Tag Resultaten

Digitaal bureau Fonk Amsterdam gaat verder als Faraday

17-09-2024 | 10:52:00
Na vijftien jaar zet digitaal bureau Fonk Amsterdam een andere koers in met een aangescherpte propositie en een frisse naam: Faraday. Na de uitkoop van externe aandeelhouders en het samenvoegen van de studio's in Kaapstad en Amsterdam, is Faraday klaar voor de toekomst.

Greenwheels lanceert campagne: Gelukkig is dit mijn auto niet

04-09-2024 | 14:21:00
Samen met Julian Stevense van Brandgurus heeft Greenwheels de positionering aangescherpt.

[Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken

06-08-2024 | 15:30:00
Fritz-kola probeert als van oorsprong Duits merk op te boksen tegen de andere bekende cola-merken. We spreken met Silke Grell, Marketing Director van fritz-kola over hoe het merk omgaat met zijn (internationale) marketing en pr en duurzaamheid.

Love my Salad kiest voor creatief maatschappelijk bureau Closed on Monday

11-07-2024 | 11:18:00
Samen gaan ze aan de slag om het groentemerk internationaal te positioneren, met een vernieuwde merkstrategie, naam en identiteit

SUNT Food kiest voor NEEW als strategische en creatieve partner

01-07-2024 | 14:45:00
Samen met creative agency NEEW heeft SUNT Food de afgelopen maanden gewerkt aan de fundamenten voor een nieuwe merkpositionering.

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

DDB Retail ontwikkelt merkpositionering en campagne voor Uitgekookt

22-05-2024 | 13:26:00
DDB Retail ontwikkelde de merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het mediabureau.

The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

22-05-2024 | 12:09:00
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden

Total Design ontwikkelt visuele identiteit Rijk Zwaan

07-05-2024 | 16:00:00
Wat begon met creatieve en strategische deep dive-sessies, resulteerde in een verbindend merkverhaal

The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement

22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom

Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc

22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie

TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp

19-04-2024 | 12:00:00
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR

SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen

18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film

Woedend! verwelkomt Seema Sharma als partner en lanceert positionering

17-04-2024 | 08:53:00
Woedend! slaat hiermee tevens een weg in als Woedend! The New Creatives – waarin mens en tech samenwerken om ideeën te maken met een human heart

SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen

15-04-2024 | 09:14:00
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website

Fama Volat ontwikkelt introductiecampagne auto.nl

04-04-2024 | 09:30:00
In de introductiecampagne, met onder meer rebranding van de website, online video en social advertising, zal character Aad centraal staan

SuperRebel ontwikkelt vernieuwde identiteit en positionering Platinum

26-03-2024 | 13:55:00
De pay-off OUTDOORABLE is ook het vertrekpunt voor de ontwikkeling van de website die SuperRebel samen met Marketing Director Inge Arts mocht ontwikkelen

Total Design ontwikkelt merkidentiteit voor Nationale Opera & Ballet

26-03-2024 | 13:02:57
Aanleiding voor de rebranding is om de missie van Nationale Opera & Ballet invoelbaar te maken voor het huidige publiek en nieuwe doelgroepen

auto.nl kiest voor Fama Volat

21-03-2024 | 12:13:00
Het bureau is verantwoordelijk voor de herpositionering en merkidentiteit. De merkcampagne wordt midden april gelanceerd

True Ideas ontwikkelt campagne 100-jarig bestaan De Goudse

19-03-2024 | 09:40:00
De pay-off onderstreept die eigenheid met vier woorden die in alle uitingen terugkeren: Lang leve jouw manier

TOT PR & Communications verder als The Finest

05-03-2024 | 12:47:00
Met de positionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maken van feelgood-brands

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.