nieuws
Tag Resultaten
NMO publiceert Mediatrends 2023
Vandaag publiceert het Nationaal Media Onderzoek (NMO) de derde editie van NMO Mediatrends. Het rapport is een belangrijke informatiebron voor het bezit en het gebruik van devices voor mediaconsumptie
[Onderzoek] Consumentenbestedingen in Nederland stijgen met 6 procent
De hogere bestedingen werden vooral gedreven door prijsstijgingen voor voedingsmiddelen en drogisterijproducten
[Vacatures] Markteffect zoekt een Marketing & Communicatiespecialist
Markteffect is per direct op zoek naar een Marketing- & Communicatiespecialist
Kink spande kort geding aan tegen NMO Luisteronderzoek
Radiozender Kink heeft een kort geding aangespannen tegen het Nationaal Mediaonderzoek (stichting NMO) omdat het via de rechter wilde afdwingen dat bepaalde informatie over de totstandkoming en besluiten van het NMO Luisteronderzoek wordt verstrekt aan Kink
[Vacatures] ZIGT zoekt een Operations Manager
ZIGT is per direct op zoek naar Operations Manager-Tilburg
Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg
Uit het rapport komt onder meer naar voren dat 79 procent van de respondenten AI-ondersteunde contenttools gebruikt
[Grow by DPG Media] Seamless ads zorgen voor verdubbeling in Brand Lift
Onderzoek van DPG Media naar de effectiviteit van seamless advertenties op basis van bewustzijn, overweging, voorkeur en aankoopintentie.
NMO: panel-update leidt tot daling lineaire kijktijd
De lineaire kijktijd blijkt harder te dalen in de doelroepen tot 49 jaar zo heeft het Nationaal Media Onderzoek (NMO) aangekondigd
[Vacatures] The Post zoekt een Account Director
The Post is per direct op zoek naar een:Account Director (32-40 uur)
[Vacatures] Springbok zoekt een Senior Digital Strategist
Springbok is per direct op zoek naar een:Senior Digital Strategist-Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een SEO Specialist
Springbok is per direct op zoek naar een SEO Specialist - Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een Marketing Analytics Specialist
Springbok is per direct op zoek naar een Marketing Analytics Specialist-Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een Data Engineer
Springbok is per direct op zoek naar een:Data Engineer-Den Bosch
[Vacatures] Markteffect zoekt een Medior Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Medior Research Expert-Eindhoven
[Vacatures] Markteffect zoekt een Senior Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Senior Research Expert-Eindhoven
De tien belangrijkste marketingtrends voor 2024 volgens Kantar
AI vindt zijn weg en dat vraagt om nog meer inzicht in creativiteit. Verder zet de trend van het gebruik van aandacht en emotie verder door
ASICS lanceert campagne Move Her Mind in aanloop naar International Women's Day
Vrouwen die regelmatig bewegen voelen zich 52 procent gelukkiger, 48 procent zelfverzekerder en 50 procent energieker
Nederlanders zochten vaker psychologische hulp in 2023
De grootste groei vond in het totaal aantal aanvragen voor psychologen, mediators en relatietherapeuten tussen december 2023 en januari 2024 plaats.
Wereldwijde Outdoor advertising markt bereikt 38,9 miljard dollar in 2032
De digitale revolutie, die statische conventionele displays transformeert in dynamische technologie-gedreven platforms, is een belangrijke trigger.
Reclamebestedingen top-50 retail daalden 5,6 procent in 2023; grote supermarkten -13,7 procent
Marketing Report gaat de komende maanden in samenwerking met Nielsen diep de cijfers in om in kaart te brengen wat er in 2023 in diverse branches is gebeurd op gebied van mediabestedingen
[Vacancy] Databay (Part of TBWA\NEBOKO) has a position for Medior Business Consultant
Databay (Part of TBWA\NEBOKO) is directly looking for Medior Business Consultant Full-time · Amsterdam