Tag Resultaten

Wereldwijde live streaming-markt naar $756,5 miljard in 2031

18-09-2024 | 17:31:00
De wereldwijde live streaming-markt zal naar verwachting $756,5 miljard bereiken in 2031, met een samengestelde jaarlijkse groei (CAGR) van 20,9% van 2024 tot 2031, volgens een rapport van Meticulous Research.

[Vacatures] MediaTest zoekt een Senior Research Consultant

16-09-2024 | 09:57:00
MediaTest is per direct op zoek naar Senior Research Consultant

AdTech-markt groeit naar 42,5 miljard dollar in 2029 dankzij digitalisering

13-09-2024 | 10:19:00
De wereldwijde AdTech-markt zal naar verwachting groeien van $23,9 miljard in 2023 tot $42,5 miljard in 2029

Essent keert terug in schaatsen en steunt verduurzaming

05-09-2024 | 11:25:40
Het energiebedrijf verbindt zich ten minste drie jaar aan de schaatsploeg van Jac Orie en Sven Kramer

[Grow by DPG Media] Hilmar Mulder en Marieke Wolthers over het MMA Magazine Media Factbook 2024

30-08-2024 | 08:00:00
Naar aanleiding van deze publicatie gaat de redactie van Grow van DPG Media in gesprek met Hilmar Mulder en Flair en Marieke Wolthers,

De invloed van tv- en streamingcontent op Gen Z

29-08-2024 | 09:29:00
Afgelopen najaar heeft VAB onderzoek gedaan naar de manier waarop deze content-elementen invloed hebben op deze groep.

[Column] Jochem Douqué: Zo draagt attentiewaarde bij aan een succesvolle online campagne

28-08-2024 | 11:12:00
Hoe wordt bepaald hoeveel werkelijke aandacht een advertentie creatie genereert? In de blog vertelt Jochem Douqué, online campagnemanager bij Media Reverse, meer over het gebruik van attentiewaarde tijdens een online campagne.

[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen

23-08-2024 | 10:00:00
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.

[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek juli 2024

19-08-2024 | 13:25:24
Audify heeft de juli-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 127,4 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is

[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek augustus 2024

19-08-2024 | 13:25:00
Audify heeft de augustus-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 124,7 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is

Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032

16-08-2024 | 18:03:00
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd

NMO Podcast Standaard juli 2024: NRC Vandaag op nummer 1

16-08-2024 | 09:45:00
NMO Podcast Standaard juli 2024: NRC Vandaag op nummer 1

DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar

15-08-2024 | 12:15:00
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.

Maxi Zoo sponsor van Go Ahead Eagles

08-08-2024 | 16:51:00
Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles.

[Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa

06-08-2024 | 11:06:00
IAB Europe, de Europese branchevereniging voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft zijn langverwachte 2023 Attitudes to Programmatic Advertising-rapport uitgebracht. De negende editie van deze jaarlijkse enquête biedt een uitgebreid overzicht van de huidige stand van zaken en toekomstige trends van programmatic advertising in Europa.

[Interview] Gerhard te Velde (Ear Ear): Verbinding is het sleutelwoord als het gaat om podcasts

06-08-2024 | 10:26:00
Waarom zijn podcasts een interessante marketingtool, hoe bind je luisteraars aan je en wat zijn de opkomende trends? Gerhard deelt zijn inzichten en ervaringen op het gebied van podcasts

Dentsu Benelux lanceert OOH-trendrapport 2024: Lange campagnes het best voor merkherkenning

30-07-2024 | 12:11:00
In dit rapport worden de nieuwste trends en innovaties in de out-of-home branche voor 2024 belicht

Screenforce: Thinkbox ziet stabilisatie kijkgedrag in het VK

23-07-2024 | 09:29:00
et grote TV scherm blijft daarbij een essentiële rol spelen, ook bij het onthouden van reclameboodschappen.

MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord

22-07-2024 | 12:21:00
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.

[Onderzoek] Screenforce: Hoe werken videoreclamecontacten in de echte wereld?

16-07-2024 | 12:09:00
In hun nieuwste onderzoek duiken ze dieper in de mediabeleving van verschillende kanalen in een natuurlijke situatie

Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival

15-07-2024 | 18:34:14
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.