nieuws
Tag Resultaten
[Onderzoek] 6,6 miljard dollar verspilling aan kosten van bid shading bij programmatic advertising
Bid shading, een optimalisatiepraktijk die wordt gebruikt bij programmatic advertising, leidt waarschijnlijk tot 6,6 miljard dollar aan verspilde advertentie-uitgaven per jaar
Targetspot (Azerion) gaat programmatic advertising verkopen van Dag en Nacht Media
Dag en Nacht Media (dat onderdeel is van Podimo) heeft een contract afgesloten met de audiotak van Azerion, Targetspot. In deze samenwerking zal programmatic podcast advertising centraal staan
[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Advertising Consultant – Tilburg
ZIGT is per direct op zoek naar een Programmatic Advertising Consultant – Tilburg
[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Specialist
Springbok is per direct op zoek naar een SEA Specialist in Den Bosch
Clear Channel breidt programmatic DOOH uit via samenwerking Hivestack
Clear Channel Nederland biedt vanaf nu ook programmatic advertising aan via het supply-side platform Hivestack
Winnaars Programmatic Awards 2023
Branchevereniging VIA heeft de winnaars van de Programmatic Awards 2023 bekendgemaakt
[Vacatures] DPG Media zoekt een Demand manager programmatic advertising
DPG Media is per direct op zoek naar een Demand manager programmatic advertising - Hoofddorp
[Vacatures] Massarius zoekt een Technical Account Manager
Massarius is per direct op zoek naar een Technical Account Manager
[Interview] Bert Jan ten Kate (Massarius): Cookieloos zet nog niet echt door; keiharde refresh van 15 seconden komt op
Bert Jan ten Kate is CEO, eigenaar en oprichter van Massarius. We spreken hem over trends en ontwikkelingen bij Massarius en de markt van programmatic advertising
[Vacancy] Matterkind has a position for a Programmatic Strategy Director
Matterkind is directly looking for a Programmatic Strategy Director
[Vacancy] Matterkind has a position for a Senior Programmatic Consultant
Matterkind is directly looking for a Senior Programmatic Consultant
Azerion voegt 179 titels van hyperlokale advertentieplatform HYPR toe aan portfolio
Azerion gaat samenwerken met het hyperlokale advertentieplatform HYPR. Voor adverteerders betekent dit de mogelijkheid om via het groeiende netwerk van beide bedrijven lokaal te adverteren bij diverse Nederlandse gemeenten
[Vacatures] Massarius zoekt een Front-End Developer
Massarius is per direct op zoek naar een Front-End Developer
[Vacatures] Massarius zoekt een Quantitative Analyst
Massarius is per direct op zoek naar een Quantitative Analyst
[Vacatures] Massarius zoekt een Digital AdOps Specialist
Massarius is per direct op zoek naar een Digital AdOps Specialist
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Programmatic Specialist
Abovo Media is per direct op zoek naar een Programmatic Specialist
[DPG Grow] Waarom is de open markt niet toekomstproof?
Hoewel programmatic buying zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld, is er binnen de open markt een ondoorzichtig landschap ontstaan tussen adverteerder en uitgever
[DPG Grow] Zo werkt het Trusted Web van DPG Media
Twee jaar geleden introduceerde DPG Media het Trusted Web. In dit artikel leggen we uit hoe het werkt en gaan we in op de programmatic inkoopvormen.
[Interview] Bert Jan ten Kate over Massarius, cookies, advertentiefraude en de waarde van advertentieruimte
Bert Jan ten Kate is founder en CEO van Massarius. We spreken hem over zijn bedrijf, omgaan met cookies en advertentiefraude, de waarde van advertentieruimte en meer
JCDecaux lanceert full stack ad server met tech partner VIOOH
JCDecaux Nederland kondigt de eerste full stack ad server-oplossing aan. Een wereldprimeur voor JCDecaux, en meer landen zullen snel volgen
[DPG Grow] Een geslaagde adserver switch: hoe pak je dat aan?
Twee jaar geleden maakte DPG Media een adserver switch van Google naar Xandr