Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Column] Sanne Demir (DCVF): Als Mad Men kunnen veranderen, kunnen normale mensen het ook

15-02-2024 | 10:48:00
Mijn wat grijzere collega’s komen nog wel eens met verhalen uit die Goede Oude Tijd. Creatieve hoogtijden waarin de marketingbudgetten niet op konden

[Column] Sanne Demir (DCVF): Verschillende perspectieven op een pooltafel

10-01-2024 | 15:24:45
Zo verbazingwekkend simpel en toch zo vaak vergeten: de waarde van verschillende perspectieven

Buitenreclame beïnvloedt keuzes van consumenten onbewust

28-09-2023 | 15:14:00
Buitenreclame is een geschikt medium als het gaat om vergroten van naamsbekendheid en het activeren van consumenten

[Interview] Guido Cramer (Born05): AI gaat steeds meer een rol spelen in serviceproposities van merken

11-09-2023 | 09:44:00
Guido Cramer is Senior Strategist bij Born05. Hij is ook een van de juryleden van de Content Marketing | The Awards.

[Interview] Sanne Demir (DCVF): Wij benaderen marketingvraagstukken vanuit de lens van gedrag

07-09-2023 | 16:27:00
Sanne Demir is strateeg bij De Combinatie van Factoren. Zij is ook een van de juryleden bij de Content Marketing Awards

[Interview] Serge Steijn: Open Now maakt reclame slimmer op basis van gedragswetenschap

01-06-2023 | 13:32:13
Serge Steijn is vanaf 1 mei partner bij Open Now. We spreken hem over zijn functie als partner en de plannen van Open Now

[Column] DCVF Behaviour Consult: De oplossing voor onrustige marketeers en onbetrouwbare marketingplannen

20-04-2023 | 10:55:00
In deze razendsnel veranderende wereld krijgt elke organisatie te maken met gedragsverandering van klanten, medewerkers en andere stakeholders. En daar moet je wat mee. Deze momenten komen steeds vaker voor en zijn steeds ingrijpender. Dus ja, daar moesten we wat mee. Daarom vertel ik je in deze eerste Behaviour-blog over de geboorte van DCVF Behaviour Consult. Een propositie die volledig is gefocust op advies over gedragsverandering

[Interview] Sanne Demir (DCVF): AI is by far de meest impactvolle ontwikkeling sinds het ontstaan van het internet

23-03-2023 | 13:48:00
Sanne Demir is strateeg bij het creatieve bureau De Combinatie van Factoren. We spreken haar over trends en ontwikkelingen op het gebied van media en gedragsverandering

[Budi & Thijs] Moeilijke chips

02-02-2023 | 16:04:00
Mensen hebben liever pijn dan dat ze moeten nadenken. Zelfs als de pijn op ‘80’ werd gezet, gaf 28% van de mensen daar de voorkeur aan dan aan een moeilijke cognitieve taak

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.