Tag Resultaten
Screenforce: Thinkbox ziet stabilisatie kijkgedrag in het VK
et grote TV scherm blijft daarbij een essentiële rol spelen, ook bij het onthouden van reclameboodschappen.
[Onderzoek] Screenforce: Hoe werken videoreclamecontacten in de echte wereld?
In hun nieuwste onderzoek duiken ze dieper in de mediabeleving van verschillende kanalen in een natuurlijke situatie
[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek juni 2024
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
[Whitepaper] Mediahuis: Bijna 30 procent van de jongeren overweegt te stoppen met social media
Bijna een derde van de jongeren wordt ongelukkig van social media. Ongeveer eenzelfde percentage overweegt ook om helemaal te stoppen met het gebruik ervan
NMO Print & Merken Monitor: Een kwart van de krantenlezers leest digitale editie
Ruim een kwart van de 4,6 miljoen dagelijkse krantenlezers leest inmiddels de digitale versie van de krant.
Nielsen: Bioscoop stijgt hard, totale NL-mediabestedingen naar 6 miljard euro
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2023 met 3,5 procent gegroeid tot 6,03 miljard euro. In absolute bedragen noteerde digital de grootste groei met 157 miljoen euro, een toename van 4,7 procent
NMO met AudioMonitor 2024: audio bereikt 11 miljoen Nederlanders
Met het medium audio worden dagelijks 11 miljoen Nederlanders bereikt. Live radio heeft met 66 procent het grootste aandeel in de totale luistertijd, op enige afstand gevolgd door (online) muziekdiensten met een aandeel van 24 procent
EUIPO-studie: 12 procent EU-burgers en 15 procent Nederlanders kijkt illegaal sport
15 procent van de Nederlanders, 31 procent van de Nederlandse jongeren (15-24-jarigen) en 12 procent van de EU-burgers heeft illegale online streamingdiensten gebruikt om sport te bekijken
Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Research & Insights Executive
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Research & Insights Executive -Fulltime\Parttime
[Vacatures] DPG Media zoekt een UX Designer & Researcher
DPG Media is per direct op zoek naar een UX Designer & Researcher -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager FMCG en Retail
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager FMCG en Retail -Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur -Fulltime/Parttime
[Onderzoek] GroupM: Addressable werkt ook voor awareness doelstellingen, 29 procent meer impact op merk KPI’s
Addressable videoreclame maakt 29 procent meer impact op awereness dan reguliere creaties. Dit stelt GroupM na een onderzoek van Memo2 (onderdeel van Kantar) onder 4350 respondenten
PR-Dashboard: Timing is alles, hoe je persberichten perfect afstemt op media deadlines
Hieronder gaan we uitleggen hoe je het effect van je persbericht maximaliseert door de juiste timing
[Vacatures] MediaTest zoekt een Senior Research Consultant
MediaTest is per direct op zoek naar Senior Research Consultant
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
[Audify] NMO-maandcijfers april 2024: NPO Radio 2 grootste radiozender; Qmusic grootste in 20-49
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
[Audify] NMO-maandcijfers mei 2024: NPO Radio 2 grootste radiozender
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is
Teads na DPG Media op plaats 2 in online mediabereik
Maandelijks bereik van 11,85 miljoen mensen, wat neerkomt op 83,8 procent van de Nederlandse internetgebruikers van 18+
[Vacatures] ZIGT zoekt een Junior Data Analist
ZIGT is per direct op zoek naar Junior Data Analist – Hoofddorp