Tag Resultaten

Bereik digitale versie kranten voortaan door NMO gerapporteerd

07-06-2024 | 09:51:00
NMO is gestart met het publiceren van het bereik van de digitale versie van dagbladen. NMO doet dit onder de noemer gemiddeld bereik editie print + digitale replica

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Research & Insights Executive

06-06-2024 | 07:56:00
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een Research & Insights Executive -Fulltime\Parttime

[Vacatures] De Telegraaf (Part of Mediahuis) zoekt een Freelance Correspondent Rotterdam Rijnmond

05-06-2024 | 10:20:00
De Telegraaf (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Freelance correspondent Rotterdam Rijnmond -Fulltime/ Parttime

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur AutoWeek.nl

04-06-2024 | 09:58:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur AutoWeek.nl -Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een UX Designer & Researcher

04-06-2024 | 09:03:00
DPG Media is per direct op zoek naar een UX Designer & Researcher -Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager FMCG en Retail

04-06-2024 | 08:34:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager FMCG en Retail -Amsterdam

[The List] Twenty Two

31-05-2024 | 13:01:54
Twenty Two is een full-service marketingbureau voor werkgevers

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher betaald voetbal

31-05-2024 | 10:24:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Clubwatcher betaald voetbal -Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef Sport

31-05-2024 | 09:58:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef Sport - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Regioverslaggever

31-05-2024 | 09:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Regioverslaggever - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Redacteur

24-05-2024 | 09:19:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Redacteur -Fulltime/Parttime

[Onderzoek] GroupM: Addressable werkt ook voor awareness doelstellingen, 29 procent meer impact op merk KPI’s

23-05-2024 | 11:58:00
Addressable videoreclame maakt 29 procent meer impact op awereness dan reguliere creaties. Dit stelt GroupM na een onderzoek van Memo2 (onderdeel van Kantar) onder 4350 respondenten

[The List] DCVF

23-05-2024 | 09:32:00
DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien

[The List] Media Activation

23-05-2024 | 09:32:00
Media Activation is het enige special advertising bureau van Nederland dat op eigen wijze creativiteit met mediakennis verbindt

PR-Dashboard: Timing is alles, hoe je persberichten perfect afstemt op media deadlines

22-05-2024 | 14:45:00
Hieronder gaan we uitleggen hoe je het effect van je persbericht maximaliseert door de juiste timing

[The List] Agency Engines

22-05-2024 | 13:14:00
Zie Agency Engines als buitenboordmotor om de groei van jouw bureau te versnellen

[Vacancy] Nielsen has a position for Account Manager / Client Strategy Manager

22-05-2024 | 08:46:00
Nielsen is directly looking for Account Manager / Client Strategy Manager -Full Time /Hybrid

[Vacatures] MediaTest zoekt een Senior Research Consultant

22-05-2024 | 08:13:00
MediaTest is per direct op zoek naar Senior Research Consultant

[Column] Bob Goulooze: Song

21-05-2024 | 09:26:10
Ik zat in de auto toen op de radio de melding kwam dat onze songfestival inzendig ‘s avonds de generale repetitie zou gaan missen

Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland

17-05-2024 | 09:57:06
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers

[Audify] NMO-maandcijfers april 2024: NPO Radio 2 grootste radiozender; Qmusic grootste in 20-49

14-05-2024 | 15:46:00
Audify heeft de april-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 131,1 minuten per dag stabiel is

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.