Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Azerion voegt 179 titels van hyperlokale advertentieplatform HYPR toe aan portfolio

31-01-2023 | 19:39:00
Azerion gaat samenwerken met het hyperlokale advertentieplatform HYPR. Voor adverteerders betekent dit de mogelijkheid om via het groeiende netwerk van beide bedrijven lokaal te adverteren bij diverse Nederlandse gemeenten

[Vacatures] Massarius zoekt een Front-End Developer

09-01-2023 | 08:07:00
Massarius is per direct op zoek naar een Front-End Developer 

[Vacatures] Massarius zoekt een Quantitative Analyst

09-01-2023 | 07:52:00
Massarius is per direct op zoek naar een Quantitative Analyst

[Vacatures] Massarius zoekt een Digital AdOps Specialist

06-01-2023 | 09:08:00
Massarius is per direct op zoek naar een Digital AdOps Specialist

[Vacatures] Abovo Media zoekt een Programmatic Specialist

04-01-2023 | 09:38:00
Abovo Media is per direct op zoek naar een Programmatic Specialist

[DPG Grow] Waarom is de open markt niet toekomstproof?

23-12-2022 | 09:00:00
Hoewel programmatic buying zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld, is er binnen de open markt een ondoorzichtig landschap ontstaan tussen adverteerder en uitgever

[DPG Grow] Zo werkt het Trusted Web van DPG Media

01-12-2022 | 09:34:00
Twee jaar geleden introduceerde DPG Media het Trusted Web. In dit artikel leggen we uit hoe het werkt en gaan we in op de programmatic inkoopvormen.

[Interview] Bert Jan ten Kate over Massarius, cookies, advertentiefraude en de waarde van advertentieruimte

25-10-2022 | 11:46:00
Bert Jan ten Kate is founder en CEO van Massarius. We spreken hem over zijn bedrijf, omgaan met cookies en advertentiefraude, de waarde van advertentieruimte en meer

JCDecaux lanceert full stack ad server met tech partner VIOOH 

25-10-2022 | 10:10:00
JCDecaux Nederland kondigt de eerste full stack ad server-oplossing aan. Een wereldprimeur voor JCDecaux, en meer landen zullen snel volgen 

[DPG Grow] Een geslaagde adserver switch: hoe pak je dat aan?

22-09-2022 | 08:30:00
Twee jaar geleden maakte DPG Media een adserver switch van Google naar Xandr

[Interview] Bert Jan ten Kate over Massarius

11-11-2021 | 12:34:00
Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland

[Marketing Week] Bob Koigi: Brands tap new campaign strategies to grow client base

07-07-2021 | 09:30:00
Brands are revising their campaign strategies and embracing innovative models as they seek to reach hitherto untapped markets and expand their portfolio.

[Column] Karan Singh: Waarom transparantie de sleutel is voor succes in programmatic advertising

24-06-2021 | 15:56:44
In 2025 zullen naar schatting ongeveer 36 miljard apparaten wereldwijd met het internet verbonden zijn. Dit is een toename van 30 procent ten opzichte van 2018. Het voordeel voor adverteerders is dat dit een groot publiek creëert

Outbrain Academy brengt Native Advertising Strategy Expert-training

20-05-2021 | 10:47:00
Kun je, in een tijd waarin van marketeers wordt verwacht dat ze zo veel leveren met zo weinig, eerlijk zeggen dat je de beste oplossingen gebruikt om de aandacht van de klant te trekken? Is je antwoord geen volmondig Ja, dan dit de ideale cursus om je kennis bij te spijkeren en jezelf te onderscheiden

[Marketing Week] Bob Koigi: Content is king

12-05-2021 | 08:53:51
As marketers, advertisers and media companies look at innovative ways of packaging and disseminating content to a critical mass, they are exploring and embracing technologies and partnership to drive that agenda with impressive results.

Auke Boersma CEO Adcombi

12-04-2021 | 10:11:00
Sinds 1 april 2021 is Auke Boersma CEO van MarTech-platform Adcombi. Binnen het bedrijf wordt Boersma verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, de verdere groei en de internationale expansie van het bedrijf, dat wereldwijd een SaaS-oplossing biedt voor programmatic advertising

Adcombi richt Duits bedrijfsonderdeel op in München

18-01-2021 | 10:49:00
Gerrit Reinders heeft in München Adcombi GmbH opgericht. Het opstarten van dit Duitse onderdeel van zijn bedrijf onderstreept de ambities van zijn onderneming bij de oosterburen

[Column]: Koen Dittmar ([M]media): programmatic connecties korter en transparanter maken

11-01-2021 | 09:54:00
In 2021 zal er een aantal grote veranderingen en events gaan plaatsvinden, die we vanuit [M]media zien gebeuren en onderdeel van zijn

[Column] Paul Alberts (BrandBase): Adverteren na Wild Wednesday

09-01-2021 | 19:00:00
Sinds deze Wild Wednesday gaat er waarschijnlijk het een en ander op de schop bij adverteerders. Gemiddeld staat dit jaar zo’n 56 procent van het budget (2,6 miljard euro in totaal) gereserveerd voor digital, en daarvan is dan zo’n 80 procent programmatic (2 miljard euro)

Google expands audio ad options to respond to growing demand

21-08-2020 | 14:21:59
Google has announced the expansion of its Ad Manager tool for programmatic audio placements, with addition of new features and audio forecasting capabilities.

Ad format diversification delivers higher returns on investment, survey

10-07-2020 | 11:13:00
A new study posits that diversifying ad formats in digital advertising can help marketers better convey their story and create bigger impact on awareness, brand favorability, as well as research and purchase intent.

Abonneer je op onze nieuwsbrief.