleept
MET AMS introduceert de eerste editie van de MET AMS Innovation Awards
Op het Westergasterrein in Amsterdam is van 1 tot en met 3 november MET AMS, het driedaagse festival waar technologie, cultuur en creativiteit samenkomen
[Vacatures] Springbok zoekt een Creative Projectmanager
Springbok is per direct op zoek naar een Creative Projectmanager in Amsterdam
[Vacatures] NRC zoekt een Online Campaign Manager
NRC is op zoek naar een Gedreven Online Campaign Manager (fulltime of parttime)
Babbage Company & Loo van Eck gaan samen verder
Babbage Company en Loo van Eck behoren per 1 september 2023 tot dezelfde groep, maar blijven zelfstandig en naast elkaar opereren onder de eigen (merk)naam
DDMA publiceert whitepaper over conversational AI binnen contactcenters
Om organisaties te helpen publiceert de DDMA Commissie Conversational AI het whitepaper: Hoe pas je Conversational AI toe binnen je contactcenter?